אא

"לא ניתן להתעלם מההשלכות הרות האסון הכלכלי שממיטה החלטת הממשלה על ענף הנסיעות, מיליוני שקלים ירדו לטמיון"

קובי קרני, יו"ר התאחדות משרדי הנסיעות קורא לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לקחת אחריות על ההחלטה לסגור את השמיים. "לא ניתן להתעלם מההשלכות הרות האסון הכלכלי שממיטה החלטה זו על ענף הנסיעות. מיליוני שקלים ירדו לטמיון ברגע עם החלטת הממשלה"

רה"מ בנימין נתניהו בנתב"ג. צילום: סיון פרג' רה"מ בנימין נתניהו בנתב"ג. צילום: סיון פרג'
בהמשך להחלטת הממשלה שהתקבלה אתמול (א') לסגור דה פקטו את השמיים ולשלוח את כל השבים מחו"ל לבידוד במלוניות, קורא היום (שלישי) קובי קרני, יו״ר התאחדות משרדי הנסיעות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפצות את ענף הנסיעות על הנזקים חסרי התקדים של ההחלטה. "איננו מתערבים בשיקולים הנוגעים לבריאות הציבור. יחד עם זאת", אומר קרני, "לא ניתן להתעלם מההשלכות הרות האסון הכלכלי שממיטה ההחלטה הזו על ענף הנסיעות ובמיוחד על מארגני התיירות שהתחייבו ושילמו מראש על מטוסים חכורים, בתי מלון ושירותי קרקע במיליוני שקלים אשר ירדו לטמיון ברגע עם החלטת הממשלה".
התאחדות סוכני נסיעותהתאחדות סוכני נסיעות
"מבקשים עזרה היום. לא מחר". קובי קרני, נשיא התאחדות סוכני הנסיעות. צילום: חן גלילי עוד מלין קרני, "למרבה הצער והאירוניה, הנפגעות העיקריות מההחלטה הדרמטית של ראש הממשלה אלו בדיוק אותן חברות שלא קיבלו עד היום ולו שקל אחד בודד סיוע מהמדינה חרף העובדה שכל אחת מאותן חברות מפרנסות אלפי משפחות". יו"ר ההתאחדות קורא לנתניהו, "אדוני ראש הממשלה, אם ממשלת ישראל קיבלה החלטה כי אין מנוס מסגירת השמיים, עליה לקחת אחריות על המשמעות הכלכלית של ההחלטה. אנו מבקשים לקבל התחייבות מוחלטת ממדינת ישראל כי היא תפצה את חברות התיירות על הנזקים הכבדים שנגרמו להן כתוצאה מהצעדים הדרמטיים על מנת שלא יתמוטטו. אנו מבקשים לקבל את הביטחון המינימלי הזה היום. לא מחר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםקורונההתאחדות סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: