אא

שרת התחבורה: "אומנם השמיים נפתחים לשתיים וחצי מדינות, אבל גם זו בשורה"

בעקבות ההסכם לפתיחת השמיים, שרת התחבורה, מירי רגב, כינסה מסיבת עיתונאים בנמל התעופה בן גוריון, פירטה את המתווה, שיתעדכן מדי שבועיים במדינות נוספות, שיהיו מוכנות לקבל תיירים ישראלים

מירי רגב במסיבת העיתונאים הערב בנתב"ג. צילום מסך משידור מסיבת העיתונאים מירי רגב במסיבת העיתונאים הערב בנתב"ג. צילום מסך משידור מסיבת העיתונאים
השמיים נפתחים. שרת התחבורה, מירי רגב, קיימה הערב (חמישי), מסיבת עיתונאים בה הציגה את המתווה לפתיחת השמיים כבר בשבוע הבא. השרה הגיעה לנתב"ג הישר מישיבת ועדת הקורונה "כדי לעמוד מקרוב על ההכנות לפתיחת השמיים", לדבריה. "מדינות ירוקות אינן ששות לקבל אותנו. הצלחנו בעבודה מאומצת של משרד החוץ לאפשר לישראלים להיכנס ל'שתיים וחצי' מדינות: בולגריה, קרואטיה ולחלק מיוון. אומנם השמיים נפתחים ל'שתיים וחצי' מדינות אבל גם זו בשורה טובה", אמרה רגב. לדבריה וכפי שכבר פורסם במהלך היום הישראלים יוכלו להיכנס ל-4 יעדים ביוון: אתונה, כרתים, סלוניקי וקורפו. התיירים שייכנסו ליוון יצטרכו לעבור בדיקות קורונה בהגיעם ליוון. עוד אמרה, "סיכמתי עם משרד הבריאות שכל שבועיים נודיע על מדינות חדשות".
נתב"גנתב"ג
ממתינים לשרת התחבורה, מירי רגב. צילם מסך מהשידור הישיר של מסיבת העיתונאים בנתב"ג
נתב"גנתב"ג
מגיעה למסיבת העיתונאים הערב בנתב"ג מלווה בראשי רש"ת. צילום מסך משידור מסיבת העיתונאים
מירי רגב, שרת התחבורהמירי רגב, שרת התחבורה
"המתווה הזה הוא נכון לרגע זה. הכל דינמי. היינו רוצים שיותר מדינות יקבלו ישראלים". מירי רגב במסיבת העיתונאים הערב בנתב"ג. צילום מסך משידור מסיבת העיתונאים בהמשך למתווה שפרסמנו השרה רגב בישרה, כי עפ"י הסיכום עם קופות החולים, הן תבצענה את בדיקות הקורונה לנוסעים לפני טיסתם לחו"ל. כמו כן, הוסיפה השרה: "וידאנו גם שהטיסות תהיינה במחירים סבירים". גם אם החברות הישראליות עדיין לא ערוכות להטיס את הנוסעים הישראלים, השרה ציינה: "24 חברות תעופה זרות פועלות בנתב"ג והן ערוכות להטיס את הנוסעים הישראלים". השרה רגב הביעה תקווה "שלא נגיע בקרוב למצב של סגר" וסיכמה: "ההתחלה היא בעצם פיילוט ונראה מה יקרה בשבועיים הקרובים".
נתב"גנתב"ג
"לפתוח את השמיים - החלטה אמיצה". יעקב גנות, מנהל רש"ת. צילום מסך משידור מסיבת העיתונאים בנתב"ג יעקב גנות, מנכ"ל רש"ת, הודה לממשלה על "ההחלטה האמיצה" והבטיח שעובדי הרשות יעשו את המיטב כדי להניע את המהלך.
נתב"גנתב"ג
"לכל החוששים. אנשים יעטו מסכות במטוס. בתעופה אנשים ממושמעים. ככה זה בתעופה". שמואל זכאי, מנהל נתב"ג. צילום מסך מתוך שידור מסיבת העיתונאים שמואל זכאי, מנכ"ל נתב"ג, ציין: "ביצענו היערכות מלאה ומורחבת כדי להכין את נתב"ג, ומיום ראשון כל העולם יודע שנתב"ג פתוח", וגם סיפר על ההפרדה הברורה המתוכננת בין נוסעים נכנסים ממדינות ירוקות, שלא יזדקקו לבדיקות או לבידוד, לנוסעים ממדינות אדומות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםמירי רגב שרת התחבורה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: