אא

איגוד הטייסים: "ממשלות ישראל לא מפסיקות להפלות לרעה את התעופה הישראלית"

כרוניקה של קיפוח? בעקבות הפרסום בפספורטניוז לפיו גולף אייר תתחיל לטוס מנתב"ג לבחריין בזמן שלחברות התעופה הישראליות לא ניתן לכך אישור ביטחוני, איגוד הטייסים זועם: "איפה אתם בנימין נתניהו וישראל כ"ץ? כאן, פטריוטיות ותחרות הוגנת הן מילות גסות. במדינות עם כבוד עצמי זה לא היה קורה"

צילום: 123rf צילום: 123rf
גולף אייר הודיעה השבוע כי תחל להפעיל קו טיסות ישיר מתל אביב לבירת בחריין ב-3 ביוני 2021, כפי שפורסם בפספורטניוז בזמן שלחברות התעופה הלאומית של בחריין שכבר החלה למכור כרטיסי טיסה בקו, לחברות התעופה הישראליות עדיין אין אישור ביטחון להפעיל אף הן טיסות בקו. על רק הקיפוח של חברות התעופה הישראליות, איגוד הטייסים מלין על כך. "כאילו התעופה הישראלית לא סבלה מספיק בקורונה, ממשלות ישראל לא מפסיקות להפלות לרעה", אומרים באיגוד. "רק אנחנו עוקפים את סעודיה בדרך למזרח. טיסות לתורכיה - רק ע"י חברות תורכיות; טיסות לאתיופיה - רק ע"י אתיופיאן; ועכשיו, טיסות לבחריין - רק ע"י גולף אייר מבחריין".
gulf airgulf air
גולף אייר בנתב"ג. צילום: עידו וכטל עוד זועמים באיגוד הטייסים, "כשלדלתא לא נתנו לעשות טיסות חילוץ לישראלים, סגרו את ארה"ב לטיסות ישראליות. הם עשו אפצ'י, כולם רעדו. למה? כי לדלתא הייתה תמיכה של רשות התעופה ותמיכת הממשל". באיגוד מפנים אצבע מאשימה גם לרשות התעופה האזרחית (רת"א), "איפה את רשות התעופה האזרחית? ואיפה אתם, בנימין נתניהו וישראל כ"ץ? כאן, פטריוטיות היא מילה גסה. תחרות הוגנת היא מילה גסה". עוד זועמים באיגוד הטייסים, "מה ממשלות ישראל עושות למען התעופה הישראלית: 1. סוגרות את שדה דב. 2. רוצות לסגור את שדה התעופה הרצליה. 3 . מביאה לפה 150 חברות תעופה, יותר מבכל מקום אחר ומשלמות לחלקן כדי שינחתו פה. 4. לא נותנות מענקי עזרה בזמן הקורונה לחברות התעופה. גם להלוואות לוקח שנה להגיע. ההיפך, רוצות עוד כסף מחברת התעופה הישראליות שבינתיים קורסות. 5. שמיים לא הוגנים באופן קבוע. שנים. רוצים תעופה כחול לבן? תתחילו לעבוד! במדינות עם כבוד עצמי זה לא היה קורה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםבחרייןגולף אייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: