אא

זאפה מהמרפסת: אורחי ישרוטל ייהנו מהופעה מבלי לצאת מהחדר

טרנד המרפסות חוזר. רשת מלונות ישרוטל תקיים במלונותיה רויאל ביץ' אילת וישרוטל ים המלח, הופעות של ברי סחרוף, אברהם טל ואמיר דדון. הזמרים יופיעו בבריכה והאורחים יצפו בהם מהמרפסות. כמה עולה חופשה+הופעה?

ישרוטל רויאל ביץ' אילת. צילום: יח"צ מלון ישרוטל רויאל ביץ' אילת. צילום: יח"צ מלון
רשת מלונות ישרוטל בשיתוף אמריקן אקספרס, תקיים תחת השם Isrotel Balcony Beat הופעות של ברי סחרוף, אמיר דדון ואברהם טל במלונותיה רויאל ביץ' אילת וישרוטל ים המלח. אורחי המלונות מוזמנים בסוף אוגוסט-תחילת ספטמבר, לצאת להופעה מבלי לצאת מהחדר וליהנות מהמופעים שיתקיימו בבריכת המלון ממרפסות החדרים.

כמה תעלה חופשה והופעה? להלן המחירים, רק צריך לקחת בחשבון שלא ניתן להזמין לילה אחד אלא מינימום 2 או 3 לילות. ישרוטל ים המלח 3/9 - מופע של אמיר דדון - 1,698 שקל ללילה אחד לזוג ע"ב ארוחת בוקר בחדר נוף לים המלח – המחיר למינימום 2 לילות. 9/9 - מופע של ברי סחרוף -  1,178 שקל ללילה אחד לזוג ע"ב ארוחת בוקר בחדר נוף לים המלח – המחיר למינימום 2 לילות. 10/9 - מופע של ברי סחרוף - 1,598 שקל ללילה לזוג ע"ב ארוחת בוקר בחדר נוף לים המלח – המחיר למינימום 2 לילות. רויאל ביץ' אילת 23/9 - מופע של אברהם טל - 1,258 שקל ללילה אחד לזוג ע"ב ארוחת בוקר בחדר בלוויסטה חדש – המחיר למינימום 2 לילות. 24/9 - מופע של אברהם טל - 1,598 שקל ללילה לזוג ע"ב ארוחת בוקר בחדר בלוויסטה חדש – המחיר למינימום 2 לילות.
אברהם טלאברהם טל
אברהם טל. צילום: משה נחומוביץ "הרגשנו שקיים צימאון לחופשה עם תוכן באילת ובים המלח", אומר סמנכ"ל השיווק של רשת ישרוטל, נחום קרה. "שמחים לשתף פעולה עם רשת מלונות ישרוטל ולהביא את מיטב המוזיקה והאמנים הישראליים לאוזני האורחים במהלך חופשתם בישרוטל, גם בימים לא שגרתיים שכאלה. זאפה בשיתוף ישרוטל תמשיך לתת במה לתרבות הישראלית ולחזק את תעשיית המוזיקה ועובדיה, בכל המצבים והתנאים כי את המנגינה הישראלית אי אפשר ואסור לעצור", אומר אסף מור, סמנכ"ל השיווק של קבוצת זאפה. עידו עלמני, מנהל אמריקן אקספרס הוסיף, "שמחים לשתף פעולה עם רשת מלונות ישרוטל ועם קבוצת זאפה ולהציע ללקוחותינו חופשה ישראלית המשלבת תרבות באופן שתואם את רוח התקופה. בעת הזו, יותר מתמיד, חשוב לנו לתמוך בענף המלונאות והתרבות ואנו גאים לקחת חלק בפרויקט ולהמשיך להעניק חוויות בעלות ערך ללקוחותינו ובמקביל לסייע לעסקים מקומיים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםישרוטל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: