אא

חופשה במלון הרברט סמואל הוד ים המלח: בדקנו

התפוסה בבתי המלון בים המלח היא מהגבוהות בארץ, אז הדרמנו לדגום את מלון הרברט סמואל הוד ים המלח שנפתח באחרונה על חורבותיו של מלון הוד המיתולוגי. מה במלון שבבעלות ובניהול קבוצת האחים נקש?

מלון הרברט סמואל הוד ים המלח. צילום: אסף פינצ'וק מלון הרברט סמואל הוד ים המלח. צילום: אסף פינצ'וק
כל ירושלמי מצוי מיד יאמר לכם ש-ים המלח זה הים של הירושלמים. בדיוק בגלל זה, לים המלח לעד תהיה פינה חמה בליבי, גם אחרי קילומטרז' שנים בואכה תל אביב. המים המלוחים הכבדים&שמנוניים, הציפה במים, הבוץ השחור, ריח הגופרית, הדממה וההרים שמסביב, עושים לי את זה. לעומת זאת, הבולענים וקצב היעלמות הים מהפלנטה, הופכים לי את הבטן.
ים המלחים המלח
ים המלח. צילום: ספיר פרץ למרות מצבו העגום של ים המוות ואזלת ידה המקוממת של המדינה בכל הנוגע להצלת הנכס התיירותי האדיר שלה מכליה ומבכייה לדורות, אני תמיד שמחה לפקוד את המקום. לכן, כשקיבלתי הזמנה לסקר את מלון הרברט סמואל הוד ים המלח שנפתח זה מכבר על חורבותיו של מלון הוד המיתולוגי – לרגע לא היססתי. ארזתי קרם הגנה והדרמתי.
מלון הרברט סמואל הוד ים המלחמלון הרברט סמואל הוד ים המלח
הלובי בגווני תכלת חום רגועים. מלון הרברט סמואל הוד ים המלח. צילום: אסף פינצ'וק בית המלון, המשתייך לקבוצת האחים נקש (השני של הקבוצה בים המלח. הראשון הוא מלון מילוס), שוכן באזור הצפוני של עין בוקק, צמוד לחוף הים (ציבורי וממש ממש קרוב למלון). קיר הקקטוסים המרשים בכניסה למלון, מבשר על הבאות. ניכר שהשקיעו כאן מחשבה בעיצוב הפנים ובהתאמתו לעידן ה"ראינו כבר הכל" במונחים של ים המלח. קרי, עדכני ומודרני אך לא מנקר.
מלון הרברט סמואל הוד ים המלחמלון הרברט סמואל הוד ים המלח
קיר קקטוסים מרשים בכניסה למלון. צילום: ספיר פרץ במלון, שעבר שיפוץ מן המסד ועד הטפחות, 208 חדרים שכולם מאובזרים בטלוויזיה, מכונת אספרסו ומיטת קינג סייז. רוב החדרים עם מרפסות המשקיפות לים, מתוכם 3 סוויטות עם בריכות פרטיות. ככל שמטפסים מעלה, למשל לסוויטה המכונה במלון "הפנטהאוז" בקומה 9, הנוף פנורמי ומרהיב יותר ולכן אם אתם יכולים להרשות אותה לעצמכם לכו על זה. ואחרי בהייה ממושכת בנוף, הגיע הזמן לדגום את הספא, נדבך חשוב בחופשה בים המלח. מתחם הספא של המלון כולל 16 חדרי טיפולים, סאונה יבשה, סאונה רטובה, חמאם, חדר כושר מאובזר וכמובן, בריכת מי ים מלח מקורה, בריכת גופרית מקורה וג'קוזי. יש גם בריכה חיצונית קטנה יחסית עם בר ומסעדה. בחזרה לספא. תפריט הטיפולים מגוון. החל מעיסוי אנטי סטרס תמורת 420 שקל ל-60 דקות ועד עיסוי סינרגיה. כלומר, טיפול יווני המשלב עיסוי מגע מלא בחמאת דקל תמורת 430 שקל לשעה. יש גם עיסויים ברוח המקום: עטיפת בוץ - 230 שקל ל-20 דקות; פילינג מלח - 350 שקל ל-50 דקות; וחבישת תמרים - טיפול בלעדי, כך אומרים לנו בספא, שעושה שימוש בקרם מתמרים הגדלים באזור. "התמר ניחן בסגולות רבות שניתן ליהנות מהן גם מאכילתו אך גם מהיותו חומר מטפל המנקה, מחטא, מצנן, מרענן ומכווץ את העור", כך מבטיחים בספא תמורת 320 שקל ל-40 דקות טיפול. אני בחרתי לשחרר לחצים עם רקמות עמוק - 380 שקל ל-50 דקות.
מלון הרברט סמואל הוד ים המלחמלון הרברט סמואל הוד ים המלח
פרקט אידרה בסוויטה והרבה לבן בחדר רחצה. צילום: אסף פינצ'וק
מלון הרברט סמואל הוד ים המלחמלון הרברט סמואל הוד ים המלח
בריכת מי ים המלח מקורה. צילום: אסף פינצ'וק
מלון הרברט סמואל הוד ים המלחמלון הרברט סמואל הוד ים המלח
בריכת גופרית וג'קוזי. צילום: אסף פינצ'וק "ים המלח תמיד הוכיח את עצמו לאורך השנים כאזור עם תפוסות מאוד גבוהות", מסבירה ענת סטריק דהאן, המשנה למנכ"ל מלונות סטאי, הרברט סמואל ואורכידאה, את החלטת הקבוצה להשקיע בים המלח. על פי הנתון האחרון והעדכני של התאחדות בתי המלון בישראל, בחודש מארס 2022 הסתכמה התפוסה במלונות ים המלח ב-60.6%. קרוב מאוד לעיר הנופש הפופולארית אילת, שרשמה תפוסה של 63.7% במארס האחרון. עוד לדברי סטריק דהאן, עם כניסתה של הקבוצה לים המלח, "הצערנו קצת את האזור. לשני בתי המלון שלנו – מילוס והרברט סמואל הוד ים המלח - מגיע לא רק קהל מבוגר אלא גם קהל צעיר יותר המחפש לייף סטייל וטיפולי יופי ולא רק את הטיפולים הבריאותיים". "אוהבים לארח ישראלים". חמיד נאג'ה, מנכ"ל מלון הרברט סמואל הוד ים המלח. צילום: ספיר פרץ
מלון הרברט סמואל הוד ים המלחמלון הרברט סמואל הוד ים המלח
הרבה מנות אישיות בארוחת הבוקר. צילום: ספיר פרץ
מלון הרברט סמואל הוד ים המלחמלון הרברט סמואל הוד ים המלח
גם הקינוחים מוגשים במנות אישיות אסטטיות. צילום: ספיר פרץ מחיר: החל מ-1,250 שקל ללילה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר באמצע שבוע והחל מ-2,064 שקל ל-2 לילות בסוף שבוע לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר. הכתבת הייתה אורחת המלון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםים המלחהרברט סמואל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: