טורקיש ו-JAL – הטובות מעל לאוקיינוסים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
מחקר חדש מלמד שנוסעי הטיסות מאסיה ומאירופה לצפון אמריקה מחשיבים יותר את השירות והמזון על פני המחיר. חברת התעופה הטורקית דורגה במקום הראשון בסקר שביעות רצון מבין החברות הטסות מאירופה לצפון אמריקה. חברת התעופה היפנית דורגה ראשונה בטיסות מעל האוקיאנוס השקט

 

חברת התעופה הטורקית, טורקיש איירליינס, דורגה במקום הראשון בסקר שביעות רצון מכל חברות התעופה הטסות מעל אירופה לצפון אמריקה. מבין החברות שטסות מאסיה ליבשת החדשה דורגה JAL היפנית ראשונה. הסקר נערך בידי חברת J.D. Power מקליפורניה המגדירה עצמה כמובילה עולמית בתובנות צרכניות, שירותי ייעוץ וניתוח נתונים.

ההודעה לעיתונות שפרסמה החברה מציינת שאוכל נהדר ומתובל היטב לצד שירות לקוחות טוב ורקורד חיובי (ניסיון העבר עם חברת התעופה) הם הגורמים העיקריים לשביעות רצון של הנוסעים בטיסות טיסות בינלאומיות. אחר כך מביאים הנוסעים בחשבון תזמון נוח, מוניטין ורק אז מחיר כרטיס נכנס למערכת השיקולים בבחירת חברת התעופה. עוד מציינת ההודעה כי בניגוד ללקוחות של טיסות הפנים מעניקים נוסעי הטיסות הבינלאומיות חשיבות רבה יותר לשירות במהלך הטיסה מאשר את מחירה הזול.

 

צילום: יח”צ טורקיש איירליינס

 

המחקר מבוסס על תשעה גורמים, החל מן השירות במהלך הטיסה שהוא החשוב מכולם ואחריו באים עלות ואגרות; סוג המטוס שבו טסים; צוות האוויר; תהליך הצ’ק-אין; העלייה למטוס; פקידי ההגירה; הטיפול בכבודה; וכלה בהליך הזמנת הטיסה, שהוא הפחות חשוב.

מן הסקר עולה שהשירות בטיסה – במיוחד מזון ומשקאות – הם המפתח לשביעות רצון הנוסעים: יותר ממחצית מחוויית הנוסעים הכוללת בטיסה מוכתבת על ידי אוכל ומשקאות. “מחיר נמוך עשוי להיות הדרך הטובה ביותר למשוך נוסע בינלאומי לטיסה הראשונה שלו, אך כדי לשמר את הנוסעים בקווים לאירופה ואסיה ההצלחה תבוא אם הלקוחות יחוו טיסה נהדרת. אחת הדרכים לעשות זאת היא עם היצע מזון ומשקאות ייחודיים”, צוטט מייקל טיילור חוקר בכיר בחברה ג’.ד.פאואר.

כאמור, מבין החברות שטסו בין צפון אמריקה לאירופה, טורקיש איירליינס מדורגת במקום הגבוה ביותר בשביעות רצון הנוסעים עם ציון 833. שניה היא וירג’ין אטלנטיק (829) בעוד בריטיש איירווייס ודלתא אייר ליינס (815) דורגו יחדיו במקום השלישי. אייר-פרנס היא חמישית (814), אמריקן-איירליינס ששית (812), יונייטד שביעית (809), ואחריה לופטהנזה (808) ו-KLM עם ציון של 803.

 

Japan Airlines. צילום: 123rf

 

מבין החברות שטסו בין צפון אמריקה לאסיה, הדירוג של ג’אפן איירליינס הוא הגבוה ביותר עם ציון של 869 נקודות ואחריה דלתא (861)  וקוריאן אייר (854) מדורגת במקום השלישי. קתאי פסיפיק דורגה חמישית (830).

הסקר מלמד שחברת דלתא דורגה גבוה הן בטיסות לאירופה והן האלה לאסיה. לפי ידיעה שמפרסם אתר CNBC הדירוג הגבוה תואם את המהלך של דלתא בשנים האחרונות להוסיף מקומות ישיבה נוחים ורחבים למטוסיה שטסים לאירופה ואסיה במחלקת הפרימיום.

המחקר מבוסס על תגובות של 6,287 נוסעים שנעשה בספטמבר ואוקטובר 2019.

 

דלתא אייר ליינס. צילום: 123rf

 

 

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • תא לחץ
  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.