שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

טכנולוגיה היא שם המשחק: שלמה Sixt מציעה השכרת רכב בקליק, ללא המתנה וטפסים בסניפים

השלימה הטמעת פיתוח חדש של החברה, בשילוב טכנולוגיה ייחודית של חברת הסטארטאפ הישראלי Scanovate, המאפשר ללקוחות המעוניינים להשכיר רכב להשלים את תהליך ההזמנה וחוזה השכירות, טרום ההגעה לסניף
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
צילום: shutterstock

שלמה SIXT מתחדשת ומשיקה מוצר חדשני.

חברת השכרת הרכבים השלימה הטמעת פיתוח חדש של החברה, בשילוב טכנולוגיה ייחודית של חברת הסטארטאפ הישראלי Scanovate, המאפשר ללקוחות המעוניינים להשכיר רכב להשלים את תהליך ההזמנה וחוזה השכירות, טרום ההגעה לסניף עוד מהבית או המשרד.
לקוח מבצע הזמנה באתר האינטרנט או במוקד ההזמנות הטלפוני ומקבל מיד בהשלמת ההזמנה הודעת סמס המכילה קישור, אשר בלחיצה עליו נפתחת מצלמת הטלפון וכל שעל הלקוח לעשות הוא לצלם את פניו ב"סלפי" ולצלם את רישיון הנהיגה שלו.
מכאן המערכת תדע ליצור בעצמה את הכל וללקוח יחכה כבר בסניף חוזה השכרה מוכן לחתימה, ללא צורך בהשלמת פרטים אישיים נוספים ונותר רק לשלם בכרטיס אשראי במקום
הלקוח מקבל מפתחות לרכב ומוכן לצאת לדרך
כיצד יעבוד השירות החדש?
יובל שני , סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות בקבוצת שלמה מספר: "מהרגע בו ביצע הלקוח הזמה באתר האינטרנט או באמצעות המוקד הטלפוני של החברה, הטכנולוגיה מבצעת מיד  4 פעולות:
face recognition – זיהוי פנים ביומטרי של הלקוח.
Liveness – בדיקת חיות על ידי בקשה להניע מעט את הראש הצידה.
Ocr – קריאת נתונים אוטומטית מרישיון הנהיגה ובדיקת תקינותם, לרבות תוקף רישיון.
לסיום – face match – המוודא התאמה חד ערכית בין צילום הפנים לתמונה ברישיון הנהיגה.
בסיום תקין של כל השלבים הנ"ל, אשר נמשכים שניות בודדות בלבד, מועברים הנתונים בזמן אמת למערכת הליבה של חברת ההשכרה ואוטומטית מוקם חוזה השכרה מלא, ללא מעורבות אנושית. כל שנותר בבוא הלקוח לסניף הוא להעביר כרטיס אשראי, לקבל מפתחות ולצאת לדרך."
בהמשך, בחברת שלמה סיקסט מוסיפים כי ניתן יהיה לבצע גם את התשלום מרחוק טרם ההגעה לסניף באמצעות אפליקציית התשלומים bit, איתה נמצאת החברה בשיתוף פעולה.
עוד מספרים בשלמה סיקסט כי, התהליך החדש פותח במחלקת הטכנולוגיה של קבוצת שלמה, ומשלב את הטכנולוגיה הייחודית של חברת הסטארטאפ הישראלית Scanovate, כאשר מטרתו לקצר את משך שהיית הלקוח בסניף ולייעל את תהליך איסוף הרכב.

בועז יעקובי, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת ההשכרה שלמה Sixt: "כחברת ההשכרה המובילה בישראל וברוח תקופת הקורונה שמייצרת אתגרים חדשים, גובר הרצון לייעל ולקצר את תהליך השכרת הרכב על מנת לקצר את משך השהייה בסניף ככל הניתן. לאחר מאמצים רבים, השלמנו הבוקר את הטמעת הטכנולוגיה החדשה במערך ההזמנות של החברה. בזכות הטכנולוגיה החדשה שהטמענו, הלקוח נהנה מזמן שהייה מינימלי בסניף ואינו צריך לחשוש משהייה ממושכת בקרבת אנשים וחשיפה לנגיף הקורונה.

בועז יעקובי
 "גובר הרצון לייעל ולקצר את תהליך השכרת הרכב"/ בועז יעקובי, סמנכ"ל שיווק ומכירות שלמה Sixt

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

השאירו תגובה לפוסט

3 תגובות

  1. בהחלט שיפור משמעותי אבל יש עוד להיכן להתקדם.
    בתחנות השכרה גדולות בפלורידה לא צריך להמתין בדלפק למפתחות הרכב. אחרי אימות פרטים קצר הולכים לחניה, בוחרים רכב בהתאם לקטגוריה, מתניעים ויוצאים לדרך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.