אא

יאט"א: "דחיית המועדים לא לטובת הסוכנים וחברות התעופה"

בארגון התעופה לא מקבלים את דרישות סוכני הנסיעות שלא לשלם למערכת המסלקה: "חריגה יוצאת דופן מההוראות תיצור מצב מסוכן גם לסוכן וגם לחברות התעופה"

בצומת דרכים. צילום: 123rf בצומת דרכים. צילום: 123rf
במסגרת המאבק שפרץ בין סוכני הנסיעות לחברות התעופה על רקע התשלום למערכת המסלקה של ה-BSP שאמורה להתבצע היום  (רביעי), יאט"א נתנה אתמול (שלישי) תשובה לסוכני כי: "מועדי העברה יישמרו לפי הלוח הנוכחי של ה-BSP". כזכור, מוקדם יותר חשפנו בפספורטניוז כי חברת אל על הודיעה לסוכנים כי היא מקבלת את בקשתם לדחות בחודש את מועד התשלום ל-18.4.2020 וקנתה בכך את סוכני הנסיעות. יאט"א כאמור דורשת כי למרות המצב התשלום יבוצע, וכתבה לסוכנים בין השאר כי: "מספר ארגוני סוכנים וסוכני נסיעות פנו ליאט"א לבקש התחשבנות מיוחדת וגמישה לאור הנסיבות. יאט"א מודעת לתקופה הסוערת והמאתגרת, במיוחד נוכח ההתפתחות, שחברות תעופה הוכרחו ע"י הממשלות להשעות את פעילותן. יאט"א מבינה שהתוצאה היא כמות גדולה של החזרים לסוכני הנסיעות דרך מערכת BSP". עוד מוסיפים ביאט"א, "אחרי התחשבות והתייעצות עם ועדת הקשרים של יאט"א (PSG) התקבלו ההחלטות הבאות בנוגע לדרישות קהילת הסוכנים:
  • מועדי ההעברה יישמרו לפי הלוח הנוכחי של ה-BSP. דחיית המועדים לא תהיה לטובת הסוכנים וגם חברות התעופה. ההחזרים לסוכנים יידחו, אם מועדי ההעברה יידחו.
  • אם ההעברה של הסוכן למערכת ה-BSP תידחה, ההנהלה האדמיניסטרטיבית של הסוכן הספציפי תפעיל את הסמכות שלה עפ"י בסיס פרטני ותתחשב בגורמים יוצאי דופן.
  • חריגה יוצאת דופן מההוראות תיצור מצב מסוכן גם לסוכן וגם לחברת התעופה. ה-BSP צריך לקבל העברות מלאות מהסוכנים, כמו גם התחשבנות שלילית מחברת התעופה, כדי להסדיר את כל ההתחשבנות".
           

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותאל עליאט"א

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: