אא

חולמים על אוכל מטוסים? מאות חמגשיות מזון מטוסים נמכרו לציבור על הקרקע

טוסו להזמין: בקר או עוף? צמחוני או כשר למהדרין? אם אתם פריקים של אוכל מטוסים או סתם מתגעגעים לחמגשיות שהוגשו לנו בטיסות בעידן שלפני הקורונה, יצרנית מזון המטוסים תמ"מ מציעה למכירה חגמשיות מזון מטוסים כדי להציל את מפעל המזון. כמה עולה חמגשית?

תמ"מ החלה למכור מזון מטוסים לציבור הרחב. צילום: באדיבות תמ"מ תמ"מ החלה למכור מזון מטוסים לציבור הרחב. צילום: באדיבות תמ"מ
חברת תמ"מ (תעשיית מזון מטוסים), ספקית מזון לחברות תעופה, יצאה באחרונה בקמפיין "טוסו להזמין". מטרת הקמפיין, להציל את מפעל המזון המושבת מאז פרוץ משבר הקורונה. בעקבות הקמפיין, נמכרו עד כה אלפי חמגשיות מזון שהיו מיועדות להזין את ציבור הנוסעים שלא טס בגלל הקורונה. 18 שקל לחמגשית או 50 שקל ל-5 חמגשיות ויש גם מגוון בייגל ב-13 שקל. משלוח חינם לגוש דן בקניה מעל 300 שקל.
אוכל מטוסיםאוכל מטוסים
5 ב-50 שקלים. החמגשיות של מפעל המזון תמ"מ. צילום: באדיבות תמ"מ המהלך נולד בעקבות פוסט שהעלתה בפייסבוק אחת מעובדות תמ"מ, בו ביקשה מהציבור להזמין אוכל ממפעל המזון בו היא עובדת כדי להחזיר את העובדים השוהים בחל"ת. "ראיתי את הפוסט של אותה עובדת והצעתי לתמ"מ, בהתנדבות מלאה, להרים קמפיין ברשתות החברתיות עם המסר, הראשון בישראל ואולי גם בעולם, לקנות חמגשיות קפואות שהיו מיועדות לחברות תעופה ונותרו ללא דורש", אומר הפרסומאי, אורי אוברוצקי, ממשרד הפרסום goood. "בתוך כמה ימים נמכרו מעל 500 חמגשיות עם פירגונים מקיר לקיר ומאות שיתופים בפייסבוק. בזכות המהלך החברתי הזה", אומר אוברוצקי, "הוחזרו למפעל 10 עובדים. אני תקווה שהמגמה תימשך ויחזירו עוד ועוד עובדים. תעשו טוב... יהיה אוכל. אתם מוזמנים לשבת במשרד או בבית ולהרגיש בעננים".
אוכל מטוסיםאוכל מטוסים
יש גם מגשי פירות. צילום: באדיבות תמ"מ
מנכ"ל תמ"מ, אמיר שוצמן, כתב בדף הפייסבוק שלו: "אני רוצה להודות למאות שהזמינו אלפי ארוחות. טוסו להזמין ואל תוותרו על ההזדמנות לסייע לתמ"מ להחזיר עובדים וליהנות מהארוחות המצוינות שלנו במחירים אטרקטיביים". עוד כתב, "מגוון גדול של ארוחות חמגשית 450 גרם ב-18 שקל ושאר מגשי אירוח, כריכים, סלטים ועוד. בהזמנה מעל 300 שקל משלוח חינם בגוש דן וסביבת נתב"ג (מודיעין, יהוד, אור יהודה, רמלה ולוד). מצרף לכם את התפריט".
תמ"מתמ"מ
"אל תוותרו על ההזדמנות לסייע לתמ"מ". אמיר שוצמן, מנכ"ל תמ"מ. צילום: באדיבות תמ"מ
אוכל מטוסיםאוכל מטוסים
בזכות הרוכשים חלק מעובדי תמ"מ הוחזרו לעבודה. צילום: באדיבות תמ"מ
אוכל מטוסיםאוכל מטוסים
יש גם בייגל. צילום: באדיבות תמ"מ
הזמנות: 03-9722010 אורלי: 050-3397644 דגנית: 050-5743834.
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםתמ"מפספורט קולינריאוכל מטוסים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: