אא

טיסה בשמי ניו יורק: האטרקציה המרהיבה של התפוח הגדול

אם כבר חרשתם את התפוח הגדול ברגל שוב ושוב, הגיע הזמן לחוות את ניו יורק גם מהשמיים. כל מה שרציתם לדעת על טיסה במסוק בשמיי מנהטן. פספורט REVIEW

היעדים שישראלים עדיין טסו מהם ואליהם בעיצומו של משבר הקורונה. ניו יורק. צילום: אסף שקד היעדים שישראלים עדיין טסו מהם ואליהם בעיצומו של משבר הקורונה. ניו יורק. צילום: אסף שקד

ניו יורק, ניו יורק. כמה שהעיר הזו יפה וכמה קל להתאהב בה. היא מסוג הערים שלא משנה כמה פעמים תבקר בה, היא תשאיר תמיד טעם של עוד. אבל ניו יורק עוד הרבה יותר יפה ממעוף הציפור. בביקור האחרון שלי בתפוח הגדול, החלטתי לקחת את האהבה שלי לצילום צעד אחד קדימה ולצלם את העיר מזווית שטרם ראיתי – מלמעלה. המטרה הייתה ברורה: לראות ולצלם את מנהטן ואת כל הבניינים המפורסמים, מזווית שלא הרבה אנשים ראו.

המטרה: לראות ולצלם את מנהטן מזווית שלא הרבה אנשים ראו

בירור זריז גילה כי ישנן מספר חברות המספקות את שירותי טיסה בהליקופטר בשמי ניו יורק. אבל המומלצת מכולן היא חברת Flynyon הממריאה מניו ג'רזי, והפכה בשנה האחרונה לפייבוריטית אצל צלמים מקצועיים וגם אצל סתם סקרנים שרוצים לראות את ניו יורק מלמעלה. ישנם שני סוגי טיסות: עם דלתות סגורות - אפשרות זולה יותר המתאימה למי שרוצה את ניו יורק מלמעלה ולא מחפש לצלם אותה. האפשרות השנייה והיקרה יותר, היא טיסה עם מסוק ללא דלתות - אופציה מפחידה יותר, אך היא החוויה המושלמת לצלמים ולחובבי צילום. סימן ההיכר של Flynyon הוא "סלפי נעליים" שבחודשים האחרונים תופס תאוצה ברשתות החברתיות. אם בחרתם בטיסה ללא דלתות, תוכלו לצלם את הנעליים שלכם מעל נקודות מפורסמות במנהטן כדוגמת סנטרל פארק, אמפייר סטייט בילדינג, בניין הסחר העולמי החדש, פסל החרות ועוד. אחרי שבחרתם עם איזה מסוק לטוס, השאלה שנשארה פתוחה היא אורך הטיסה שלכם. בטיסות הזולות והקצרות יותר שאורכות כרבע שעה, תזכו לראות רק חלק אחד של מנהטן – או מנהטן התחתונה ופסל החירות או מרכז מנהטן וסנטרל פארק. בטיסה הארוכה יותר שאורכת כ-39 דקות, תזכו לראות את כל מנהטן + פסל החירות + חלקים מברוקלין. אין ספק שזאת החוויה האולטימטיבית למי שרוצה לראות את כל ניו יורק. צילומים: אסף שקד

טיפים לפני המראה:

  • אם בחרתם באפשרות של טיסה ללא דלתות, תוכלו לקחת אתכם שני פריטי צילום. עדיפות כמובן למצלמה מקצועית ומצלמת GOPRO על מנת לתפוס צילומים איכותיים יותר.
  • צלמים שלוקחים איתם מצלמת רפלקסיבית (DSLR) יתלבטו איזה עדשה לקחת איתם. כן, גם אני התלבטתי בשאלה הזאת. בסוף בחרתי בעדשה 24-70/2.8 המאפשרת גם צילום רחב וגם לעשות מעט זום על אזורים מסוימים. עדשות אחרות שמומלץ לקחת: 10-30/2.8 או 70-200/2.8 למי שרוצה לצלם את גורדי השחקים מקרוב.
  • אין לכם ציוד מקצועי? תוכלו לשכור במקום מצלמה + עדשה תמורת תשלום נוסף של כ-120 דולרים.
  • לפני שאתם מזמינים טיסה, תבדקו טוב טוב את מזג האוויר. אין אפשרות של החזר כספי, אלא לדחות את הטיסה, אפשרות שלא תמיד רלוונטית עבור תיירים. מומלץ לטוס ביום עם שמש. אם החלטתם לטוס בלילה, תבדקו מתי השקיעה ונסו לתפוס טיסה שתשלב את שעת השקיעה, כך תוכלו לצלם את מנהטן זוהרת עם אורות הבניינים.
  • הטיסה הקצרה שאורכה כרבע שעה, היא המפתה ביותר מבחינת מחיר, אבל היא גם הכי פחות אטרקטיבית. תקבלו רק טעימה קטנה ומיד אחרי שתנחתו תרגישו שפספסתם שלא ראיתם את כל מנהטן. לכן מומלץ לבחור בטיסות הארוכות יותר.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםארצות הבריתניו יורקארה"ב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: