אא

ארקיע וחברת Caminos הוציאו היום (ג') טיסת בכורה לאיסלנד

טיסת הבכורה לאיסלנד היא חלק מסדרה של כ-10 טיסות שתצאנה במהלך אוגוסט ובחגים במטוסי איירבס 321 neo LR של ארקיע. סמנכ"ל המסחר של ארקיע: "השקת הקו לאיסלנד בשיתוף עם Caminos היא אבן דרך בפיתוח והפעלה של קווים מעניינים חדשים"

טיסת בכורה של ארקיע לאיסלנד. צילום: דוברות ארקיע טיסת בכורה של ארקיע לאיסלנד. צילום: דוברות ארקיע
חברת התעופה ארקיע החלה להפעיל היום (שלישי) סדרת טיסות ישירות מנתב"ג לאיסלנד. החברה תפעיל כ-10 טיסות ישירות ליעד באמצעות מטוסי איירבס 321 neo LR שברשותה. טיסת הבכורה יצאה היום בראשות הקברניטים, אורן תבור ויוסי ארועטי. המשך סדרת הטיסות כאמור, תופעל במהלך חודש אוגוסט והחגים.
צילום: דוברות ארקיע
כפי שפורסם בפספורטניוז, שיווק הטיסות בוצע באמצעות שיתוף פעולה מסחרי ובלעדי עם חברת התיירות Caminos בראשות יגאל אבני. החברה משווקת טיולים מאורגנים באופן בלעדי בטיסות ישירות לאיסלנד. מחירי הטיולים מתחילים מ-1,995 אירו לנוסע וכוללים 8 ימים, לינה במלונות 4 כוכבים, כבודה עד 23 ק"ג וגולת הכותרת: מסלולי טיול חווייתיים באיסלנד עם כל פלאי ותופעות הטבע הייחודים של המדינה. מייק חומוצאני, סמנכ"ל המסחר של ארקיע: "ארקיע רואה בהשקת הקו לאיסלנד בשיתוף עם Caminos, אבן דרך בפיתוח והפעלה של קווים מעניינים חדשים. החברות כבר החלו לדון בפרויקטים נוספים יחד". יגאל אבני, מנכ"ל ומייסד Caminos: "אנחנו גאים להשיק עוד מוצר ייחודי מבית Caminos, טיול מאורגן לאיסלנד בטיסות ישירות של ארקיע וברמות מחיר שטרם נראו בישראל. פתיחת הקו החדש לאיסלנד היא מהלך מסחרי נוסף ומשמעותי עבור החברה, אחרי השקת הקו למרוקו אשר יופעל ע"י החברה החל מחודש ספטמבר הקרוב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםארקיעאיסלנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: