טייסי אל על: “לא מוטרדים מאיום ההסתדרות. הכול מכור מראש”

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
טייסי אל על מגיבים להחלטת ההסתדרות לחתום בשמם וללא נוכחותם על הסכם התייעלות עם אל על: "הם עשו יד אחת נגד הטייסים". ומה הם אומרים על הדרישה לקצץ בשכרם שמגיע לכ-150 אלף שקל בחודש לטייסים בכירים?
אל על
אל על. צילום נעם מנשה

אחרי שההסתדרות חתמה בשמם ללא נוכחותם על הסכם התייעלות עם הנהלת אל על, טייסי החברה שוטחים את גרסתם למה שקרה. על האיום של ההסתדרות להביא טייסים מחו”ל הם אומרים, “לא מוטרדים מהאיום הזה. לא כל אחד יכול להיות טייס בטיסות אל על”. עוד הם טוענים, “הכול היה מכור מראש. ההסתדרות סגרה את הכול עם החברה. לא התנהל שום מו”מ. ההנהלה זרקה את המספר 110 מיליון דולר, היא לא הייתה בחדר יותר מ-10 דקות, ולאחר מכן ההסתדרות סגרה על 105 מיליון דולר. הם עשו יד אחת נגד הטייסים”.

עוד טוענים הטייסים, “אנחנו מאוד מאוכזבים מההסתדרות, ציפינו שתייצג אותנו. בחברה לא רצו לדון איתנו על סעיפי ההסכם. לא אנחנו התנגדנו. הם יודעים ש-105 מיליון הדולר זה בהרבה יותר כי מחירי המלונות כבר לא יהיו המחירים ששילמו ב-2019,  גם מחירי הסימולטורים ירדו”.

בנוגע לשכר שהם מרוויחים אומרים הטייסים, “בכיר משתכר כ-80 אלף שקל בחודש ובנטו נשארים לו כ-40 אלף שקל,  אבל בגלל שרוצים שנטוס הרבה יותר, וזה כמו משרה וחצי עם כל התוספות, כולל 3 שבתות מתוך 4 שבתות בחודש שאנחנו לא בבית, אז מגיעים לשכר של כ-150 אלף שקל בחודש. נוח היה לחברה שככה יהיה”.

עוד אומרים הטייסים, “כשהתחילה הקורונה היינו הראשונים שאמרנו שאנחנו מוכנים לקצץ. אנחנו מוכנים להשתתף בהרבה. מבינים שיש אירוע אבל אל תנחיתו עלינו. תבואו תדברו”.

בתוך כך טייסי אל על מודים שעד מגיפת הקורונה שררה מערכת יחסים טובה בינם לבין הנהלת אל על. “היו יחסים טובים, אבל הרגשנו שבגלל הקורונה הם ניצלו זאת לעשות סדר בחברה”.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

40 מחשבות על “טייסי אל על: “לא מוטרדים מאיום ההסתדרות. הכול מכור מראש””

  1. מתי עובדים כבר יבינו ש היסתדרות זה מי מלה “להסתדר” כמובן עם הנהלות כך היה גם באגד ו במקומות עבודה אחרים,אירגון רכוב עד היסוד ו מה ש מענין אותם זה דמי חבר שלנו עוזבים מיד את האירגון זה!

    1. גם בעלי כלכל נעדר שבתות וחגים מהבית
      עובד קשה בטיסה ולא זוכה להביא אפילו 10% מהמשכורת האסטרונומית של נהג המטוס!!!
      מספיק להתבכיין נהגים( טייסים) שחצנים.!

  2. אני מכונאי בליין מה עם השבתות וחגים שאנחנו בילינו במקום העבודה במקום להיות עם המשפחה? אז לא לבכות ולשנס מותניים. תצתרפו אלינו וכך נוכל להניע את החברה ולאושש אותה.

  3. דניאל

    אוי אוי אוי… בכיינים שאתם . 3 שבתות מתוך 4 אתם לא בבית… לזה באתם !
    יש מצב שאכן זה לא יהיה ההסכם הסופי, אז מה ? גם באמירות האלו אתם ממשיכים לגרום את הנזק. שבו קצת בשקט . תנו לקדם הלוואה .

    1. המשמרות שאתם עשיתם ב 200%. והמנהלים שלכם לא רחוקים מהשכר של הטייסים. קצת פרופורציה גבר.

  4. עובד אל על

    גם אני עובד 3 שבתות ומגיע קצת מעל השכר הממוצע במשק
    ואתה מסכן צריך בנטו להסתדר עם 40000 שח בחודש
    ומלון בניו יורק בשדרה החמישית ומוניות ומושבי עסקים
    מסכן
    דמעות של תנין
    מה רציתם לתת בהתחלת הקורונה פרוטות עשיתם חשבון
    לעובדי קרקע בהשלמת הכנסה
    ההיתם שחצנים נשארתם שחצנים
    מנותקים
    טייס מחוול יכול להטיס מטוס ישראלי תפסיקו לשקר
    כמו גם שאתם מרוויחם פחות מטייס בארופה
    לפחות על המנטרה הזו הפסקתם לחזור
    גילנו שהיא שקר
    בקיצור הורידו אותכם לשכר נורמלי שפוי
    הוגן צודק
    תלמדו לחיות איתונ

    1. הלוחש לכלבים

      איזה תגובות של צרי עין ממורמרים, פתיחת עיניים על משכורת ותנאים של אחרים.
      את מי שבסוף יחליפו זה את מי שאפשר להחליף – התחזוקה תעבור למיקור חוץ במעוז הליכוד התעשיה האווירית הרבה לפני שיגיעו טייסים מחו”ל.
      אבל אז, כשתתחילו לילל, אלו עם הידיים על השאלטר יזכרו את הפילוג והשנאה ולא ינקפו אצבע.

    2. רופא בכיר

      תגיד… אחות ורופא מרוויחים אוצו הדבר?
      שניהם עושים שבתות.
      הבנת את ההקש?

      1. אחות אמורה להרויח הרבה כי היא עובדת קשה מאוד. הפער בין המשכורת שלה למשכורת של רופא לא צריך להיות כזה שזועק לשמיים. ושניהם חשובים, שניהם אמורים להשתכר בכבוד ולעבוד בשעות סבירות, לא במשמרות של 26 שעות.

      2. רופא גניקולוג

        לפי הגישה האליטיסטית שלך, טכנאי צריך להרוויח כמו טייס , הטכנאי הוא הרופא של המטוס, מבין את ההקשר?

    3. האח והאחות בבית חולים עובדים קשה והסניטר עוד יותר, אבל הם לא מרוויחים ולא ירוויחו כמו המנתח למה? כי זה תמיד מה שאתה עושה אני ורבים יכולים לעשות ומה שאני (הטייס) עושה אתה ורבים כמוך לא יכולים, לכן אני והרופא מרוויחים ונרוויח הרבה יותר ממך. זה לא חסר צדק זה בדיוק שוק חופשי. אם היית יכול להטיס כלומר להיות טייס היית מבין ושותק, אבל אתה לא ואת כל המרירות שלך אתה שופך על הטייסים.

      1. שוק חופשי אומר שאפשר להביא טייסים מחו”ל בדיוק כמו שאפשר להביא רופאים מחו”ל. רק שזה לא בדיוק שוק חופשי כי ועד הטייסים מונע תחרות בכך שלא מאפשר להביא טייסים מחו”ל. הבנת את זה ברוך?

      2. וואו מר טייס
        אתה עובד ממש קשה כמו מנתח
        מסובב כמה מתגים לטייס אוטומטי וזהו

      3. יוחאי

        שחצנות ויהירות זה בדיוק מה שמאפיין אתכם. נכון לרופא וטייס מגיע יותר אבל השאלה כמה יותר. למה מכונאי שאתה וכל הנוסעים תלויים בקישורים שלו מקבל 10,000 ואתה מקבל 100,000. מבטיח לך מהכרות אישית שיש טייסים מאד טובים שיעבדו באותה המשרה בשביל חצי מהשכר. טסתי כמעט עם כל חברה שקיימת ולא התרשמתי שהשכר שלך העניק לי חוויית טיסה יותר טובה. לעומת זאת כן חוויתי לראות שאת כסאות הביזנס תפסתם באופן קבוע במקום לשדרג אותי כמי שהיה נוסע מתמיד. תלמד לכל אחד יש תחליף רק צריך מנהיגים עם אומץ ואתם תחזרו על הברכיים.

      4. סהכ להטיס מטוס, לוקח שנה בלחץ ללמוד למי שמבין לאט, מנתח זה סדר גודל יותר מטייס.
        אז תרגעו, גם ככה מטוסים יכולים לטוס לבד, עפים על עצמם, הסיבה היחידה שעד היום שילמו לכם ככה, היא כי הצבא והמדינה כאן מאוד מעורבבים והיה לכם כוח מהשרות בחיל האויר.
        גם ילד בן 12 קצת מוכשר יכול להטיס מטוס….

      5. רופא גניקולוג

        כמובן מי שלא מבין יאמין לך.
        כיום המטוסים כל כך משוכללים, שצריך אותך אך ורק בכדי ליצור תחושה ללקוחות שיש מי שמחזיק את ההגה (סטיק) וליצור תחושת בטחון. יותר מזה יהיה עלבון לספר על עבודה קשה.

  5. לא יאומן כמה אתם הטייסים מנותקים מהמציאות
    טייס
    תקרא שוב את הכתבה בעניים של אדם עם שכר ממוצע
    זה שאתה טייס לא אומר שמגיע לך 150000 אלף בחודש

  6. יוסי סימן טוב

    לא היה ברירה בכדי לקבל את ההלוואה היו חייבים לחתום על ההסכם אולי אם יהיה רוכש חדש לחברה הוא יוכל לשדרג לכם את ההסכם ככה החברה תאכל לשרוד בעידן הקורונה

  7. מיכאל

    האמת אני מופתע
    ההיתי בטוח שבשלב הזה הטייסים יוציאו את הנשים והילדים שלהם כמו בשנת 2018 שיספרו כמה קשה לחיות בבית עם אבא/ בעל טייס שלא נמצא בבית ועובד קשה
    אבל ככול הנראה הטייסים מתחילים להבין שכולם עובדים קשה
    ואפילו יותר מהם שכולם לא נמצאים בבית כדי לפרנס
    אבל אף אחד אף אחד לא מרוויח 40000 שח נטו בחודש
    וזה מבלי להזכיר את דמי האשל שמקבלים במזומן
    עוד כמה אלפי שקלים בחודש
    בקיצור הטייסים מתחילים לנחות ולהיות כאחד האדם

  8. עובדת אל על גאה

    כמה שקרים כמה
    בזמן קורונה
    ביקשתם בשם הבכירות שטייסי 737 ישבו בבית
    ויקבלו שכר אולי גם רטרו לא בטוח
    ביקשתם תוספת קריאות מיוחדות אפילו ניגשתם לבית המשפט כאשר כל שאר החברה התגמשה ועבדה לפי דרישה וצורך ללא תמורה מיוחדת
    אתם הטייסים ביקשתם לפצל את הוועד כתנאי למתן סיוע לחברה
    אתם כדי להציל את עורכם נכנסתם לכיס של שאר המגזרים
    הנסיון לקצץ אצלם כבשת הרש מכרים

    בקיצור כבוד גדול להסתדרות שחתמה והצילה פרנסה של אלפי בתי אב

  9. ארנון בר דויד מעולם לא ספר את העובדים במשק.
    וזה לא משנה אם זה עובדים חזקים או חלשים. מה שחשוב לו זו השראה והכוח

  10. טכנאי בכיר

    ומה הטייסים עושים כשהם שלוש שבתות לא בבית? אז כך הם מבלים את סופי השבוע במלונות פאר 5 כוכבים מטוסים את המשפחה וחברים אליהם למלון, בנוסף כאשר בסוף השבוע הם בחול אז הם משכרים מטוסים רכבים עושים טיולים ברחבי היבשת שהם נמצאים, המלון פאר שהחברה נותנת להם הם נותנים לשימוש של חברים או מקורבים אחרים
    רחמים אלוהים רחמים
    וזה ממש רק קצה קצה הקרחון
    מסכנים עובדו כול כך קשה 12 שעות טסו הסתכלו על עננים שגם מתוך ה 12 שעות ישנו איזה 6 ועוד כמה שעות דיילת עשתה להם קפה וקישקישו על כמה שהם מסכנים ומנוצלים ב first class. אפילו רופא מנתח שבמהלך ניתוח כזה או אחר ולא משנה כמה זמן הוא נמשך עומד עובד מפעיל כול חלק בגוף שלו מחזיק חיים של בן אדם ממש בידיים שלו לא זוכה לא לתנאים ולא לשכר כזה והוא עוד למד כמה דקות יותר, שלא לדבר על זה שלהיות טייס זה בכלל לא תואר אקדמאי רק עניין של כסף ואתה טייס.

  11. מכונאי מפעיל דייל פקיד ספק

    לסיכום
    טייס הולך ברחוב
    רואה עובד אל על שנפל על המדרכה
    הטייס מתכופף מרים את השקל שנפל ללעובד מהכיס
    מסתכל סביב אולי יש עוד חצי שקל באזור בועט בעובד
    אולי יש תחתיו עוד 10 אגורות
    וממשיך ללכת
    הוא הטייס לא נעצר לרגע לשניה במחשבה אולי נעזור
    רק על עצמו הוא חושב
    עושה לביתו

  12. ארנון יובל

    קראתי בעיון את תגובת הטייסים וחלק מתגובות הפורום. נכון, 40000 שקל זה המון! אבל למה לא להתנפל על הרופאים העובדים בקליניקות פרטיות ומרויחים יותר? אגיד לכם למה – כי לא כל אחד מצליח להיות רופא מומחה ולעבוד בקליניקה פרטית. אז חברים – אני לא מצדיק אבל תתבוננו סביב ותגלו שלא כל אחד מצליח להיות טייס, אחרת כולנו היינו עושים את זה! לסיכום – ממש לא מצדיק שכר גבוה של קבוצות קטנות אבל בואן ונודה על האמת – אם היינו יכולים להיות פלסטיקאי מומחה או טייס היינו עושים זאת.. בסה”כ מנסה להסתכל בגדול..

    1. רופא בקלינקה עובד עצמאי
      לא שכיר
      רופא למד והשקיע המון טייס זה מיתוס לא פחות ולא יותר
      בחוול טייס לא מרוויח ומתנהג כמו טייס באל על
      אתה יודע מה גם טייס בארקיע וישראאיר לא מתנהג כמו טייס באל על
      טייס אל על מתנהג בבריונות
      חולה מתי שבא לו

      1. ארנון יובל

        רופא בקליניקה מסיים לעבוד את המשמרת שלו כשכיר ואז הולך לעשות עוד המון כסף בקליניקה.. אתה מבולבל.. ואגב – שמעתי ששעת טיסה בישראייר גבוהה יותר מאשר באל על.. בזמנו זה פורסם. ולגבי טייסים באירופה – יש לי חבר שסיפר לי שהם פורשים בגיל 55 ומבקבלים ים של כסף. אתה בטוח במה שאתה אומר או סתם מתלהם?

        1. טכנאי לא בכיר

          טייס אל על 150000 שח בחודש
          כפול מראש ממשלה
          יותר מרמטכל
          מושב עסקים לילדים שלכם
          בודי פס עוד ועוד
          מה לא
          כאשר רוב העובדים בהשלמת הכנסה
          מגיע לטייס יותר אבל כמה יותר ועל חשבון מה
          בקיצור אם יורדים עליכם ולא אוהבים אותכם כנראה
          שאתם צריכים לעשות בדק בית

          וטייס בחוול לא מרוויח כמוך
          תשווה לשכר ממוצע ותשווה ליוקר מחיה

          השקרים והמנטרות שלכם כבר לא עובדים על אף אחד

  13. הבנו שאתם לא מוטרדים

    עם המשכורות ששאבתם יכולתם לחסוך,לקנות בית ורכב

  14. מכונאי עם כאבי גב

    טייס כדי להרוויח עוד כסף היה מאריך את זמן הטיסה על ידי כך שהיה מסיע לאט על מסלול ההסעה
    למי שלא מבין שורף דלק יקר
    מגיע לעמדת החניה מבקש חשמל ומיזוג חיצוני על חשבון הגב של המכונאי ואומר ומתרץ צריך לחסוך כסף לחברה
    חוסר בושה
    גועל נפש

    1. מכונאי עם כאבי גב

      מבקש חשמל ומיזוג כדי לחסוך דלק של מנוע העזר
      Apu

      חסריי בושה

    2. דיילת

      הוא מבקש מזגן חיצוני כדי שלנוסעים (שבזכותם אל על עובדת) לא יהיה חם. לא בגלל שהוא מפונק. אולי תפסיקו סתם להתלונן על כלום ושום דבר?

      1. לא דיילת

        לא הוא מבקש מזגן חיצוני כדי לחסוך כסף דלק של מנוע העזר שגם מספק מזגן למטוס
        אבל שניה לפני הוא שרף פי 5 דלק בהסעה לא טכדי לקבל עוד כסף
        אז תלמדי מה קורה

  15. אני מציע לחברת אל על שתעשה כמו בכל מקום עבודה מסודר,אם העובד – במקרה זה הטייס – לא מעוניין לעבוד בתנאי החברה שיתכבד ויעזוב את מקום עבודתו ואילו אל על יכולה להביא טייסים ממקומות אחרים בעולם ובא לציון גואל.

  16. ההסדרות אינה דואגת בכלל לעובדים זמניים וכם גובה דמי חבר על מה בדיוק?

  17. יאיר לפיד

    רק להביא טייסים מחול .וטייסי אל על יטוסו לעבוד כמאבטחים בשדה .אם משכורת 6500 כולל שבתות מלא .טייסים קבוצה של חזירים מגעילה

  18. זה תרגיל קבוע של ההסתדרות עשתה את זה גם לדיילים בארקיע… זה לא משנה אם אתה מרוויח 30 שח לשעה או 150 אלף בחודש בכל מקרה אם הגב שלך זו ההסתדרות אז אכלת אותה כי ההסתדרות תמיד תהייה נגד העובד ולטובת המעסיק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה