טייסי אל על: “מצפים שהמנכ”ל החדש יסגור איתנו דברים לא דרך בית המשפט”

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
לאחר שאל על פנתה לביהמ"ש העליון בבקשה למתן הכרעה בתיק הטייסים - תנאי לקבלת הלוואה בערבות מדינה, ועד טייסי אל על במסר להנהלה: "פתוחים לשמוע רעיונות חדשים מצד ההנהלה"
טייסי אל על צפויים לעתור לבג
קוקפיט בטיסת אל על. צילום: ספיר פרץ זילברמן

חברת אל על פנתה באחרונה לבית המשפט העליון בבקשה דחופה למתן הכרעה בערעור הטייסים, זאת כדי שתוכל לקבל את ההלוואה הכספית בסך של כ-300 מיליון דולר בערבות מדינה. ההלוואה מתעכבת בשל הסכסוך המתמשך עם הטייסים.

בעקבות פניית אל על, ועד טייסי החברה מגיבים כך לפספורטניוז, “הטייסים פתוחים לשמוע רעיונות חדשים מצד ההנהלה”. עוד הוסיפו, “אף פעם לא סגרנו את הדלת להנהלה בטח לא להנהלה הזו. אנחנו מברכים על כניסתו של מנכ”ל החדש ומצפים שיסגור איתנו את העניינים ולא דרך בית משפט”, הבהירו טייסי החברה.

מנכ”ל אל על החדש, אביגל שורק, נכנס לתפקיד ביום שישי האחרון, נדרש כעת לטפל בתפוח האדמה הלוהט הזה שנקרא: תנאי העסקתם של הטייסים. נזכיר כי ועד הטייסים ערער לבית הדין הארצי לעבודה על ההסכם שחתמה הסתדרות העובדים עם הנהלת אל על בשמם ושלא בהסכמתם.

באל על מציינים כי הבקשה הוגשה לצורך סיכום סופי של התנאים המסחריים עם בנקים וגופים מממנים איתם מקיימת החברה מו”מ לקבלת הלוואה כספית אשר תובטח מרביתה בערבות המדינה. באל על אף מוסיפים עוד כי התנאי של הגופים המממנים להעמדת ההלוואה מותנת בדחיית הערעור של הטייסים.

לפי שעה, בית הדין הארצי לעבודה קבע דיון בעתירת הטייסים ב-9.2. אם החברה לא תגיע עד אז להסכמות עם הטייסים, תצטרך להמתין לדיון כדי להגיע להבנות עם הבנקים. הטייסים מצידם, ממתינים ולא ממהרים.

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

23 מחשבות על “טייסי אל על: “מצפים שהמנכ”ל החדש יסגור איתנו דברים לא דרך בית המשפט””

  1. עכשיו !!!! זה הזמן !!!לפטר את כולם ולהביא אחד אחד בחוזה אישי. 40 טייסים שפיטרו בטוח יהיו מוכנים לבוא ב40000 שח לחודש ולא ב 100000 כמו שהיום.

    1. נהג בוס

      ו-40 טייסים יעשו עבודה של 600? או אפילו של 200? אתה רוצה לשבת במטוס מעל האטלנטי עם טייס עייף שמנקר כל הדרך?

  2. הנביא בשער

    כגודל הצפייה כך גודל האכזבה
    אף אחד לא יתן לכם הטייסים מה שהיה
    נגמרו החגיגות

  3. כנסו מתחת לאלונקה הפצוע גוסס
    שנים הרווחתם בצורה לא פרופורציונילית אס יהיו כמה שנים פחות רווחיות(עדיין תרוויחו יפה)

  4. דנידין

    ואנו מצפים שתרדו מהענן שאתם מרחפים עליו … ותנחתו ברכות על הקרקע ותפנימו שאתם לא בני האלים … אחרת תתרסקו ויחד איתכם תקחו את כל עובדי אלעל המסורים והלויאלים
    די הגיע העת “לחזירות” שלכם
    לא תרצו יש מספיק טייסים בעולם שזקוקים לעבודה וגם בינכם הקצינים ראשונים שזרקתם אותם …

  5. יש 2 פתרונות, או שמטייסים יירגו מהעץ הגבוה או ולהביא טייסים זרים ולא צריך אותם

  6. יהונתן

    אני ממש לא מבין את הסאגה הזאת שלא נגמרת, לא מוכנים להתפשר אין בעיה, שאל-על תגייס אנשים איכותיים מאוד עם מבחנים ולפי כישורים רלוונטיים, אותם אנשים יעשו רשיון טייס אזרחי על חשבון אלעל (300,000 ש”ח) בערך.. נניח שמלכת מחייה במקביל היא 200,000 ש”ח, כאשר לפי חוזה הם יחזירו את ההלוואה הזאת בתשלומים חודשיים מתוך שכר מוסכם מראש, חצי מיליון לראש שגם ככה מוחזרים לקופת החברה,
    תוצאה:
    א. טייסים חדשים שבאים לעבוד ולא כקליקות
    ב. אנשים שאלעל הגשימה להם חלום ויכירו תודה
    ג. מדיניות ונהלי עבודה שנקבעים ע”י החברה
    ד. אנשים שלא ברור להם מאליו שהם מועסקים אם הם מפשלים בוגדים במטת לחמם
    ה. תוך חמש שנים אל על תאבד את התלות שלה בטייסים בוגרי חיל האוויר בהכרח, מי שרוצה ושיהיה מוכן להיענות לתנאים נורמליים לטייסים כמובן שיותר ממוזמן, אנחנו אוהבים את הטייסים שלנו, אנחנו לא אוהבים שהם מורידים את החברות תעופה הלאומית על הברכיים כל הזמן

    בבקשה שלא יספרו לי שחייבים להיות בוגרי קורס טייס וטייסים לשעבר בחיל האוויר, הנסיון מהעולם מראה שזה לא נכון.. טייס שעבר הכשרה אזרחית וצובר שעות טיסה מגיע בסוף לרמה מקבילה ולא פחותה בשום צורה. למטוס נוסעים יש חוקים ופיזיקה משלו, וזה שהטסת מטוס F-16 וידעת לתמרן איתו באומנות לא אומר בהכרח שכישוריך יתרמו ערך מוסף במטוס נוסעים יחסית לטייס אזרחי.

    בהצלחה למנכ”ל החדש, מקווה שיצליח לגרום לחברה להיות תחרותית, אני מעדיף לפרנס את אזרחי מדינת ישראל ואנשים מעמי, אבל בלי חזירות נמאסה עלינו כבר החזירות הזו.

    1. בודק אותך

      וואו!
      תכנית מושלמת.
      איך אתה מסתדר בחיים עם מוח מבריק כזה?

    2. אין גומה טייס דעשה מסלול אזרחי למי שהוכדר בחיל האויר. זה יהוא לידי ביטוי במצבי חירום. ואז תתפללו שיש לכם טייס מאומן ומתאים להתמודד עם המצב בקור רוח. והמשכורות של הטייסים אינם גבוהות ממשכורות של טייבים בחברות רציניות. די להכפיש .

  7. קבוצות כח

    טייסי אל על משקפים את התרבות הישראלית: אם לא נותנים לי את מה שאני רוצה – המועדון ישרף. ההתנהלות שלהם היא מייצג אותנטי שמאיר את המסלול בו הולכת מדינת ישראל לקראת התפרקות.
    שיהיה לכם בהצלחה.

  8. נוסע מתמיד

    6000 עובדים המרווחים 10%משכר טייסים (6-7 אלף ברוטו)ממתינים להחלטת היהירים שיוותרו ויקטינו שכר לרק 70000 ברוטו

  9. הטייסים לא באמת מעוניינים בפתרונות.
    הם לא עניים. לא רעבים לכסף.
    רוצים רק כאוס.
    שמאלנים שלא משלימים עם נצחון היהודים במדינת היהודים. השעה היא שעת חירום.
    שתפו פעולה בזמן קשה כל כך.
    כשיש רווחים גם אתם נהנים.
    עכשיו. להתאפק.

    1. וואלה..איך זה שהטייסים שמאלנים?אתם אומרים שימניים לא יכולים לסיים קורס טיים? וואללה איך זה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה