אא

חברת ההסעדה "טיב וטעים" מקבוצת מלונות דן השיקה מטבח חדש בטירת הכרמל

המטבח החדש הושק בהשקעה של 3.5 מיליון שקל. רן כצמן, מנכ"ל "עידית", חברה אם של "טיב וטעים" מקבוצת דן, אמר באירוע ההשקה: "למרות משבר הקורונה החברה הגדילה אשתקד בכ-15% את מצבת לקוחותיה"

מימן לשמאל: רונן ניסנבאום מנכ"ל מלונות דן, רן כצמן מנכ"ל עידית,

ושחר בן מובחר כהנא מנכ"ל טיב וטעים. צילום: מורג ביטן מימן לשמאל: רונן ניסנבאום מנכ"ל מלונות דן, רן כצמן מנכ"ל עידית, ושחר בן מובחר כהנא מנכ"ל טיב וטעים. צילום: מורג ביטן
"טיב וטעים", חברה בת של חברת ההסעדה "עידית" מקבוצת מלונות דן, השיקה מטבח בטירת הכרמל בהשקעה של 3.5 מיליון שקל. "עידית" "וטיב וטעים" מפעילות מערך הסעדה בפריסה ארצית ומספקות מדי יום כ-80 אלף ארוחות למקומות עבודה וארגונים עסקיים. בין לקוחותיהן נמנים, רפאל, אלביט מערכות, קבוצת שטראוס, H.P, קמ"ג, משרד ראש הממשלה, החברה לישראל, קבוצת דקסל ועוד. נמסר כי במטבח שהושק הוכנסו מערכות טכנולוגיות וציוד מתקדם המאפשרים הספקת ארוחות מצוננות וביתיות ללא חומרים משמרים עם תוקף ארוך להספקה בכל רחבי הארץ. שחר בן מובחר כהנא, מנכ"ל "טיב וטעים" אמר באירוע ההשקה כי יחד עם ההתפתחות, ההתרחבות והכנסת טכנולוגיה, מטבח "טיב וטעים" שומר על בישול ביתי מסורתי בעבודת יד ע"י טבחים ותיקים שעובדים בחברה שנים רבות. רן כצמן, מנכ"ל "עידית" ציין באירוע כי למרות משבר הקורונה בשנת 2020 הגדילה החברה בכ-15% את מצבת הלקוחות של החברה. באירוע ההשקה השתתף גם רונן ניסנבאום, מנכ"ל רשת מלונות דן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות דן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: