יונייטד איירליינס: המנכ”ל החדש נכנס לתפקיד בסערה

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
סקוט קירבי, שהחל בתפקיד לא מכבר, כבר קיבל שתי החלטות משמעותיות: לפטר 13 מנהלים בכירים ולא לחסום את המושבים האמצעיים במטוס לצורך ריחוק חברתי
יונייטד איירליינס
יונייטד איירליינס. צילום: 123rf

סקוט קירבי, שנכנס לתפקיד מנכ”ל יונייטד איירליינס לפני כ-10 ימים בעקבות פרישתו של אוסקר מונוז, החל במלוא המרץ לנקוט אמצעי חיסכון וייעול לאור הצפי לפעילות בהיקף נמוך בחודשים הקרובים.
סקוט קירבי, שכיהן בשנים האחרונות כנשיא יונייטד, ובעבר שימש גם כנשיא יו.אס.איירווייס ואמריקן איירליינס, נודע במומחיותו לטיפול במשברים, ואין ספק שהמשבר הנוכחי הוא החמור ביותר בתולדות התעופה המסחרית.
“אמנם יש ניצנים של חדשות טובות בלוח הזמנים לחודש יולי. אנחנו מצפים לירידה של בערך 75% לעומת ירידה של 90% כרגע, אך הביקוש לטיסות עדיין רחוק מאוד מהמקום בו היה בסוף השנה שעברה וההשפעה הכספית על העסק שלנו קשה”, ציינה יונייטד בהודעתה, שפורסמה ב-CNBC.
קירבי החליט לבטל 13 תפקידי ניהול בכירים ביונייטד ולפטר את המנהלים ב-1 באוקטובר, ביום בו מסתיימת המחויבות של החברה לשמור על כל העובדים בתוקף הסיוע הממלכתי.
נוכח המצב הקשה הצפוי בחודשים הקרובים, קירבי אמר גם שאין לו כוונה לוותר על מכירות פוטנציאליות על ידי חסימת המושבים האמצעיים בתא הנוסעים, כפי שעשו כמה חברות תעופה.
קירבי אמר לעיתונאים, שתהליך הניקוי והחיטוי שמבצעת חברת התעופה, מערכת זרימת האוויר המתמדת בתא הנוסעים והחובה של הנוסעים והצוות לעטות מסכות פנים – הופכים את הטיסה לחוויה בטוחה.
“במטוסים אין התרחקות חברתית. אנחנו לא נפריד בין הנוסעים, אבל תא הנוסעים במטוס הוא בטוח במיוחד”, סיכם קירבי.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

4 מחשבות על “יונייטד איירליינס: המנכ”ל החדש נכנס לתפקיד בסערה”

  1. יואל לב

    מנכ״ל יונייטד מצהיר כי לא יחסום מושב אמצעי פנוי , ״תא הנוסעים בטוח במיוחד״.
    לפחות ישנה הצהרה.
    בישראל תהליך הצ’ק אין מוקפד עד לעלייה למטוס ,בו יושבים בצפיפות שעות רבות בצמוד לנוסעים זרים.
    אבסורד.

    1. למה לחסום אם טסה משפחה בת 3 נפשות או יותר?
      חוץ מזה, למה לחסום מודה שלישי אם המרחק בין המושבים בטור בטח פחות משני מטרים?
      תחטא, תנקה אוויר, שים מסכות על הנוסעים (מיותר), תבדוק את הנוסעים לפני העלייה למטוס – וטוס!

  2. יונייטד , יבואן הקורונה הבלעדי לישראל
    ובין לבין מביאים לנו 20-30 גופות מדי יום לקבורה בארץ. כאילו יש לנו פה מקום מיותר.
    20-30 גופות על כל טיסה מניות יורק

    1. אם מדינת ישראל לא היתה מאפשרת, יונייטד לא היו מטיסים את הגופות.
      אתה מאשים את הש.ג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה