חטא וסע: גם בעולם השכרות הרכב נערכים לחזרה. איך?

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
לא רק מפתחות, מחזיק מפתחות,חגורות בטיחות והגה. ענף השכרת הרכב בחו"ל שמתאים את עצמו למוד קורונה, מבטיח לשוכרים רכבים מצוחצחים ונקיים מחיידקים. איך מחטאים ועל מה שמים דגש?
השכרת רכב
רכב שכור. צילום: שאטרסטוק

לא רק שדות וחברות תעופה עברו למוד קורונה. קרי, חיטוי, מסכות ואלכוג’ל. גם בעולם השכרות הרכב נערכים לחזרה לשגרה בעידן הקורונה. איך? על ידי יישום נהלי חיטוי וניקיון מחמירים ברכבים השכורים לצד השטיפה ושאיבת האבק הקונבנציונליות. כל חברה ונהליה שלה. במותגי השכרת הרכב “אלאמו” ו”נשיונל” מקבוצת Enterprise העולמית, למשל, השיקו באחרונה את ה”ההתחייבות המלאה לניקיון” – תכנית מקיפה ומפורטת של נהלים חדשים התואמים את הנחיות הבריאות והבטיחות של ארגון הנסיעות בארה”ב (USTA) שפורסמו במאי האחרון. זאת, במטרה להרגיע את ציבור הלקוחות ולתת להם להרגיש בטוח.

“בטיחות הלקוחות והעובדים נמצאת אצלנו בעדיפות עליונה”, אמרה כריסי טיילור, נשיאת ומנכ”לית Enterprise Holdings. עוד לדבריה, “היום ובכל יום אנו מחויבים לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של הניקיון בענף. בעקבות ההנחיות של רשויות הבריאות ובשיתוף עם ענף הנסיעות והתיירות, אנו נוקטים בצעדים נוספים לבניית פרוטוקולי ניקיון מחמירים. אנו רוצים שהלקוחות ירגישו בטוחים שהרכב שלהם נקי ומחוטא בכל פעם שהם שוכרים רכב”.

אופיר דנאי, מנכ”ל והבעלים של חברת אופרן השכרת רכב בחו”ל מוסיף שגם בגזרת מסירת וקבלת הרכבים השכורים חלו שינויים נוכח הקורונה. “לצורך הרחבת היישום של נהלי הריחוק החברתי, שהוכח כמועיל ביותר למניעת הדבקה, מותגי ‘אלאמו’ ו’נשיונל’ למשל פועלים להשלמה של יישום מנגנונים ממוחשבים מתקדמים שיאפשרו ללקוחות לעבור תהליך השכרה מלא באופן אוטומטי וללא צורך במגע עם נציגי שירות אנושיים. ובכך, לצמצם למינימום את הצורך בעמידה בתורים. תהליכים אוטומטיים שכאלו יכללו לדוגמה צ’ק אין אונליין מראש לפני ההשכרה (בדומה לצ’ק אין שמבצעים לטיסה), עמדות אוטומטיות מתקדמות במיקומי ההשכרה השונים של המותגים להזנת פרטי הנהגים וחתימה על חוזה השכירות ועוד”.

אז על מה שמים כיום דגש בחיטוי הרכב בין נוסע לנוסע? על 20 המקומות שאנחנו נוגעים בהם הכי הרבה: מפתח ומחזיק מפתחות, הגה, מוט היגוי, חגורת בטיחות, קונסולה מרכזית, פנים הדלתות, כיסי הדלתות, ידיות פנימיות, ידיות חיצוניות, כיסי המושב / משטחי המושב, האזור שבין הכיסאות והקונסולה המרכזית, האזור שבין הכיסאות לדלתות, מחזיקי הכוסות והתאים, לוח מחוונים, מסך מגע / פאנל מולטימדיה, מראות צד ומראה אחורית, סוככי שמש / מראות, פתחי אוורור ואזור תא הכפפות, מוט הילוכים וידית פתיחת תא המטען.

חיטוי רכב שכור
חיטוי רכב שכור. צילום: יחצ חברה

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה