אא

חוזרים ללב ים: MSC מחדשת את הפלגותיה במהלך אוגוסט

החזרה לפעילות של ענקית הקרוזים במהלך חודש אוגוסט, תהיה תחת פרוטוקול הבריאות והבטיחות החדש שאושר על ידי הרשויות הלאומיות הרלוונטיות ליעדי האניות. ראוי לציין כי בשלב הראשון ההפלגה תתאפשר למדינות שנגן בלבד

Msc Grandiosa. צילום: יח"צ Msc Grandiosa. צילום: יח"צ

בשורה חשובה לענף הקרוזים.

חברת השייט האיטלקית MSC Cruises הודיעה היום (שני), כי שתי אניות הדגל של החברה MSC Grandiosa ו- MSC Magnifica יחדשו את פעילותן בים התיכון החל מחודש אוגוסט הקרוב. שתי האניות יהיו הראשונות להציע לאורחים חופשות שייט מלאות תוך יישום פרוטוקול מקיף חדש לבריאות ובטיחות שאושר על ידי הרשויות הלאומיות הרלוונטיות מהמדינות בהן האניות תגענה אליהן במזרח ובמערב הים התיכון במשך הקיץ. ג'אני אונוראטו, מנכ"ל MSC Cruises: "אנו שמחים מאוד על האפשרות שניתנה לנו לקבל את אורחינו מחדש כבר בקיץ הנוכחי עם שתיים מהאניות הכי פופולריות שלנו בים התיכון, שהוא האזור בו טמונים השורשים שלנו ובו אנו הגדולים ביותר בשוק אניות הקרוזים". ג'אני אונורטו ציין לגבי פרוטוקול הבריאות החדש, "במהלך הפסקת הפעילות שלנו התמקדנו בפיתוח פרוטוקול בריאות ובטיחות מקיף, המבוסס על אמצעי בריאות ובטיחות מחמירים . עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם הרשויות הרלוונטיות של האיחוד האירופי, רשויות הבריאות הלאומיות ורשויות נוספות אשר אחראיות על המדינות שבהן יעגנו אניות MSC Grandiosa ו-MSC Magnifica על מנת לפתח מערך נהלים מקיף שייגן על בריאותם ובטיחותם של הנוסעים כמו גם על הנמלים והערים אשר מקבלות את פני האורחים שלנו". עוד הוסיף ג'אני אונורטו: "הצוות המיוחד שהקמנו כולל מומחים מובילים מתחום הרפואה בחברתנו ומחוצה לה, פיתחו פרוטוקול מיוחד לחברתנו אשר מרחיב ומדגיש את ההנחיות האזוריות והלאומיות הקיימות ומציב סטנדרטים חדשים. עבדנו בשיתוף פעולה צמוד עם חברת RINA כדי לאמת באופן עצמאי שהפרוטוקול שלנו עומד בהנחיית הסוכנות האירופית לבטיחות ימית EMSA, המשלבים תקני בריאות נוספים של האיחוד האירופאי. הנהלים החדשים כוללים בדיקת COVID-19 אוניברסלית לכל אורחים והצוותים שישהו על האניות לפני העלייה להפלגה וגם את הירידה לחופים בכל יעד".

פרוטוקול התפעול החדש של MSC Cruises נעשה על ידי צוות המורכב ממומחי החברה בתחומי השירותים הרפואיים, בריאות הציבור והתברואה, שירותי בתי מלון, מערכות הנדסה של אניות טכנולוגיה מתקדמת ותחומים נוספים. צוות זה נעזר בחברה מובילה בתחום הבריאות העולמי, Aspen Medical המפתחת אמצעי בריאות ואמצעים רפואיים אחרים.

MSC Cruisesעבודתו של הצוות נתמך בהקמתה ומעורבותה של קבוצת מומחי COVID-19 “blue ribbon” לשם התייעצות בנושא פרוטוקולים ותכנון, כמו גם לשם ייעוץ מיוחד נוסף להעצמת המשאבים והידע הקיים של

פרוטוקול ההנעה מחדש של MSC Cruises נועד להגן על בריאותם ובטיחותם של האורחים, אנשי הצוות, כמו גם על הציבור המקומי ביעדים אליהם מגיעות אניות החברה. מסיבה זו הוא עומד בהנחיות שניתנו על ידי גורמים רגולטוריים וטכניים מרכזיים בינלאומיים ואזוריים, כולל ארגון הבריאות העולמי, שותפות של האיחוד האירופי "Healthy Gateways Joint Action", הארגון הימי הבינלאומי, כמו כן הוא עומד בתקנות שקבעו הממשלות אליהן מגיעות האניות של החברה. בשלב התחלתי זה של תפעול מחודש, שתי ספינות של MSC Cruises הפועלות בים התיכון בעונת הקיץ הנוכחית יקבלו רק אורחים ממדינות ירוקות.

ראוי לציין כי בשלב הראשון ההפלגות מיועדות לאזרחי מדינות השנגן בלבד: אוסטריה, בלגיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, איטליה, לוקסמבורג, הולנד, פורטוגל, ספרד, שוודיה, סלובניה, אסטוניה, לטביה, ליטא, פולין, הרפובליקה הצ'כית, סלובקיה, הונגריה, מלטה, שוויץ, ליכטנשטיין, קפריסין, בולגריה ורומניה, בנוסף לאיסלנד ונורבגיה (שאינן משתייכות לאיחוד האירופי).
MSC Magnifica.MSC Magnifica.
MSC Magnifica. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםMSC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: