אא

מנהל רת"א של האמירות ראס אל ח'ימה לשר החוץ: "לאפשר לארקיע להפעיל טיסות ישירות אל היעד"

במכתב ששלח מנהל רשות התעופה האזרחית של אמירות ראס אל ח'ימה לשר החוץ, יאיר לפיד עולה בקשה לאפשר לו להכריז על השקת טיסות ארקיע אל היעד כבר בתחילת מרץ 2022, במהלך בכנס תיירות גדול שיתקיים באמירות בשבוע הבא

יאיר לפיד. צילום: shutterstock יאיר לפיד. צילום: shutterstock

בתחילת חודש פברואר 2022 חברת ארקיע הגישה, כפי שפורסם כאן לראשונה, בקשה להפעלת טיסות ישירות ל-ראס אל ח׳ימה (Ras Al Khaimah), האמירות הרביעית בגודלה מבין 7 האמירויות באיחוד האמירויות. ראס אל ח'ימה מרוחקת כשעה נסיעה מדובאי ונחשבת לנסיכות הגבוהה והצפונית ביותר באיחוד האמירויות.

עד כה, ארקיע לא קיבלה את האישור המיוחל להפעיל את הטיסות הישירות בשל משבר אבטחת הטיסות הישראליות לדובאי שפורסם כאן לראשונה. "משבר אבטחת הטיסות הישראליות לדובאי משפיע גם על ראס אל ח'ימה", אומרים גורמים המקורבים לנושא. מבחינת ארקיע, ברגע שיינתן האישור הטיסות תצאנה אל היעד.

במכתב ששיגר מנהל רשות התעופה האזרחית של ראס אל ח'ימה, סלמאן בן סולטן אל קאסימי, לשר החוץ הישראלי, יאיר לפיד, והגיע לידי פספורטניוז, מבקש אל קאסימי מלפיד לקבל את ההזדמנות להכריז על קו הטיסות החדש של ארקיע בקו ת"א-ראס אל ח'ימה בכפוף לאישור גורמי אבטחת התעופה הישראלית, בכנס תיירות גדול שיתקיים באמירות בין התאריכים 1-2 במרץ 2022.

כפי שפורסם כאן אתמול (ג'), גורם ביטחוני בכיר מישראל ביקר אתמול בדובאי בניסיון לפתור ברגע האחרון את משבר אבטחת הטיסות בין ישראל לדובאי. הביקור נועד למנוע את הפסקת הטיסות בין דובאי לנתב"ג , החל מ-8 במרץ כפי שנחשף בפספורטניוז.

טיסות ארקיע לראס אל ח'ימהטיסות ארקיע לראס אל ח'ימה
ארקיע. צילום: ספיר פרץ דב קלמן, בעלי חברת טרהנובה, הנציגה בישראל של משרד התיירות של ראס אל ח'ימה RAKTDA בישראל מסר בתגובה לפניית פספורטניוז, "מדובר בפריצת דרך של ממש. טיסות ישירות לשדה התעופה הקומפקטי תאפשרנה לישראלים לשלב בין החוויה האורבנית, חיי הלילה והשופינג של דובאי עם ראס אל ח'ימה אשר מציעה את ההרים הגבוהים והחוף הארוך ביותר באזור עם 94 ק"מ של חוף ים מרהיב וגם חוויה אותנטית הרבה יותר ובתי מלון מפנקים במחירים אטרקטיביים. הנכונות לאשר במידי את הטיסות הישירות של ארקיע, נותנת ביטוי לקבלת האורחים החמה כלפי התייר הישראלי. אנו נרגשים שבקרוב הישראלים יגלו בעצמם את היופי של ראס אל ח'ימה".
טיסות ארקיע לראס אל ח'ימהטיסות ארקיע לראס אל ח'ימה
ראס אל ח'ימה. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםארקיעמשבר אבטחהאיחוד האמירויותפספורט UAE - GCC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: