אא

לא מתיחה של 1 באפריל: קבלו 5 יעדים בעולם עם שמות מצחיקים במיוחד

1 באפריל הוא תאריך מעולה לצאת למסע של צחוק מסביב לעולם ולשכוח מאי הוודאות האופפת את הגלובוס. מומחי Booking.com משתפים 5 יעדים עם שם הומוריסטי במיוחד. להכניס לרשימת "המועדפים שלי" ליום שבו העולם יפתח על באמת לטיולים

האי קרק, קרואטיה. צילום: 123rf האי קרק, קרואטיה. צילום: 123rf

1. בורינג (Boring - משעמם), ארה"ב

העיירה בורינג (משעמם), הממוקמת למרגלות רכס הרי קסקייד (Cascade Mountain Range) באורגון, במרחק נסיעה קצר מפורטלנד (Portland), לא נשמעת כמו מקום מרגש או שמע מעניין לביקור. אבל, ההיפך הוא נכון. לאורך כל השנה יש הרבה דברים שעשויים לעניין מבקרים המגיעים לבורינג. מטיילים בעיירה יכולים ליהנות מנופים דרמטיים של הר הוד (Mountain Hood) הנשקפים ממקומות רבים בבורינג. במהלך החורף ניתן להגיע למדרונות ההר כדי ליהנות מחופשת סקי ובקיץ, ישנם מסלולי הליכה רבים בסביבה. יש גם את האזור הכפרי של אורגון, אותו ניתן לגלות ברכיבה על אופניים בשביל ספרינגווטר (Springwater) או בביקור בשוק איכרים טיפוסי באזור. היכן לישון? לאחר שלא השתעממתם במהלך היום, כפי שאולי חשבתם, ניתן ללון בבית נופש מבודד באזור פורטלנד שממוקם בחצי הדרך אל הר הוד,  Secluded PDX Area Townhome ½ Way to Mt. Hood.
בורינג, ארה"בבורינג, ארה"ב
העיירה בורינג, ארה"ב. צילום: באדיבות בוקינג.קום

2. דרמה (Drama), יוון

למרות השם המטעה מעט, אין צורך "לעשות דרמה" כשמגיעים לדרמה הממוקמת בפינה הצפון-מזרחית של יוון. בעיר, מרכז ציורי עם מסעדות ובתי קפה עם  תבשילים מקומיים. האזור הפתוח והרחב יותר של העיר, שנקרא אף הוא דרמה, רווי עמקים והרים ואפילו אתרי סקי. עם מגוון האפשרויות שיש לדרמה להציע, לא מפתיע שהיא זוכה לדירוג גבוה על ידי המטיילים באתר Booking.com בכל מה שקשור לאוכל (מקומי), טבע וטיולי הליכה. היכן לישון? כדי להירגע מכל הדרמות החווייתיות של היום, מלון Hydrama Grand Hotel, הנמצא בתוך מחסן טבק ישן, מציע חדרים מודרניים עם נוף למעיינות אגיה ורוורה (Agia Varvara) - הפארק הגדול ביותר בעיר שבו כדאי לבקר.
דרמה, יווןדרמה, יוון
העיירה דרמה, יוון. צילום: 123rf

3. אובמה (Obama), יפן

עיר נמל הממוקמת במחוז פוקואי (Fukui), צפונית לקיוטו שביפן. אל תתבלבלו עם נשיא ארה"ב לשעבר, פירוש השם אובמה במקרה דנן הוא "חוף קטן" והחוף בעיר אכן ידוע בקווי החוף התלולים והבלתי רגילים שלו. מלבד ביקור בנופים של מפרץ וואקאסה (Wakasa), המטיילים בעיר יכולים לחקור את התרבות של העיר על ידי ביקור באחד מהמקדשים הרבים הפזורים ברחביה. את חובבי המזון, אובמה לא תאכזב. העיר ידועה גם באוכל הטוב שניתן למצוא בה, עם מאכלי ים טריים שתופסים את המרכיב העיקרי בארוחה. היכן לישון? אולי יש לכם ציפייה להתארח בסוף יום במקום אירוח שמזכיר את הבית הלבן, אבל תתפלאו לגלות שמלון Obama Machiya Stay יכול להציע חוויה לא פחות טובה. המלון, הנמצא במרחק הליכה קצר מחוף שירטורי (Shiratori Beach), מציע חדרים מרווחים עם עיצוב יפני מסורתי. אורחי המלון יכולים לטייל ברגל באזור שמסביב, במקומות כמו רציף הדייגים וואסקה (Wasaka Fisherman’s Wharf), שבו אפשר לטעום כמה מדגי הים הטובים ביותר, וכן מסושי וסשימי טריים.
אובמה, יפןאובמה, יפן
העיירה אובמה, יפן. צילום: באדיבות בוקינג.קום

4. סוׄס (Sauce - רוטב), פרו

השם סוׄס, שמאנגלית מתורגם ל"רוטב", מעורר צחקוק, אך נדמה שדווקא רגש של רוגע מאפיין בצורה טובה יותר את היעד הזה השוכן על שפת אגם באזור סן מרטין בפרו. גולת הכותרת של העיר, היא אגם סוס (או רוטב), שבו ניתן לשחות וגם לדוג. גולשי בוקינג.קום ממליצים על המקום הזה בשל תחושת הרוגע והשלווה שהוא משרה, כמו גם בשל האוויר הצח והטבע שבו. אלו המעוניינים לגלות יותר את הסביבה, מומלץ לבקר בטאראפוטו (Tarapoto), העיר הגדולה ביותר באזור, שנמצאת במרחק של 45 דקות נסיעה משם. חובבי היין ימצאו יקבים רבים באזור סן מרטין, ששווים ביקור לפחות על פי חוות דעתם של 1 מתוך עשרה (10%)  מהמטיילים הישראלים המתכננים השנה טיול לאזור. היכן לישון? Maloca Inn הוא אורחן כפרי הממוקם ליד אגם סוס ומוקף בטבע טרופי. לרשות האורחים גם בריכה חיצונית אל מול האגם.
Maloca Inn, פרוMaloca Inn, פרו
Maloca Inn, פרו. צילום: באדיבות בוקינג.קום

5. קרק (Krk - סם), קרואטיה

מעט אותיות לאי הגדול ביותר בקרואטיה, שנשמע כמו קריאה של עורב וכמו הסם קראק. מטיילים שביקרו באי בעבר המליצו להגיע לאזור העיר העתיקה ולחוף ימה. מסקר שערכה בוקינג.קום עולה כי קרק מרגיש כמו מקום עם פוטנציאל להיות יעד מושלם לכמעט מחצית (42%) מהמטיילים הישראלים המתכננים לצאת לחופשה ביעד חוף ב-2021 ועבור כשליש (37%) שרוצים לנסוע ליעד הבא שלהם בגלל נופי ה"אינסטגרם" שהוא מספק. קרק מציע חופים טבעיים, כפרי דייגים ים תיכוניים אותנטיים ועיירות עתיקות המתפארות במונומנטים היסטוריים ותרבותיים. היכן לישון? במקום ניתן למצוא בתים זעירים, מודרניים ומאובזרים במלואם עם טרסות מרווחות ונוף לים. אחד מאתרי הלינה המומלצים על פי בוקינג.קום הוא Ježevac Premium Camping Resort by Valamar, הממוקם על החוף ובמרחק הליכה קצר ממרכז העיר קרק ובקרבתו חוף חצץ טבעי, מרכז צלילה, מגרשי טניס ואפשרות לשכור סירות לשייט קצר.
האי קרק, קרואטיההאי קרק, קרואטיה
האי קרק, קרואטיה. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםבוקינג.קום

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: