חברת TERRANOVA תשווק בישראל את התיירות ליפן

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
מספר המבקרים מישראל ליפן עלה על 44,000 בשנת 2019, עם צמיחה שנתית של 12.8%, ובלשכת התיירות הלאומית של יפן מזהים פוטנציאל לצמיחה נוספת בשוק הישראלי וממנה את חברת TERRANOVA של דב קלמן לנציגתה בישראל
יפן
סתיו ביפן. צילום: 123rf

לשכת התיירות הלאומית של יפן (JNTO) מינתה את חברת TERRANOVA, בניהולו של דב קלמן, לייעוץ ושיווק התיירות ליפן בכל רחבי קהילת התיירות, המדיה והצרכנים בישראל.
מספר המבקרים מישראל ליפן עלה על 44,000 בשנת 2019, עם צמיחה שנתית של 12.8%, ו-JNTO שמה לה למטרה לעודד צמיחה נוספת בשוק הישראלי.
טומוהידה איצ’יקאווה, מנכ”ל משרד JNTO בלונדון, אמר: “ליפן יש הרבה מה להציע כיעד תיירות והיא מעוניינת לקבל את פני המבקרים מישראל, לשפע החוויות ביפן, כולל נופי טבע ייחודיים, תרבויות אזוריות וחוויות קולינריות. אנו שמחים למנות את AVIAREPS ו-TERRANOVA שיווק וייעוץ לתיירות כשותפים ומצפים לעבוד איתם לחיזוק אסטרטגיות השיווק שלנו בשיתוף פעולה הדוק עם אמצעי התקשורת וסוכני הנסיעות בישראל”.
דב קלמן, מייסד ומנכ”ל חברת TERRANOVA, שיווק וייעוץ לתיירות, הוסיף: “מינוי זה הוא הוכחה ליחסים החמים בין מדינותינו. היא מבטאת את האמון בעתיד התיירות מישראל ליפן. בימים מאתגרים אלה מינוי זה של JNTO ו-AVIAREPS הוא יוצא דופן ומוסיף להתרגשות ולתודתנו. אנו נעשה את מירב המאמצים להצדיק החלטה זו על ידי הכפלת מספר התיירים הישראלים המבקרים ביפן במהלך השנים הבאות”.

דב קלמן. צילום: גיא יחיאלי

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

1 מחשבה על “חברת TERRANOVA תשווק בישראל את התיירות ליפן”

  1. בן עמרם מרצדס

    ראשית בכדי שיפן תקבל את האמון של הישראלים צריכה להחזיר את כול כספינו בחזרה על זה שבוטלו טיסות עקב נגיף הקורונה ודחיית יפן לא להכניס אזרחים עם דרכון ישראלי למדינתה סוכני הנסיעות כמו נווה אקדמיה לא מחזירה את כספינו בחזרה בטענה שאתם לא רוצים להחזיר לנו את הכספים וכי למה ? הנה דוגמה שנווה אקדמיה בע”מ מתנוסס תו איכות של אמון הציבור והחברה שידרה אמינות שראויה להערכה שלנו.
    החברה שקוראים לה נווה אקדמיה בע”מ טיולי איכות גאוגרפים שהמותג שלה “אמון הציבור” נפגענו בחוסר אימון ושקיפות מצידה מספר קבוצות של אנשים שנרשמו זמן רב לפני עידן הקורונה לטיולים מאורגנים בחברת הנסיעות “נוה אקדמיה” ולצערנו הטיול שלנו נפל במועד של הקורונה בחודשים מרץ2020 ותחילת אפריל 4.4.2020 ולכן הטיולים לא יצאו אל הפועל.
    לשכת התיירות הלאומית של יפן (JNTO) שרוצה למנות את חברת TERRANOVA, בניהולו של דב קלמן,צריכה שוב אימון מהציבור בישראל לא נחזור לאותה טעות עד שספקי יפן יחזירו לסוכני הנסיעות של נווה אקדמיה ושאר הסוכנויות בארץ את כספינו בחזרה החברה שלחה אלינו הודעה בכתב בה היא אומרת שהעבירה את כספינו לספקים בחו”ל ומתחייבת להחזיר את הכסף ברגע שהספקים ישיבו להם את הכספים שלנו.

    מאז החברה סגרה את שעריה ולא עונה לטלפונים ולכן ערוץ התקשורת שנותר הוא אימייל בו הם חוזרים על כך שישיבו את הכסף כשיקבלו מהספקים .האם ספקי חו”ל של יפן מחזיקים בכספינו שלא קיבלנו מהם שום שרות נמשיך להאמין בחברות חדשות עם תו איכות מתנוסס “אימון הציבור” היינו בספק .
    אלפי פנסיונרים שחסכו במשך שנה עבור הטיול הזה לז זכו לא בטיול ולא בהחזרת הכספים שמגיע לפי החוק של אזרח ותיק לפי סעיף 14 ג 1 להגנת הצרכן הזכות 4 חודשים לביטול עסקה מכר מרחוק .וגם זה לא נעשה בושה וחרפה לסוכני הנסיעות גם.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.