אא

טייסי אל על: "לא מוטרדים מאיום ההסתדרות. הכול מכור מראש"

טייסי אל על מגיבים להחלטת ההסתדרות לחתום בשמם וללא נוכחותם על הסכם התייעלות עם אל על: "הם עשו יד אחת נגד הטייסים". ומה הם אומרים על הדרישה לקצץ בשכרם שמגיע לכ-150 אלף שקל בחודש לטייסים בכירים?

אל על. צילום נעם מנשה אל על. צילום נעם מנשה

אחרי שההסתדרות חתמה בשמם ללא נוכחותם על הסכם התייעלות עם הנהלת אל על, טייסי החברה שוטחים את גרסתם למה שקרה. על האיום של ההסתדרות להביא טייסים מחו"ל הם אומרים, "לא מוטרדים מהאיום הזה. לא כל אחד יכול להיות טייס בטיסות אל על". עוד הם טוענים, "הכול היה מכור מראש. ההסתדרות סגרה את הכול עם החברה. לא התנהל שום מו"מ. ההנהלה זרקה את המספר 110 מיליון דולר, היא לא הייתה בחדר יותר מ-10 דקות, ולאחר מכן ההסתדרות סגרה על 105 מיליון דולר. הם עשו יד אחת נגד הטייסים".

עוד טוענים הטייסים, "אנחנו מאוד מאוכזבים מההסתדרות, ציפינו שתייצג אותנו. בחברה לא רצו לדון איתנו על סעיפי ההסכם. לא אנחנו התנגדנו. הם יודעים ש-105 מיליון הדולר זה בהרבה יותר כי מחירי המלונות כבר לא יהיו המחירים ששילמו ב-2019,  גם מחירי הסימולטורים ירדו".

בנוגע לשכר שהם מרוויחים אומרים הטייסים, "בכיר משתכר כ-80 אלף שקל בחודש ובנטו נשארים לו כ-40 אלף שקל,  אבל בגלל שרוצים שנטוס הרבה יותר, וזה כמו משרה וחצי עם כל התוספות, כולל 3 שבתות מתוך 4 שבתות בחודש שאנחנו לא בבית, אז מגיעים לשכר של כ-150 אלף שקל בחודש. נוח היה לחברה שככה יהיה".

עוד אומרים הטייסים, "כשהתחילה הקורונה היינו הראשונים שאמרנו שאנחנו מוכנים לקצץ. אנחנו מוכנים להשתתף בהרבה. מבינים שיש אירוע אבל אל תנחיתו עלינו. תבואו תדברו".

בתוך כך טייסי אל על מודים שעד מגיפת הקורונה שררה מערכת יחסים טובה בינם לבין הנהלת אל על. "היו יחסים טובים, אבל הרגשנו שבגלל הקורונה הם ניצלו זאת לעשות סדר בחברה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלהסתדרות העובדיםטייסי אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: