אא

חברת TUS תפעיל טיסות סדירות מת"א לפאפוס החל מה-14.10

הטיסות של החברה הקפריסאית שמי שרכשה 49.9% ממניותיה היא חברת גלובל כנפיים הישראלית, יפעלו בתדירות של פעמיים בשבוע בימים ראשון וחמישי . הטיסות מתווספות לטיסות הישירות של החברה מת״א ללרנקה

מטוס TUS בנתב"ג. צילום: אלעד ויינשטיין מטוס TUS בנתב"ג. צילום: אלעד ויינשטיין
חברת התעופה הקפריסאית TUS Airways, תשיק טיסות ישירות מתל אביב לפאפוס בקפריסין. הטיסות יחלו ביום חמישי הבא ה-14 לאוקטובר ויפעלו תחילה בתדירות של פעמיים בשבוע בימים ראשון וחמישי . הטיסות יתווספו לטיסות הישירות של החברה מתל אביב ללרנקה, הפועלות בתדירות של חמש פעמים בשבוע. מחיר הטיסות:החל מ-67 יורו לכיוון כולל מיסים.  TUS אשר חזרה לפעילות בחודש יוני האחרון, יצאה לדרך חדשה ובמתכונת שונה מבעבר, כאשר את הטיסות לישראל חידשה ב-5 ביולי. במסגרת חזרתה, TUS פועלת במתכונת של חברת תעופה "היברידית" (גמישה) המפעילה הן טיסות לואו קוסט והן טיסות בשירות מלא במחירים אטרקטיביים, זאת בהתאם ליעד ולמוצר. החברה החליפה ושידרגה את צי המטוסים שלה כאשר כבר הצטיידה ב-2 מטוסי איירבאס 320 בתצורה של 180 מושבים, בנוסף בחברה מציינים כי בכוונתה להצטייד בזמן הקרוב ביותר במטוסים נוספים כולל במטוסים רחבי גוף מסוג איירבאס 330 המתאימים לטיסות ארוכות יותר. TUS מתכננת להפעיל תפעיל טיסות למגוון יעדים באגן הים התיכון, אירופה וגם ליעדים רחוקים כמו באסיה ודרום אמריקה. החברה שבסיסה המרכזי בנמל התעופה שבלרנקה, מתכננת בנוסף להפעלת טיסות ישירות מלרנקה, פאפוס ואתונה ליעדים שונים, להפעיל גם טיסות מנתב"ג למבחר יעדים באירופה ואגן הים התיכון. כיום מי שמפעילה טיסות לפאפוס, היא חברת הלואו קוסט ריינאייר, שאחד מבסיסיה הרבים שוכן באי השכן, כאשר עד לא מכבר גם חברות אל על וישראייר הפעילו טיסות לפאפוס.

כזכור, חברת גלובל כנפיים ליסינג הישראלית, רכשה מחצית חברת התעופה TUS הקפריסאית תמורת כ-5 מיליון דולר אשר יושקעו בחברה.

על פי מתווה העסקה, גלובל כנפיים ליסינג אמורה להחזיק 49.9% ממניות החברה, כאשר איש העסקים האמריקאי קנת' וולי שמחזיק כיום בחברה יזרים כ-4 מיליון דולר ויחזיק ב-50.1% ממניות החברה.

 

פאפוס. צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםTUS

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: