הקש ששבר את גב המטוס.
חברת ארקיע, שחידשה באחרונה את טיסותיה לאילת אחרי הדממה בת מספר חודשים, השוותה במודעה שפרסמה את מטוסי החברה המתחרה ישראייר (ATR ולעיתים עפ"י ביקוש איירבס), לחיפושית ואת מטוסיה שלה (אמברייאר) למכונית פרארי. וזו לשון המודעה שארקיע פרסמה ועוררה מהומת אלוהים: "פרארי או חיפושית? ארקיע טסה לאילת תמיד במטוסי הסילון המרווחים והנוחים 35 דקות בלבד".
ישראייר מצידה לא נשארה חייבת. גורמים בסביבת החברה תקפו בארסיות ואף העלו ברשתות החברתיות תמונה של מטוס ארקיע חונה בנמל התעופה בן גוריון עם הכיתוב הבא: "פרארי זרוקה בנתב"ג בלי מנוע כבר חודשים", גם מנכ"ל החברה, אורי סירקיס, בכבודו ובעצמו פרסם פוסט סרקסטי בדף הפייסבוק שלו תחת הכותרת: הנזיר שמכר את הפרארי שלו.
"זהו, בו בזמן סיפור, משל ומדריך רוחני. זהו סיפורו של ג'וליאן מנטל, עורך דין, שסגנון חייו הבלתי מאוזן מוביל אותו להתקף לב. התמוטטותו הפיזית מביאה למשבר רוחני שמאלץ אותו להתעמת עם דרך חייו ולחפש תשובות לשאלות היסוד של החיים. הוא יוצא למסע יוצא דופן לתרבות עתיקת יומין במזרח. הוא מגלה שם שיטה רבת עוצמה לשחרור הפוטנציאל של הגוף, הנפש והנשמה ולומד לחיות חיים שיש בהם רגש, שלווה ומטרה. תכל'ס אין על ישראייר", כתב סירקיס בפייסבוק.
ההכפשות הללו מגיעות בתזמון תמוה (או שלא? לא ברור), בזמן שבעלי ארקיע בוחנים, באמצעות גורמים בכירים במשק, מיזוג אפשרי עם ישראייר העומדת למכירה. והשאלה הנשאלת היא, האם בעלי השליטה בארקיע, האחים נקש, מעוניינים לרכוש חיפושית בכ-120 מיליון שקל?
10 תגובות
העובדות מראות שישראייר הוכיחה את עצמה בתקופת הקורונה, המשיכה את הטיסות הסדירות לאילת ולא הזניחה את האילתים
פרארי בטוח לא ..פיאט נגד פיאט
ברגע האמת ראינו מי נשאר ומי נטש.
היהירות היתה ועודנה בעוכרייה…לצערי
הענווה והצניעות לעולם לא היתה שם
חיפושית חיפושית אבל תמיד לפניך (ארקיע)
לא לאורח זמן, ארקיע עוקפת את ישראייר בסיבוב
אין תחרות
במה בדיוק? בהון האנושי? בהנהלה? במטוסים בנתב"ג בלי מנוע? בבעלים?
לך לישון על האף, אולי תתעורר אחרת..
ישראייר נתנה לנו שרות מעולה במהלך כל החודשים אחרונים ,כל הכבוד להם! שרות לנאמנות
ארקיע בושה וחרפה של יחס ושרות ללקוח לא טס איתם לעולם
עדיף חיפושית שזזה מפרארי במוסך