אא

חברת מסעות מתרחבת ומשיקה את "מסעות בארץ ישראל"

החברה תשיק טיולי קונספט מאורגנים בארץ לקבוצות קטנות במספר פורמטים. מנכ"ל חברת מסעות: "המציאות אשר נכפתה על ענף התיירות העולמי בעקבות הקורונה, מחייבת להפגין יצירתיות והתאמות למציאות החדשה"

"מסעות בארץ ישראל". קרדיט: מסעות "מסעות בארץ ישראל". קרדיט: מסעות
חברת מסעות מקבוצת אמסלם תיירות ונופש, מרחיבה את פעילותה העסקית ומשיקה את "מסעות בארץ ישראל", אשר תציע טיולים מאורגנים לגיל השלישי הארץ. החברה תשיק טיולי קונספט מאורגנים בארץ לקבוצות קטנות, במספר פורמטים: טיולים קצרים ליום אחד, טיולים מאורגנים בדרום ובצפון הארץ וטיולים מאורגנים לאוהבי לכת. כל הטיולים ילוו בתכנים עשירים כשהדגש יושם על מסלולים ייחודיים ופחות מוכרים לקהל הישראלי. טיולי "מסעות בארץ ישראל", צפויים לצאת לדרך בתחילת חודש אוגוסט 2020, ילוו על ידי מדריכי הטיולים הוותיקים של חברת מסעות, האמונים על תכנון מסלולים מפתיעים אשר יחדשו ויעניקו ערך מוסף גם לאנשים שמכירים היטב את הארץ על אורכה ורוחבה. מסלולי הפעילות מותאמים לחתך הגיל וכך גם הבחירה של התכנים, המסעדות, שייט והאטרקציות הנלוות. הרכבי הקבוצות ינועו בין 8-26 אנשים במקסימום ושלושת הפורמטים של מסעות בארץ, יופעלו תחת הנחיות קפדניות של התו הסגול. טיולים מאורגנים ברחבי הארץ- החל מחודש אוגוסט יוצעו טיולים מגוונים למספר ימים, בין הבולטים: טיול לים המלח ולהרי אילת, ירושלים, עכו, חיפה, אזור השפלה, צפון הארץ בעקבות התנ"ך ועוד. טווח המחירים לטיול מסוג זה לאדם: כ-2,900 שקל. טיולי יום לאוהבי לכת - החל מ-12 באוקטובר 2020, בכל יום שני אחת לשבוע, יצא טיול ליום אחד ברחבי הארץ. ההגעה לנקודת היציאה של הטיול הנה עצמאית ברכבים פרטיים. אורך המסלולים הממוצע נע בין 7-9 ק"מ. האזורים המתוכננים לטיול היומי כוללים אזורים עם פריחה רבה, זרימת נחלים, ציפורים נודדות ועוד. עלות ההשתתפות בטיול 95 שקל לאדם. טיולים מאורגנים לאוהבי לכת- טיולים של מספר ימים לאוהבי לכת באזור הנגב ומדבר יהודה יתקיימו מיד לאחר סוכות ועד פסח. מתוכננים טיולים של 4 ימים באזור אילת ודרום הנגב וטיולים של 3 ימים באזור ים המלח ומדבר יהודה. טיולים אלו מותאמים במיוחד לקהל מבוגר הנהנה מהליכה באוויר הנקי בנופים הנהדרים של דרום הארץ. לקראת האביב, נציע טיולים לאוהבי לכת גם לצפון הארץ. הטיולים כוללים את מיטב המסלולים בכל אזור. לינות באילת, או ים המלח במלונות איכות. מחיר הטיולים כולל שלוש ארוחות ביום הינו 2,485 שקל לטיול בן 4 ימים באזור אילת, 2,385 שקל לטיול בן 3 ימים באזור ים המלח.
"מסעות בארץ ישראל". קרדיט: מסעות"מסעות בארץ ישראל". קרדיט: מסעות
"מסעות בארץ ישראל". קרדיט: מסעות גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות מסר "המציאות אשר נכפתה על ענף התיירות העולמי בעקבות הקורונה, מחייבת להפגין יצירתיות והתאמות למציאות החדשה. החלטנו בחברה להמשיך לעשות את מה שאנחנו יודעים הכי טוב בארצנו הקטנטונת. מאחר ותיירות החוץ כרגע נמצאת על Hold, אנו מציעים טיולי עומק מעשירים במגוון פורמטים התואמים את צרכי הגיל השלישי. נאפשר טיולים במנעד רחב, כך שכל אחד מלקוחותינו יתחבר לפורמט שנכון לו". עוד הוסיף רווה "מסעות בארץ מציגה טיולי בוטיק איכותיים בלוקיישנים מגוונים ומפתיעים, שרבים וודאי ביקרו במקום כזה או אחר, אך יופתעו לגלות מקומות נסתרים שלא היו גלויים לעיני הטייל הישראלי. אנו נרגשים להשיק את הפורמט החדש ולאפשר לחברי הגיל השלישי להמשיך לטייל בצורה מושכלת, ליהנות מנופים עוצרי נשימה שלא יביישו אף מדינה, תחת מגבלות קפדניות של התו הסגול".
חברת מסעותחברת מסעות
"מסעות בארץ ישראל". קרדיט: מסעות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץאמסלם תיירותמסעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: