ח”כ כהנא: “גם לפני הקורונה אל על הייתה על סף קריסה”

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, שהשתתף בדיון שקיימה הבוקר ועדת הכלכלה של הכנסת על עתידן של חברות התעופה הישראליות, אמר בתגובה לדבריו אלה של ח"כ כהנא בדיון: "האמירה שאל על כושלת, מקוממת ולא מבוססת על כלום"
מנכ
גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על. צילום: סיון פרג'

“גם לפני הקורונה אל על הייתה על סף קריסה. אני רוצה לדעת לפני שמעבירים כספים של המדינה לאל על, שלא ימשכו לקבל משכורות עתק בחברה ושימשיכו להיות בה עובדים חיוניים”, כך אמר ח”כ מתן כהנא (הימין החדש) בדיון שקיימה הבוקר (רביעי) ועדת הכלכלה של הכנסת שדנה בעתידן של חברות התעופה הישראליות על רקע משבר הקורונה.

מנכ”ל אל על, גונן אוסישקין, הגיב בדיון לדבריו של ח”כ כהנא, “לא היינו על סף קריסה. היה אירוע שגם חברות גדולות בעולם מתקשות להתמודד איתו”. עוד אמר, “אל על תורמת לתל”ג 700 מיליון דולר כל שנה. הבקשה להלוואה בערבות מדינה מתגמדת לעשרות מיליארדי דולרים שתרמה ותורמת. נדרשנו להראות תכנית התייעלות בהיקף של 400 מיליון דולר כל שנה. לגבי חוק שירותי תעופה, החברה הודיעה שעם קבלת הסיוע, כל שקל יחזור לציבור”. עוד אמר אוסישקין, “המדינה קובעת שחברות תעופה מקורקעות, שהחברות לא יכולות להניע את העסק. האמירה שאל על כושלת, מקוממת ולא מבוססת על כלום. לטובת אזרחי המדינה והתרומה שלנו למשק, עדיף כלכלית למדינה ללכת למתווה שישקם את חברות התעופה הישראליות ולא לשלוח אותן לפירוק. זה יהיה חוסר אחריות לאומי, כלכלי וביטחוני”.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

9 מחשבות על “ח”כ כהנא: “גם לפני הקורונה אל על הייתה על סף קריסה””

  1. משכין השלום

    אם יש בחברה כל חברה עיסקית יש 600 עובדים בשכר של 100 אלף בחודש לכל אחד אז לאותה חברה אין זכות קיום
    ובאל על 600 טייסים שכל אחד מקבל 100 אלף

    1. מה שכתבת לא נכון. למה אתה משקר? רובם לא מגיעים גם למחצית מהסכום שאתה מפיץ

      1. עובד זוטר

        לפי הדו”ח האחרון חברי ההנהלה קיבלו 1650000 ש”ח שכר שנתי (סמנכלית משאבי אנוש)וזה לא הכי גבוה. ויתר האלפים השלמת הכנסה

    1. סוכנת

      סליחה, אני עומדת מול קבוצת לופטהאנזה, סוויס וכל Star airlines כמו כן מול BA ואני כבר לא מדברת על חברות איזיגט, רייניאייר , כמעט אף אחד לא החזיר כספים כבר מעל 90 יום, מה אתה מתעקש אל על אל ?

  2. צריך להלאים את אלעל. כך גם המשכןרות של הבכירים יהיו סבירות. והחברה תהיה ריווחית. יותר חוסן לאומי. ולא נהיה תלויים בחברות זרות

  3. קפיטן

    מכובדי.
    האמירה נכונה: אל על כושלת, מקוממת, ומבוססת ההפסדים שלכם”
    הנה כמה דוגמאות
    ב2018 הפסדתם 52 מיליון דולר.
    ב2019 על מחזור של 2.18 מיליארד דולר הצלחתם להפסיד 60 מיליון דולר.
    אתם עדיין חייבים כמיליארד ש״ח על כרטיסי טיסה לנוסעים ששילמו לא טסו.
    תגידו, עם כזה ניהול עסקי ועם חשיבה כלכלית כזו, למה בעצם אתם קיימים ?

  4. ״לגבי חוק שירותי תעופה, החברה הודיעה שעם קבלת הסיוע, כל שקל יחזור לציבור”. מצוין, וזה צריך להופיע כתנאי בסיסי בסעיפי הסכם התמיכה הממשלתית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה