אא

מהיום: חגי טופולנסקי מנכ"ל רשות שדות התעופה

המנכ"ל הנכנס חגי טופולנסקי: "ראשית, אני מבקש להודות לשרה מרב מיכאלי על האמון בי ועל הזכות להמשיך ולשרת את מדינת ישראל בארגון כרשות שדות התעופה"

צילום: באדיבות רשות שדות התעופה צילום: באדיבות רשות שדות התעופה

האלוף במיל חגי טופולנסקי נכנס לתפקידו כמנהל הכללי של רשות שדות התעופה.

כפי שפרסמנו טופולנסקי נבחר לתפקיד על ידי השרה מרב מיכאלי לאחר שזה הומלץ לתפקיד ע"י ועדת איתור, בראשות מנכ"לית המשרד, מיכל פרנק.

טופולנסקי אלוף במילואים בצה"ל, כיהן בתפקידו האחרון בצבא כראש אכ"א (אגף כח אדם) ולפני כן כראש המטה וסגן מפקד חיל האוויר, ראש להק אוויר, מפקד בסיס חצרים וראש מחלקת תכנון וארגון בחיל האוויר. ב-3 השנים האחרונות כיהן טופולנסקי כסמנכ"ל בכיר למל"ט ונושאים אסטרטגיים בחברת 'אלביט' ומבצע מילואים כמדריך בבית ספר לטיסה במגמת קרב. לטופולנסקי תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת חיפה ותואר שני באסטרטגיה צבאית מ- Air University באלבמה, הוא מתגורר במושב ערוגות, נשוי ואב לארבעה ילדים.

השרה מרב מיכאלי בירכה את טופולנסקי על בחירתו לתפקיד והבהירה כי רשות שדות התעופה היא נכס שיש לנהל ולהנהיג בצורה אחראית, מקצועית ויצירתית אל מול האתגרים הרבים וההשתנות התכופה בענף. יו"ר מועצת הרשות, האלוף במיל' יצחק ג'רי גרשון איחל לחגי טופולנסקי המנכ"ל הנכנס הצלחה בתפקידו בתקופה מאתגרת לעולם התעופה ולרשות שדות התעופה.

"אני בטוח שיחד המועצה וההנהלה נוכל לכל משימה, עלינו להניע את הארגון מחדש לחזרה לשגרה ממצב של אי וודאות לעשייה, עלינו להיות עם יד על הדופק ובאופן מוחלט על כל נושא בעל השפעה על תחומי הבטיחות והביטחון, בפיתוח רשות שדות התעופה, בשמירה על הייחודיות של הארגון המפואר הנכון ויכול לכל משימה" אמר היו"ר.

עוד הוסיף האלוף במיל' גרשון "הציבור הפקיד בידנו את השערים למדינת ישראל ובאחריותנו להעניק לציבור את חווית השרות הטובה ביותר. אני מבקש להודות ליורם שפירא מ"מ המנכ"ל שהוכיח שגם בפרק זמן קצר ניתן לעשות הרבה שבעבודה יחד ניתן לקדם את הבלתי אפשרי.

המנכ"ל הנכנס חגי טופולנסקי אמר: "ראשית, אני מבקש להודות לשרה מרב מיכאלי על האמון בי ועל הזכות להמשיך ולשרת את מדינת ישראל בארגון כרשות שדות התעופה, אני מבקש להודות ליו"ר המועצה האלוף במיל יצחק ג'רי גרשון והמועצה על קבלת הפנים והמילים החמות אני בטוח שיחד נוביל את הארגון באתגרים ובמשימות הצפויים לנו".

חגי טופולנסקי אמר ליורם שפירא אשר שימש כמ"מ מקום מנכ"ל בששת החודשים האחרונים: "יורם אני מבקש להגיד לך מילה אחת, תודה. עבורך יורם , זוהי גם שעת פרידה. הגעת לרשות שדות התעופה בשנת 81', לפני יותר מארבעים שנה. באת לחצי שנה ונשארת למעלה מארבעה עשורים. אתה מסיים תקופה מורכבת וייחודית של ניהול הרשות ואת חותמך מרגישים וירגישו עוד שנים רבות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםנתב"גרש"ת

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: