אא

צפו: ASL נחתה בישראל ותציע טיסות לפריז החל מ-269$

בשיא עונת הנסיעות חברת התעופה הצרפתית שהחלה לפעול היום בישראל מציעה טיסות סדירות מנתב"ג לפריז במחיר של 269$. מחיר הכרטיס כולל אינטרנט אלחוטי בחינם, ארוחה, צ'ק אין מוקדם, בחירת מושב ותיק יד עד 8 ק"ג. כמה יעלה לכם לטוס במחלקת העסקים?

נחתה בישראל-חברת ASL הצרפתית. צילום: אבי זוהר| נחתה בישראל-חברת ASL הצרפתית. צילום: אבי זוהר|
חברת התעופה הצרפתית ASL השיקה הערב (שלישי), קו טיסות ישיר וסדיר בין תל אביב לפריז.   לרגל השקת הקו, החברה מציעה כרטיסי טיסה במחלקת תיירים במחיר של החל מ- 269$, כולל כבודת יד עד 8 ק"ג ארוחות ומיסים. תמורת מחיר של החל מ- 286$, יקבלו הנוסעים אפשרות לשליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג, תיק יד עד 8 ק"ג, ארוחה ומיסים. מי שיבחר לטוס במחלקת העסקים של החברה הצרפתית ישלם מחיר של החל מ- 615$, כולל 2 מזוודות עד 23 ק"ג כל אחת ותיק יד עד 8 ק"ג.  הטיסות מתל אביב לפריז יצאו פעמיים בשבוע, בימי שלישי וחמישי, בשעה 20:30 בערב מת"א וינחתו בפריז בשדה התעופה "שארל דה גול", בטרמינל 3 בשעה 00:15. מפריז יצאו הטיסות בשעה 13:55 וינחתו בתל אביב בשעה 19:30. 
הטיסות יבוצעו במטוס בואינג 737-700 ובו שתי מחלקות 123 מושבים במחלקת תיירים ו- 14 מושבים במחלקת עסקים. עוד נמסר מחברת התעופה הצרפתית כי תציע בטיסות מנות כשרות ללא תוספת תשלום, מערכת בידור כולל WiFi ללא תשלום במהלך כל הטיסה, שירות צ'יק אין מוקדם, ואפשרות בחירת מושב באתר החברה ללא תוספת תשלום. לרגל ההשקת הקו נערך הערב (שלישי), טקס חגיגי בשדה התעופה בנתב"ג בנוכחות בכירי חברת התעופה הצרפתית אשר הגיעו בטיסת הבכורה מפריז, ונציגי חברת טל תעופה המייצגת את החברה בישראל.  
אריק וינסנט, המנהל המסחרי של  ASL איירליינס שהגיע לישראל בטיסת הבכורה אמר: "לפני כחודש הודענו כי נתחיל את הפעילות בקו תל אביב פריז לתקופה מוגבלת בחודשי הקיץ  וכבר היום אנו מכריזים כי הפעילות שלנו תהיה לאורך כל השנה בעקבות הביקושים הרבים מצד הקהל הישראלי ומצד היהודים בצרפת שהם לקוחות החברה שלנו. פתחנו את מכירת הטיסות לעונת החורף הקרובה  שהינה המשך ישיר לתוכניות ההתרחבות של ASL  בשוק התעופה הישראלי, במחירים אטרקטיביים במיוחד. ואני בטוח שבתמיכתה של טל תעופה נעבור בהצלחה את המסלול החדש שלנו ". גדעון טהלר, מנכ"ל ובעלים של טל תעופה ציין: "אני משוכנע שעכשיו לאור הטיסות הישירות של ASL והפופולריות של פריז כיעד בקרב הקהל הישראלי, הנוסעים הישראלים יהנו מחוויית טיסה נעימה הכוללת שירות מלא במחירים תחרותיים ביותר ולוח זמנים ידידותי. החברה מציעה אפשרויות שונות: טיסה בכיוון אחד, טיסה חזרה, עם מטען, ללא מזוודות, לשינוי, לא ניתן לשינוי, להחזר, לא להחזר. כל האפשרויות הללו ניתן לשלב, בכרטיס הטיסה" חברת ASL איירליינס הצרפתית חברה בקבוצת ASL תעופה ואחזקות כ- 20 שנה ומספקת שירותי תעופה עבור מפעילי תיירות צרפתים בעיקר באירופה. צי המטוסים שלה כולל 6 מטוסי בואינג 737-700, 3 מטוסי בואינג 737-300 ו- 4 מטוסי בואינג 737-400. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: