אא

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות: "יש מיליון מובטלים ונתניהו דואג לווילה בקיסריה"

קובי קרני זועם. לקראת ההפגנה שענף התיירות יקיים בשבוע הבא מול משרד האוצר הוא אומר לפספורטניוז: "כולם פיונים של רה"מ. הכול מתרסק. נקרע הלב מה עובדים בענף עוברים. באוצר לא רוצים לשלם. הכול בלוף"

צילום: 123rf צילום: 123rf
לקראת ההפגנה הגדולה שענף התיירות יקיים ביום ג' הקרוב מול משרד האוצר בירושלים, אומר קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, לפספורטניוז, "הענף מתרסק. המשבר הכי גדול אי פעם אבל המדינה לא עושה כלום. זו מלחמת הקיום של הענף. הלב נקרע לראות מה עוברים האנשים, יש להם אי וודאות האם יקבלו שכר בחודש הבא כשהחל"ת מסתיים, זה נורא". עוד אומר קרני, "במשרד האוצר לא רוצים לשלם, הכול בלוף. הכול מתנקז לגורם אחד שיושב למעלה, כולם פיונים של ראש הממשלה. יש מיליון מובטלים, אבל נתניהו דואג לווילה שלו בקיסריה, לזה יש לו זמן. אתה ראש ממשלה של כולם. לוועדת הכספים יש את הזמן לדאוג לראש הממשלה אבל לא למובטלים".
קובי קרניקובי קרני
"לוועדת הכספים יש זמן לדאוג לראש הממשלה אבל לא למובטלים". קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות. צילום: חן גלילי עוד זועם קרני, "זה הגיוני מה שקורה עם חברת אל על? הרי מה שעובר על החברה זה רק בגלל הקורונה. לפני כן, הם לא ביקשו שום מענקים מהמדינה. כיום יש לחברה אפס הכנסות לא בגללה, אבל העיקר מבלבלים את המוח. מה רוצים מהעובדים, מהבעלים. אולי הם צריכים להוריד את מספר העובדים, אבל לא זה הסיפור כרגע. בכל העולם לא נותנים הלוואות אלא מענקים. היו צריכים לפתוח את השדה. המחלה היא פה, וצריך לדעת לחיות עם זה. אין שום מתווה או תכנית לפתיחת שדה התעופה. אין שום גישה רצינית, אולי יזכרו להתעורר". קרני מזהיר, "הכול עומד לקרוס אם לא יתנו מענקים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםהתאחדות סוכני הנסיעותקובי קרניבנימין נתניהו

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: