אא

DISCOVER YOUR JOHNNIE: המתחם החדש של ג'וני ווקר בת"א

לרגל חגיגות 200 השנים למותג, יפעל במהלך דצמבר בתל אביב, מתחם מיוחד שיציע טעימות וויסקי, סדנאות והרצאות. מתחם הפופ-אפ יציע לציבור להגיע ולטעום את המהדורות השונות של ג'וני ווקר ולהשתתף בסדנאות על וויסקי ולא רק

מתחם הפופ אפ של ג'וני ווקר. צילום אמיר יעקובי |מתחם הפופ אפ של ג'וני ווקר. צילום אמיר יעקובי || מתחם הפופ אפ של ג'וני ווקר. צילום אמיר יעקובי |מתחם הפופ אפ של ג'וני ווקר. צילום אמיר יעקובי ||
DISCOVER YOUR JOHNNIE זהו שמו של המתחם שהושק במרכז שרונה בתל אביב, והוא יהיה פתוח לקהל הרחב במהלך חודש דצמבר. זו למעשה הפעם הראשונה שבה מקיים המותג ג'וני ווקר פעילות מסוג זה בישראל, כהכנה לחגיגות ה- 200 בשנה הבאה. מתחם הפופ-אפ מציע לציבור להגיע ולטעום את המהדורות השונות של ג'וני ווקר ולהשתתף בסדנאות על וויסקי. המבקרים יוכלו לקחת חלק בהרצאות של אורחים מעוררי השראה ופורצי דרך בתחומים שונים, בהם המאיירים יהודה ומאיה דביר, הכתב איתי אנגל, הספורטאי יובל שמלא, רוכבת האופנוע אחינועם הראל והבימאי והתסריטאי רוני קובן. כמו כן, יוצעו תפריטי טעימות מיוחדים של שלל סדרות ג'וני ווקר, החל מ- Black Label ועד Blue Label. במקום גם חנות קונספט בה ניתן לרכוש בקבוקים בחריטה, לצד פריטים ומוצרים מבית ג'וני ווקר, כמו כוס של ג'וני ווקר (10 ₪), כדור קרח עם הטבעה של ג'וני ווקר (10 ₪), תיקי צד ממותגים (40 ₪), פלאסקים (25 ₪) וגם מחברות, ארנקים, נרתיקי טיסה, כיסויי דרכון ותגי מזוודה (20-15 ₪). מתחם ג'וני ווקר צילום אמיר יעקבי פירוט ההרצאות מעולמו של ג'וני ווקר:
  • סדנת "עבר, הווה, עתיד" - ויסקי על ציר הזמן: סקירה של עולם הוויסקי, כיצד השתנה והתפתח במהלך השנים ומה צופן לנו בהמשך. במסגרת הסדנה יתקיימו טעימות של -WHITE WALKERS , SONG OF ICE , SONG OF FIRE
  • "50 גוונים של עשן" – צלילה לעולמו של אחד המאפיינים הבולטים והחשובים ביותר בעולם הוויסקי – טעם מעושן. הסדנה תכלול טעימות של מותגי הוויסקי קאול איילה, לגוולין, טאליסקר ובלאק לייבל.
  • "ג'וני ווקר, נעים להכיר" - סדנה אודות סיפורו של ג'וני ווקר, מהו single blended וכן טעימות מסדרת הדגל ומלייבלים שונים.                                                                                                                          **מחיר הסדנאות 40 ש"ח לאדם.
  • סדנת "משפחת המלוכה" הכוללת טעימות של הסדרה היוקרתית והנדירה ביותר של ג'וני ווקר. כרטיס 100 ש"ח לאדם.
כמו כן יתקיימו חמש הרצאות במהלך דצמבר:
  • יהודה ומאיה דביר, 5 בדצמבר – אמני הקומיקס הבין-לאומיים ייקחו את הקהל אל שגרת היומיום של אמני קומיקס, מתהליך העבודה על האיור השבועי, דרך ההצלחה הבין-לאומית והסיפורים שמאחורי האיורים, ועד לדילמות הקטנות והגדולות של שיתוף חייך האישיים עם העולם כולו.
  • יובל שמלא, 10 בדצמבר – בהרצאתו  "טיפוס אחר", יחשוף הספורטאי והנינג'ה כיצד שומרים על פוקוס גם בסביבה לחוצה וכאוטית, איך מצליחים לקום ולהמשיך לנסות גם אחרי אין סוף נפילות כואבות, ואיך מצליחים לכבוש כל פסגה בחיים גם שהדרך למעלה תלולה וסיזיפית.
  • איתי אנגל, 12 בדצמבר – העיתונאי יספר על מאחורי הקלעים של עבודתו באזורי סכסוך. ההרצאה תעסוק בצורך לחשוב אחרת, הן מבחינה טכנית והן מבחינה פסיכולוגית. כמו כן אנגל ינסה להסביר מדוע התנהגות שלכאורה נראית לא הגיונית ומנוגדת לכל האינסטינקטים היא המוצא היחיד, הן להישרדות והן לפריצת דרך ולהצלחה
  • אחינועם הראל, 16 בדצמבר – הצעירה שחצתה את אפריקה לבדה על אופנוע, בהרצאתה על הפיכת חלום למציאות, ובמורכבות ובמסתורין של אפריקה. הראל תדבר על הנחישות לאחר נפילות פיזיות ונפשיות, על התמודדות עם בדידות קיצונית ופחד ועל חוזק פנימי ועמידה בפני אתגרים.
  • רוני קובן, 18 בדצמבר – העיתונאי שהתנסה בכמה מצורות החיים הקיצוניות והמטורפות ביותר שקיימות בישראל, בהרצאה חדשה שנולדה מהסדרה שיצר, "שיעורים שלמדתי במסע אל הקצה". קובן ידבר על כך שכדי ללמוד משהו חדש ואמיתי על החיים ועל עצמך, אתה צריך ללכת הכי רחוק שאפשר, אל הזר, אל השונה, אל מי שבמבט ראשון נראה לגמרי הפוך ממך ומאורח החיים שלך.
כל ההרצאות יתקיימו בשעה שמונה בערב, מחיר לאדם 40 ₪, בהרשמה מוקדמת דרך האתר  DISCOVER YOUR JOHNNIE מתחם שרונה, תל אביב. ימים א'-ו' בין התאריכים 5-23/12, שעות פתיחה: 11:00-23:00 (שישי עד 15:00) .    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: