טרווקסי: מנגישים את הנופש

חברת התיירות מציעה פתרון לבעלי מוגבלות ולבני הגיל השלישי, להזמנת חופשה בחו"ל אונליין אשר נותנת מענה רלוונטי לנוסעים בטיסות, בבתי מלון, בהסעות ואף ציוד רפואי במידת הצורך

צילום: 123rf

טרווקסי-travaxy מאפשרת לאנשים עם מוגבלות ולבני הגיל השלישי להזמין חופשה אונליין. פעולה שעד כה לא הייתה אפשרית שכן הזמנת חופשה הצריכה בדיקת קצה מול כל ספק וספק (חברת תעופה, רשות שדות תעופה ושירותי קרקע, מלונות, השכרת רכב, ציוד רפואי ועוד).

"כמעט אף אחד לא נוגע בשוק התיירות של אנשים עם מוגבלויות. אנחנו מאמינים שלכל אדם מגיע לטייל. המטרה שלנו היא לדאוג לצרכים המיוחדים של הקהילה". אומר מייסד ומנכ"ל טרווקסי, ליעוז עמר, נכה צה"ל בן 39 שחוויתיו האישיות הן אלה שהובילו אותו להקדיש את השנתיים האחרונות בפיתוח האתר טרווקסי.

החברה היא המתווך של אותו נוסע עם מוגבלות אל מול כל אותם ספקי הקצה. בעת ההזמנה באפליקציה/באתר כל נוסע/ת ממלאים שאלון פרטני שממנו מורכב פרופיל אישי של כל נוסע. זו נקודה קריטית שכן אין מוגבלות אחת שזהה לשניה. במקרה של חדרי מלונות למשל, לרוב מלונות מגדירים חדר כנגיש בצורה רחבה ולא מודעים למוגבלות הספציפיות: מגבלות ראיה, מגבלות שמיעה, אלרגיות למזון ומגבלות גופניות שבהן יש מגוון רב של מגבלות שונות.

 

 

החברה מציעה בנוסף גם שירות של אספקת ציוד רפואי. כשמזוודה של אדם עם מוגבלות הולכת לאיבוד ולא מגיעה ליעד הרבה פעמים המשמעות של זה היא הרבה יותר מרכישת כמה זוגות תחתונים. מדובר בנוסעים שטסים עם לא מעט ציוד רפואי. ובמקרה של אובדן מזוודה בעיר זרה לרוב הפתרון המהיר היה דרך חדרי מיון. טרווקסי מספקת ציוד רפואי תוך 24 שעות ליעד הנוסע. ולא רק ציוד רפואי אלא גם חלקי חילוף לכיסאות גלגלים, ג'ויסטיקים, סוללות לכיסאות חשמליים ועוד.

 

נושאים שמוזכרים בידיעה