אא

חוק האיים הירוקים אושר - עכשיו נשאר למצוא מלון בים המלח

בתאריך 11.11.2020, כאשר הנושא המרכזי בשיח הקורונה היה על צפי לסגר לילי ועל היתכנות הכרזתו של סגר שלישי, אישרה מליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית את "חוק האיים הירוקים" המתיר את פתיחת המלונות באילת ובים המלח // תוכן פרסומי

צילום: pixabay צילום: pixabay
אין ספק כי אישור החוק שחרר אנחת רווחה מישראלים רבים אשר בין אם נבצר מהם לטוס בקיץ 2020 למדינה כל שהיא בחוץ לארץ בשל מגבלות הקורונה ובין אם ההעדפה שלהם היא לבלות במלון בארץ- אישור החוק פותח בפניהם שפע אפשרויות לבילוי באחד מבין המלונות בכלל ובמלונות ים המלח בפרט.

חוויה לגוף ולנפש

השהייה הממושכת, כפויה ומאולצת, בבתים, הפכה את השאיפה של רבים לבילוי במלון ממותרות לצורך. זו גם הסיבה לביקוש הגובר ולהזמנות רבות מבעוד מועד לשריון מקומות. היצע עשיר של מלונות על בסיס פנסיון מלא, חצי פנסיון או לינה וארוחת בוקר מאפשר להתאים את מתכונת הבילוי למסגרת התקציבית. עצם האפשרות לצאת ולנפוש מחוץ לבית מהווה עבור רבים אוויר לנשימה – פשוטו של הבילוי כמשמעו. בין אם אתם מחפשים מקום לחופשה רומנטית ובין אם אתם מעדיפים חופשה משפחתית, פתוחים בפניכם מלונות עם שפע של היצעים לפינוק אמתי.

דילים אטרקטיביים לים המלח

היצע כה עשיר ומגוון מאפשר גם למי שמתכננים חופשה ברגע האחרון למצוא מלון. זה המקום לבחור אחד מבין המלונות המאפשרים לכם לבלות וליהנות מחופשת ספא. אירוח מלכותי ארוחות עשירות ומזינות, טיפולי גוף מגוונים והנאה מובטחת מהמים המינרליים ומהבוץ של ים המלח וחופיו. כל אלה זמינים ומזומנים לכם בפסק זמן איכות והנאה שאתם כה זקוקים וכה משוועים לו, השנה ביתר שאת. עבו רבים דווקא היציאה מהשגרה היא, באופן פרדוכסלי, חלק בלתי נפרד מהמשך קיומה, ודאי בתקופה שבה אי-הוודאות מה יילד יום וההיווכחות בהשפעתה ובנזקיה של הקורונה מביאה רבים "אל הקצה".

מלון 365 ימים בשנה

באתר האינטרנט מלון 365 תוכלו לחסוך זמן וכסף (שני משאבים חשובים ויקרים כל כך לכל אדם). שם תוכלו להתוודע אל מגוון המלונות והדילים האטרקטיביים המוצעים לכם בסתיו ובחורף 2020. באתר תוכלו לקבל תשובה לכל שאלה- סוג החופשה המועדף עליכם, הנוף שתרצו לראות מחלון חדר המלון, מה ניתן לעשות בסביבה, האם יש מלון עם חוף רחצה פרטי סוג המתקנים המוצעים במלון, האם אתם זוג או משפחה ועוד. התמונות מאפשרות לכם להיווכח ביופי ובאיכות המזומנים לכם. ממשק ההזמנות קל ופשוט. תוכלו להזין את כל הנתונים הרלוונטיים לאחר שתבחרו מודעים נוחים ומתאימים לכם ובכך תבטיחו לעצמכם מקום במלון נבחר. כאשר המציאות מלחיצה וקולעת את רובנו ככולנו לתקופה ארוכה של חיים תחת מגבלות ואילוצים, אין כמו חופשה מהנה וחווייתית באחד מבין המלונות בים המלח על מנת למלא את מצברי הגוף והנפש שמתרוקנים. בילוי נעים!

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ים המלחתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: