אא

טיסת מבחן: איך זה מרגיש לטוס בביזנס של יונייטד איירליינס? בדקנו

פולאריס (Polaris) הוא שמה של דמות קומקיס - גיבורת על, אבל גם שמה של מחלקת הביזנס המטורפת של חברת התעופה האמריקנית, יונייטד איירליינס. טסנו פולאריס 51 שעות במצטבר (ת"א-ניו יורק-שיקגו הלוך ושוב) ואנחנו רוצים עוד

פולריס. צילום: יונייטד איירליינס פולריס. צילום: יונייטד איירליינס

מכירים את ההרגשה של ילד קטן שמקבל צעצוע חדש? ככה הרגשתי כשנכנסתי ל-"Polaris" - מחלקת הביזנס של יונייטד איירליינס, בדרכי מנתב"ג לניו יורק. המחשבה שאת 12 השעות הבאות אני הולך להעביר עם התנאים הטובים ביותר, הכניסו אותי מידית לתחושת רוגע. שלא לדבר על 14.5 שעות שהמתינו לי שלושה שבועות לאחר מכן בטיסה מסן-פרנסיסקו לישראל. העיצוב של הפולאריס מסוגנן והצבעים השולטים הם כחול וכסף, צבעי החברה. בין שאר הגימורים המתוחכמים, ניתן למצוא משטחי אבן לבנים על משענת יד גדולה ותאי אחסון עם אוזניות אוטמות רעש ומראה קטנה. בחרתי את המושב ליד החלון.

אם כבר פרטיות אז עד הסוף. הפולאריס של יונייטד כוללת 60 מושבים במטוסי 777-300/200 ו-44 מושבים במטוסי הדריימליינר 787-10, כמו שזה שטסתי בו בדרכי לניו ניורק. מלבד המושבים הפרטיים הצמודים לחלון, ישנם גם 2 מושבים במרכז המטוס, אופציה אידיאלית לצמדים הטסים יחדיו.  

מיטה במחלקת פולריס. צילום: יונייטדמיטה במחלקת פולריס. צילום: יונייטד

במושב A9 המתינו לי מצעים וכריות של Saks Fifth Avenue הניו יורקית. כבר בישראל הרגשתי אמריקה. גם נעלי בית נוחות וערכה ממותגת של "מלחמת הכוכבים" (שיתוף פעולה חדש שיצרה יונייטד עם יוצרי הסרט) הכוללת: משחה ומברשת שיניים, מוצרי ספא וסבון, מסיכת עיניים ואטמים לאוזניים. על האטמים ויתרתי, עם האיירפודס פרו החדשות, שום רעש לא יפריע לי. הדבר שהכי חשוב לי, כאחד שטס לא מעט פעמים בשנה, הוא הנוחות במהלך הטיסה, ובפולאריס יודעים את העבודה. המושבים עצמם נוחים מאוד. מרווח הרגליים במצב הרגיל הוא כ-53 ס"מ, מספיק בשביל לשבת בצורה הכי נוחה שיש.

אבל כאן מגיע השלב הכי כיפי בטיסה: בצד המושב המתינה לי רצועת כפתורים שבלחיצה אחת מאפשרת להפוך את המושב למיטה של 180 מעלות ובאורך של כ-198 ס"מ. תשכחו ממחלקות ביזנס המציעות מושבים ב-140 מעלות או כל קומבינציה דומה, כאן המושבים הופכים למיטה באמת שבאופן מפתיע אפילו נוחה לשינה.

זאת ועוד, בכל מושב יש יציאת USB ותקע חשמל אוניברסלי. שולחן המגש מחליק מתחת למסך הבידור ומספיק גדול בכדי להחזיק מחשב נייד בגודל 15.6 אינץ'. הטיסות של יונייטד כוללת גם Wi-Fi לרכישה. האינטרנט מתחיל לפעול כשעה לאחר ההמראה, וברוב הטיסה, הן בהלוך והן בחזור, האות היה יציב.

אם אתם מתכננים להוריד/לצפות בסרטים בסטרימינג, תשכחו מזה, אבל האינטרנט בהחלט מספיק בשביל עבודה בסיסית. הדבר היחיד שקצת הציק לי הוא שנוסעי מחלקת פולאריס נדרשים גם הם לשלם עבור שירותי האינטרנט (כ-20 דולר לחבילה הרגילה).  

יונייטד איירליינס. צילום: יחיונייטד איירליינס. צילום: יח
 אחד הדברים שהכי אהבתי בטיסה הוא מערכת הבידור של יונייטד, שבצדק זכתה בתואר מערכת הבידור הטובה ביותר לשנת 2019. המערכת זהה בכל המחלקות, כוללת מסך בגודל 16 אינץ' ומונגשת במספר שפות, כולל עברית. גולת הכותרת היא שחלק מהסרטים מגיעים עם תרגום בעברית, דבר שבאופן אישי לא ראיתי במערכות בידור של חברות תעופה זרות. התוכן הוא עצום: מעל ל-100 סרטים, עשרות סדרות שונות, תכנים מתחומים שונים כגון טבע, תיירות, ספורט, כלכלה, וכמובן מפת טיסה אינטראקטיבית.

ועכשיו בואו נדבר על האוכל. במהלך הטיסה מוגשת ארוחה קלילה (מה שאני מגדיר כארוחת בוקר) וארוחה עיקרית. את הארוחות ניתן לבחור מתפריט מיוחד שנמצא ליד המושב. שומרי הכשרות יכולים להזמין ארוחה כשרה מראש, אך חשוב לציין שרמת האוכל הכשר בהשוואה לאוכל הרגיל, נמוכה בפער אדיר.

המנה העיקרית כוללת דגים או עוף או בשר ומוגשת בצלחות מהודרות. אני בחרתי במנת הדג (סי-באס ואורז) שהייתה טעימה מאוד. ארוחת הבוקר כוללת פירות טריים, יוגורט יווני, גרנולה שהוגשה עם מבחר מאפים או לסירוגין חביתה עם גבינות. הלכתי על החביתה שהייתה טובה. בין לבין ניתן להזמין כל מיני חטיפים, טוסטים או מרקים, אבל מי יכול לחשוב על עוד אוכל כשאתה מנמנם? השירות בשתי הטיסות היה מהיר, יעיל ואדיב. הדיילות והדיילים נעזרים באייפדים על מנת ליעיל את השירות ואת התוצאות רואים בשטח.

הכותב היה אורח יונייטד איירליינס בשיקגו.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםיונייטד איירליינס787-10

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: