מנכ”ל אל על: “שמחים להיות מחברות התעופה הראשונות בעולם שחוזרות לטוס לתאילנד”

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
אביגל שורק, על פתיחת קו הטיסות הישיר החדש לאי פוקט שבתאילנד החל מ-30 ביוני: "אנו משקיעים חשיבה ומשאבים רבים בתקופה זו בה העולם מתחיל להיפתח ונדאג להביא חווית טיסה ליעדים מרגשים נוספים, המותאמים לטעמו ורצונותיו של הציבור הישראלי"
מנכ
אביגל שורק, מנכ"ל אל על. צילום מסך מסרטון אל על

“הפתיחה של תאילנד היא בשורה של ממש עבור הישראלים ואנו שמחים להיות אחת מחברות התעופה הראשונות בעולם שחוזרות לטוס לשם”, כך הגיב היום (רביעי) מנכ”ל אל על, אביגל שורק, על פתיחת קו הטיסות הישיר החדש של אל על לאי פוקט שבתאילנד החל מ-30 ביוני.

עוד אמר שורק, “אנו משקיעים חשיבה ומשאבים רבים בתקופה זו בה העולם מתחיל להיפתח ונדאג להביא חווית טיסה ליעדים מרגשים נוספים, המותאמים לטעמו ורצונותיו של הציבור הישראלי”.

מנכ”ל אל על הוסיף ואמר היום, “כלל הנוסעים לתאילנד יהיו מחויבים בהצגת בדיקת קורונה בטווח של 72 שעות לפני המראה ומילוי הצהרת בריאות ביציאה מישראל ובכניסה לישראל. כלל הנוסעים מתבקשים להתעדכן במידע אודות הנחיות הכניסה לתאילנד, ובהנחיות משרד הבריאות והתו הכחול. לתשומת לבם של הנוסעים, חלה חובת בידוד בפוקט על נוסעים שאינם מחוסנים ומידע על טיסות בתקופת הקורונה ניתן לקרוא באתר אל על”.

בתוך כך חברת אל על הודיעה על שינוי מדיניות ביטול ושינוי כרטיסי הטיסה שלה. “במקביל לפתיחת השמיים והחזרה לטיסות, עדיין, תכניות נסיעה עלולות להשתנות במהירות בגלל המצב. לכן, אנו מאפשרים גמישות במימוש כרטיס הטיסה כך שנוסעים יוכלו לתכנן את הנסיעה הבאה שלהם תוך ידיעה שגם אם התכניות משתנות ניתן יהיה לבצע שינוי בכרטיס הטיסה בקלות. לרוכשים כרטיסי טיסה עד 30.6.2021, אל על מציעה שתי אפשרויות: שינוי כרטיס טיסה ללא דמי שינוי או ביטול כרטיס וקבלת שובר זיכוי בערכו המלא ללא תשלום דמי ביטול”, נמסר מאל על.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

44 מחשבות על “מנכ”ל אל על: “שמחים להיות מחברות התעופה הראשונות בעולם שחוזרות לטוס לתאילנד””

  1. זוכרים את המנכל ה״דגול ״ גונן אוסישקין ????
    איזה הבדל !!!! אביגל תצעיד את חברת אל על קדימה!!!!

    1. הצופה

      בטח יצעיד קדימה. חייבים מיליוני דולרים ללקוחות על כרטיסים שניקנו. ועדיין לא החזירו כספים..

  2. חבל שאתה, אדוני המנכ”ל, במקום “לשמוח”, לא דואג להחזיר את הכספים שאתם חייבים לאלפי הלקוחות.

  3. Ido, Raanana

    ומתי תחזירו את שרות הלקוחות הטלפוני על מנת למנוע מאיתנו המתנה של ימים להודעת ווטסאפ חוזרת על עצמה של “עקב עומסים נחזור אליך תוך X ימי עסקים” ואף אחד לא חוזר ומצפצפים עלינו. זה השרות המינימלי הבסיסי שחברה חייבת לתת ללקוחותיה. אוי לבושה.

    1. כך כם אני חשבתי
      מנכל חדש יבעט בכל הרגלי השרות הרע שהיה בחברה
      קניתי כרטיס ניסיתי לשנות תאריך השרות ניתן רק בוואטסאפ תחכה 3 ימים שיחזרו אליך וכשחוזרים אם לא שמת לב להודעה שלהם בוואטסאפ ,,חחחח,,,, חכה עוד כמה ימים
      עד שהם חוזרים מחיר הכרטיס כבר עלה
      כן ,, ישנה אפשרות לבטל עסקה ! חכה עד שיזכו לך את הכרטיס שחויב ,, חברת אל על עם אופי שרותי שלא משתפר חבל,, אתם רק תפסידו עוד ועוד לא למדתם
      רק חבל שהמדינה נותנת גב כספי ללא תנאים מבוקרים

  4. אם תזמינו טיסה אצלנו, נחייב את כרטיס האשראי שלכם מיד.
    אם נאלץ לבטל את הטיסה נחזיר לכם את הכסף, אבל רק שנה שנתיים אחר כך. אבל אל תדאגו, הצ’ק בדואר!

  5. עובד בחל"ת

    המנכ”ל הזה כל היום מדבר במקום לעשות
    כמו חלק מחברי ההנלה שלו, בעיקר דיגיטל ושירות שמפרסמים את עצמם לדעת כל היום, כל יום, 24/7

    1. אלה השניים רק עסוקים ביחצ עצמי, אין שירות ואין דיגיטל רציניים ברמת סמנכל וראשי אגפים

  6. וייסמן דורון

    לא לקנות מאל על שום דבר. חייבים לי כסף על זוג כרטיסים למיכן משנת 2019 ועדיין לא שילמו.

    1. לא לקנות מאל על-גם לי לא החזירו כסף עבור שתי טיסות שבוטלו על ידי החברה ואני כבר לא מדברת על עגומת נפש כי
      בגלל ביטול של שתי הטיסות אלה אני לא הצלחתי להפרד מאמא שלי וגם וגם לא הספקתי ללוויה שלה.

  7. יעקב פניזל

    מבקש לדעת מה קורה עם הלקוחות שהתמידו וטסו עם אל על וכרגע לא קיבלו את החזר כספם

  8. אל על וחווית טיסה זה 2 הפכים. החברה היחידה שכל כך מזלזלת בלקוחות שלוקח לה שנה להחזיר שירות טלפוני. אולי תספרו גם ללקוחות שלכם שתאילנד עומדת ככל הנראה לדחות את פתיחת התיירות למחוסנים לספטמבר, לפני שהם מגדילים לכם את תזרים המזומנים בתמורה לטיסות שאולי כן ואולי לא יתממשו, ואז יצטרכו חודשים לרדוף אחריכם בשביל הכסף…

  9. גנינסקי זאב

    אל על אתם חברת תעופה למופת אתם מאפשרים לשנות את מועד הטיסה תודה

  10. יוני מגל

    אל תגזים.אל על ממש לא חברת תעופה.זו חברת חרדית עלובה שטסה פחות מ 300 ימים בשנה.אתם גמורים.לעולם לא תתמודדו עם חברות אמיתיות שטסות 365 ימים בשנה.לכו עם החרדים ,טפילים ועלוקות.אתם מתאימים להם.בקרוב תוכחו לדעת כמה אנו החילונים חסרים לכם.יש עוד הרבה חברות תעופה בסביבה.תנסה למנות לי את היתרונות שלכם.

  11. אחד העם

    היה ראוי כי קודם כל תשיבו את הכספים שאתם חייבים לנוסעים של טסו טרם שתצאו במצהלות על קו חדש. תודה על ההצעה אבל המשפחה שלנו תטוס לתאילנד עם חברה אחרת, שמכבדת את הנוסעים שלה בכל היבט, שלא מתנשאת על הלקוחות שלה ושבעיקר מחוברת למציאות – בדיוק כל מה שלא קיים בחברה שאתה ממנכל.

  12. דניאל

    גם לי לא החזירו את הכסף, אבל שלושה ימים אחרי ששלחתי מכתב אזהרה לפני תביעה הכסף חזר לחשבון כמו גדול. אל תחכו כי אל על פועלים בשיטת מצליח. תאיימו, ואם לא יחזירו תגישו תביעה, זו הדרך היחידה. לעולם לא אתקרב יותר לחברה הזו וגם אפציר בכל מי שמתכוון לטוס איתם שלא לעשות את זה.

  13. דורון

    קשקשן גדול חברה כושלת שגוזלת את כספי הנוסעים . אני גר בתאילנד וסבלתי מהם הרבה מאוד .האוזבקים .הירדנים קאטר והאתיופם הרב יותר טובים מהם ..ממליץ לא להאמין להם והכי מרגיז שהם אומרים אל על זה הכי בבית ..כל כך שיקר וכל כך תלוש מהמציאות .

  14. שמוליק

    את הכסף שלי שהחזקתם בניגוד לחוק בחשבון בנק שלכם. אני לא אם אראה. אבל שקל נוסף ממני בחיים לא תראו

  15. בושה … כבר ביטלו טיסות מבנגקוק לארץ. החברה הזו צריכה להסגר .

  16. אל על וישראייר יכולים לחפש את הנוסעים בקרב החרדים ולשמור על השבת שלהם .אני וחברים נטוס עם חברות נורמליות שבת לא מכתיב להם התנהגות.

  17. עתיד אופטימי לעובדים

    מתי תעיר את תשומת לבם של הסמנכ”לים שיותר מדי זה פחות מדי?
    מתי תחליף את המנהלים בחטיבת השרות?

  18. למי שחושב שטוס עם אל על

    קחו בחשבון שאם הטיסה תבוטל אתם נפרדים גם מכל מה ששילמתם.
    לי חייבים כ 7000 שח על כרטיסים שרכשתי בתחילת 2020 לכרטיסים ליולי 2020 בעוד חברות אחרות החזירו מזמן.
    ראו הוזהרתם.

  19. שמעון

    חברים אל תתלהבו התאילנדים יכולים לסגור ברגע את תאילנד.ואל על החצופים תוקעים מחירים מטורפים.יש עוד אפשרויות פרט לאל על.

  20. קודם כל תחזירו את הכסף ללקוחות שלכם שביטלו טיסות לפני כשנה בעקבות הקורונה, ואז אולי חלק קטן מהם יחזרו אליכם. גם זה בספק….אם יחס כזה ללקוחות לא בטוח שזה יקרה…

  21. לקוח מאוכזב

    על חשבון הקהל הישראלי השבוי. צריכים להחרים את החברה הכושלת הזו שלא מחזירה כסף ללקוחות

  22. מנכ״ל יקר
    זה מרשים שאתם מחדשים טיסות לתאילנד אבל מתי תחדשו שרות לקוחות מספק?
    שרות הלקוחות הדיגיטלי הוא מתחת לכל בקורת
    מבחינתי זו סיבה טובה לא לטוס עם אל על

  23. למה לא אומרים.בטלוזיה.ש בנמין נתנהו. היציל את מידינת ישראל.ו יש. זריקות נגד קורונה. ו מטוסים ממריאים.. מה מז מה בושה..

  24. אושרי

    אל על חברה מעולה,לא מבין את התגובות הרעות פה,יש בעיה כלל עולמית,ואלי פנו כבר פעמיים להסדיר כרטיס לתאילנד,וגם השירות בווטסאפ היה מהיר וטוב.סתם בכיינים

    1. ישראל

      מוזר מאוד !!!
      כולם פה בכיינים ושקרנים?? נראה לי יש לך
      מניות ב אלעל (; (:

  25. ישראל

    לאור התגובות הרשומות :
    חשבתי להזמין , לא אמין !!!
    כמה חבל ירו לעצמם ברגל , כנראה כמו כל שנה נקנה בחברה אחרת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה