שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

"חזרה לספרד" – ספרד מחדשת את התיירות ומשיקה קמפיין ייחודי

עם חידוש התיירות הבינלאומית ספרד מודיעה כי אתר התיירות הרשמי של המדינה עבר חידוש מוחלט ויוצאת במסע פרסום ושיווק מקיף
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
spain tourism website
אתר התיירות. צילום: רשות התיירות של ספרד

רשויות התיירות של ספרד השיקו מחדש את פורטל התיירות הרשמי עם פתיחה מחודשת של גבולות המדינה. את גבולותיה.
שר התיירות של ספרד, רייס מרוט, אמר כי האתר עבר חידוש מוחלט. העיצוב החדש כולל ממשק דינאמי וידידותי למשתמש המותאם באופן מלא לטרנדים האחרונים ולצרכי המטייל הבינלאומי.
האתר, בו מבקרים כ-15 מיליון מדי שנה – שופץ כחלק מאסטרטגיית תיירות רחבה יותר הכוללת גם קמפיין תיירות חדש, שכותרתו 'חזרה לספרד'.
הקמפיין נועד לעודד מטיילים לחזור לבקר במדינה, כולל סדרת סרטונים ופרסומות דיגיטליות, שיוצגו בשווקי תיירות מרכזיים.
בתוכנית להפעיל מחדש את הפורטל, בוצעו מחקרים וסקרים ב-16 מדינות כדי לנתח את דרישות המבקרים הבינלאומיים, לברר מדוע הם מבקרים באתרי תיירות ולאיזה מידע הם זקוקים.
הפורטל המחודש מספק חוויית משתמש מיטבית במכשירים ניידים ומתמקד בגיאוגרפיה, בנושאי מפתח, בעצות מעשיות ובמגמות עכשוויות, זמין בתשע שפות ומשולב במלואו בכל הרשתות

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

השאירו תגובה לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.