אא

יריד התיירות הבינלאומי WTM: שר התיירות נפגש עם חברות לואו קוסט לקידום חזרתן לאילת

השר יואל רזבוזוב קיים מספר פגישות בנושא. נציגי חברות הלואו קוסט ציינו כי חזרתן לישראל נבחנת אך הן מחפשות גם שיתופי פעולה מעבר לסבסוד טיסות לעיר הנופש הדרומית על ידי מדינת ישראל

יואל רזבוזוב, שר התיירות. צילום: תמר מצפי יואל רזבוזוב, שר התיירות. צילום: תמר מצפי
במסגרת יריד התיירות הבינלאומי WTM, המתקיים השבוע בלונדון, שר התיירות, יואל רזבוזוב, נפגש, בין השאר, עם נציגי חברות לואו קוסט ודן עימם על חזרה אפשרית ללוח הטיסות לאילת כבר בעונת החורף הקרובה, עכשיו שישראל נפתחה עכשיו מחדש לתיירים החל מתחילת החודש. לשר התיירות היו מספר פגישות בנושא ונציגי החברות ציינו כי החזרה לישראל נבחנת אך חברות הלואו קוסט מחפשות גם שיתופי פעולה מעבר לסבסוד טיסות לעיר הנופש הדרומית. משרד התיירות מצידו יצטרך לבנות תכנית כוללת במסגרתה החזרת הטיסות תהיה כדאית עבור חברות התעופה אך גם עבור מדינת ישראל. במשרד התיירות ינסו להציל חלק מעונת החורף הקרוב, למרות שהחברות למעשה סגורות מראש על תכנית העבודה. איתמר אליצור, מנכ"ל התאחדות בתי המלון באילת, שגם הוא משתתף ביריד WTM בלונדון, אמר כי המטרה היא להשפיע וללחוץ על החברות השונות לחזור לאילת כבר בתקופה הקרובה.

תזכורת, בשנת 2019, לפני פרוץ מגפת הקורונה, 348,607 תיירים טסו בטיסות ישירות בקו לאילת ומאילת חזרה למדינות המוצא. סך הכול נרשמו 174,346 כניסות תיירים לעיר בטיסות ישירות.

חברת התעופה ריינאייר הטיסה 73,231 תיירים לעיר ו-72,170 נוספים טסו עימה מאילת. ריינאייר החזיקה 41.70% מכלל התנועה.

חברת התעופה השנייה שהייתה דומיננטית בקו היא וויז אייר עם 48,095 נוסעים לאילת ו-49,329 נוסעים מאילת. וויז אייר החזיקה בכ-28% מכלל תנועת הנוסעים.

המדינה ממנה הגיע מספר התיירים הגבוה ביותר היא פולין – סך הכול טוס בקו פולין-אילת-פולין 69,224 נוסעים: 33,312 בטיסות לישראל ו-33,133 נוסעים בטיסות חזרה לפולין.

מקווים לבואן של חברות התעופה הזרות לכאן. שדה התעופה רמון. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםריינאיירטיסות לאילתוויז איירשר התיירות יואל רזבוזוב

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: