אא

טסים לדרום אמריקה? אילו כיסויים כדאי לרכוש בביטוח נסיעות לחו"ל דרך איי שילד ishield ביטוח

לפני שרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל, כל אחד צריך לעשות מעט שיעורי בית. הרי בחלק לא קטן מהמקרים הביטוח הסטנדרטי לא מספיק כדי להגן עליכם. בסיטואציות שונות יהיה עליכם להרחיב את הביטוח הסטנדרטי כדי שתוכלו להשיג את ההגנה המיוחלת // תוכן פרסומי

צילום: PEXELS צילום: PEXELS
עומדים לטוס לדרום אמריקה? קחו בחשבון כי דרום אמריקה היא יעד מאוד פופולארי עבור ישראלים רבים שרוצים לראות את העולם. אך קיימים מספר כיסויים שתצטרכו לרכוש על מנת שתדעו כי לא אמורות להיות לכם סיבות לחשוש. בסופו של יום תרצו לדעת כי אתם יכולים לטייל בראש שקט ועם מינימום של בעיות. כל בעיה קטנה עלולה להביא אתכם למצב שבו הטיול יסתיים עם טעם מר בפה.

מה מייחד ביטוח נסיעות לדרום אמריקה?

טיול לדרום אמריקה הוא טיול שמבצעים אותו בעיקר צעירים או תרמילאים. נדיר מאוד לשמוע על משפחות או אנשים מבוגרים שבוחרים לחקור את היבשת הזאת. עוד עניין ייחודי לטיול בדרום אמריקה הוא משך הטיול, שיכול להיות ארוך מאוד מהטיול הסטנדרטי. בחלק לא קטן מהמקרים מדובר על טיול שיכול להימשך בין שלושה חודשים עד שנה. כל תרמילאי בוחר את התקופה שבה הוא רוצה לחקור את היבשת המסקרנת הזאת. אם תחליטו לסגור ביטוח דרך איי שילד או הפניקס ביטוח חול יהיה עליכם לקחת זאת בחשבון. אל תביאו את עצמכם למצב שבו לא תהיו מוגנים עם ביטוח נסיעות למשך תקופה מסוימת.

כיסוי שהייה ממושכת בחו"ל

אחד מהכיסויים הכי חשובים כמו שכבר הבנתם הוא כיסוי לשהייה ממושכת. לא כל חברות הביטוח מסכימות לבטח מטיילים למשך מספר רב של חודשים. לפיכך יהיה עליכם לדעת כי אתם מקבלים ביטוח למשך כל תקופת הטיול. מהיום שבו אתם יוצאים לבית, ועד היום שבו תחליטו לחזור. המלצה נוספת היא שתאפשרו להאריך את הביטוח, במקרה שבו תחליטו להישאר בדרום אמריקה. לא פעם מטיילים מתאהבים ביבשת ומחליטים בצורה ספונטנית להאריך את משך השהייה ביבשת. אל תשכחו את העניין הזה בין אם תסגרו את הביטוח דרך איי שילד או הראל ביטוח חול.

כיסוי כבודה למשך כל השהייה

מה יקרה אם תגלו כי כל הציוד שלכם הלך לאיבוד? זוהי עשויה להיות סיטואציה לא נעימה בלשון המעטה. ישנן חברות ביטוח אשר מבטחות לכם את הכבודה ומאפשרות לכם שקט נפשי. כך שאם חלילה הציוד האישי שלכם נאבד במעבר בין המדינות, יהיה לכם מיד אל מי לפנות. לא תמצאו את עצמכם נאלצים להוציא סכומים גבוהים מאוד על רכישת כבודה נוספת. מגיע לכם לטייל בראש שקט ועם מינימום של בעיות או דאגות. ברגע שתרכשו את הכיסויים הנכונים תוכלו לאפשר לעצמכם להנות מהיבשת הקסומה הזאת. לא תצטרכו להתעסק כל הזמן בבעיות שעלולות להופיע ללא כל הכנה מוקדמת.

שירותי חילוץ והצלה

אפשר לדעת מה צופן העתיד, וכיצד הולך להיראות הטיול שלכם. כמובן שהשאיפה היא שלא תצטרכו להשתמש באף אחד מהכיסויים שאותם הוספת לביטוח. אך אתם מבחינתכם מצפים לטוב ביותר אך אמורים להתכונן להכי גרוע. מהסיבה הזאת מוטב כי תוסיפו לביטוח הרגיל גם שירותי חילוץ והצלה לסיטואציות שונות. במקרה שבו לא תוכלו לחזור לארץ, תהיה לכם אפשרות להפעיל את הביטוח. לא מעט ישראלים מצאו את עצמם לאורך השנים תקועים במדינה זרה ללא יכולת לחזור. תזכרו כי חלק לא קטן מהמדינות בדרום אמריקה הן מדינות עולם שלישי, כאלה שלא תמיד תוכלו לסמוך עליהן.

שירותי סיוע רפואי במרפאות מערביות

רמת הרפואה במדינות בדרום אמריקה היא רמה ירודה יחסית. אף ישראלי לא ירצה למצוא את עצמו נכנס לאחת מהקליניקות המקומיות על מנת לקבל טיפול. כל עוד מדובר על טיפול רציני, תרצו שהוא יתבצע במרפאה מערבית. כמעט בכל מדינה תוכלו למצוא מרפאה מערבית עם רופאים ממדינות שונות מהעולם. כמובן שההוצאה הכספית במרפאות ובתי חולים שכאלה היא גבוהה. הביטוח יכול לכסות לכם את ההוצאה הזאת על מנת שתוכלו לטפל בעצמכם כמו שצריך. אין סיבה שתרגישו כי לא קיבלתם את הטיפול הרפואי ההולם. יש לכם אפשרות מראש למנוע מצבים או סיטואציות שכאלה. תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ביטוח נסיעות לחו"לתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: