אא

יונייטד איירליינס מציגה: "מיילים" לכל החיים

חברת התעופה החוגגת 20 שנות פעילות בישראל הודיעה כי תאפשר לחברי המועדון של החברה (Mileage Plus) צבירת נקודות מיילים ללא תאריך תפוגה. אבי פרידמן מנכ"ל יונייטד בישראל: "אנחנו מציעים היום טיסות מישראל וחזרה, 2,588 מקומות ביום לארץ וממנה. 15,908 מקומות בשבוע"

יונייטד איירליינס. צילום: 123rf יונייטד איירליינס. צילום: 123rf
  יונייטד איירליינס קיימה היום (שני) מפגש עיתונאים מיוחד לרגל חגיגות 20 שנות פעילות של חברת התעופה האמריקאית בישראל. אבי פרידמן, מנכ"ל החברה בישראל, סיכם 20 שנות פעילות בישראל והציג את המהלך האחרון של החברה: "החדשות הראשונות שאנחנו מביאים שהנוסע המתמיד שלנו נשאר לנצח, מי שמחזיק בכרטיס שלנו (MileagePlus), אין יותר תפוגה של נקודות. הכרזנו מהיום שהנקודות הם לכל החיים. העובדה שזה קיים לכל החיים ולא צריך להודיע ולהלחיץ את הנוסעים שהנקודות צפויות להיעלם. יש לנו מעל 250 אלף חברים מישראל, זה הישג אדיר עבורנו. מה שיותר חשוב זה שיש לנו אחוז גבוה מהחברים שמשתמשים בשירותים שלנו". פרידמן הוסיף: "אנחנו רוצים להמחיש את המחויבות ארוכת הטווח שלנו לחברי מועדון הלקוחות, והענקת מיילים לכל החיים היא הטבה בעלת ערך יוצא דופן" אמר. תוכנית MileagePlus של החברה כוללת בין היתר:
  • מיילים לטיסות בונוס ליעדים רבים יותר מכל חברת תעופה אמריקנית אחרת, עם מבחר של למעלה מ-1,300 יעדים בטיסות יונייטד וחברות התעופה השותפות ב-Star Alliance, ואפשרות להזמין טיסות בונוס של יונייטד ושל כל חברות התעופה השותפות ב-Star Alliance באמצעות האפליקציה הסלולרית של יונייטד.
  • ההיצע הרחב ביותר של טיסות בונוס מוזלות במחלקת תיירים בהשוואה לכל חברת תעופה אמריקנית אחרת בעולם.
  • הזדמנות להשתמש במיילים באופן יומיומי, עם החל מ-1,000 מיילים בכרטיסי מתנה אלקטרוניים בעת רכישה באמצעות אפליקציית MileagePlusX.
יונייטד איירליינס מציעה כיום 3 טיסות יומיות מישראל, שתיים לניו יורק ואחת לסן פרנסיקו. בנוסף, מפעילה החברה טיסות ישירות מנתב"ג לוושינגטון שלוש פעמים בשבוע. לדברי פרידמן הקו לוושינגטון פועל בהצלחה גדולה מהמצופה והוא ציין כי בהנהלת החברה הופתעו מהדרישה של הציבור בקו החדש בעיקר מנוסעיה העסקיים. פרידמן הציג באירוע את המספרים של החברה ב-20 שנים האחרונות בישראל: "אנחנו מציעים היום טיסות מישראל וחזרה, 2,588 מקומות ביום לארץ וממנה. 15,908 מקומות בשבוע. הטסנו לארץ מעל שישה מיליון נוסעים מאז שהתחלנו לפעול ב-1999. מי האמין שכך החברה תצמח ותתפתח? שנתפוס עמדה מרכזית מאוד בחברות העסקיות? ביזניס פולריס: הפכנו את זה מביזניס קלאס לפולאריס. אנחנו מוציאים 428 מקומות ביום במחלקה הזאת. ב-1 באפריל היינו אחת התחנות הראשונות של יונייטד בעולם שהשיקה את אקונומי פרימיום קלאס. אנחנו מציעים 186 מקומות כאלה ביום. הרבה נוסעים שלא הרשו לעצמם לשלם אלפי דולרים על מחלקת עסקים, יכולים להרשות לעצמם להשתמש במחלקה זאת ואנחנו מקבלים פידבקים טובים מאוד". על שיתוף הפעולה עם חברות התעופה החברות בברית "סטאר אליאנס" אמר כי :"השיתוף פעולה שלנו עם חברות תעופה אחרות הוא יתרון גדול. למשל לצאת איתנו לכיוון אחד ולחזור מהכיוון השני עם חברה אחרת כמו לופטהנזה למשל. השילוב המדהים הזה מאפשר תחרות במחירים בשוק." פרידמן סיפר כי החברה מחזיקה כ-70 חדרים בישראל כל לילה לצוותים ומעבירה קורסים לצוותי האוויר בארה"ב. "אנחנו רואים את הצוותים החדשים שעוברים את ההכשרות ומקבלים פידבקים מצויינים".   אבי פרידמן, אביב משה. צילום: אסף שקד   מיטה במחלקת פולריס. צילום: יונייטד   על ההבדלים בין הנוסע הישראלי לנוסע האמריקאי אמר פרידמן: "הישראלים מזמינים חודש לפני, האמריקאים מזמינים שנה לפני. הקהל מאוד שונה. הישראלים אוהבים לחכות לרגע האחרון ולחכות למחיר אטרקטיבי". על הכניסה של חברת ווירג'ין אטלנטיק לשוק הישראלי אמר פרידמן: "אין ספק שהם יעשו כאבי ראש להרבה חברות תעופה. יש שמיים פתוחים וכולם יכולים לטוס. כל אחד צריך לדעת לעמוד ולהתחרות. כמובן שתחרות מביאה לגידול נוסעים וירידת מחירים, אבל כל אחד ידע להתמודד עם זה". פרידמן סיפר כי הוא מעריך שהחברה תטוס לשיקגו מישראל בקרוב ואמר: "אנחנו נטוס לשיקגו, אין לי ספק בזה בכלל. השאלה היחידה היא מתי זה יקרה. אין לי תשובה מדויקת על זה". יונייטד איירליינס מפעילה בלוח טיסות הקיץ בטיסות בקו ת"א- ניו ארק, את המטוס החדיש בסדרת הדרימליינר של בואינג, ה-787-10. המטוס פועל מנמל הבית של החברה בניוארק ל-6 יעדים אירופיים: תל אביב, פרנקפורט, פריס, ברצלונה, בריסל ודבלין.   לכתבות נוספות על חברת יונייטד איירליינס: יונייטד: לראשונה טיסות ישירות מתל אביב לוושינגטון די סי. יונייטד השיקה מטוס בואינג 787-10 חדש בקו ת"א -ניוארק. יונייטד איירליינס השיקה מחלקת תיירים חדשה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםיונייטד איירליינסאבי פרידמןMileage Plus

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: