אא

יריד התיירות הערבי נפתח הבוקר (ב') בדובאי

היריד הבינלאומי, שינעל ביום ה' 12 במאי, יארח נציגים של קהילת הנסיעות והתיירות העולמית מיותר מ-112 מדינות וישראל, באמצעות משרד התיירות, תשתתף בו בפעם השנייה. דיווחים שוטפים של פספורטניוז מהיריד

יריד התיירות הערבי בדובאי. צילום: עדי אזולאי יריד התיירות הערבי בדובאי. צילום: עדי אזולאי
יריד התיירות הערבי בדובאי – ATM – Arabian Travel Market 2022, נפתח הבוקר (ב') בשעה 11:00 במרכז הסחר העולמי של דובאי (DWTC) תחת הכותרת: "העתיד של הנסיעות והתיירות הבינלאומית". היריד, שיתקיים החל מהבוקר ועד יום חמישי, 12 במאי, יארח את קהילת הנסיעות והתיירות העולמית. צפי ליותר מ-20 אלף מבקרים מיותר מ-112 מדינות וישראל, באמצעות משרד התיירות, תשתתף בו בפעם השנייה. בעקבות הסכמי אברהם, ישראל השתתפה בשנה שעברה לראשונה ביריד, שהתקיים בצל מגפת הקורונה. ביריד הנוכחי, משרד התיירות הישראלי יציג, כאמור, ביתן בפעם השנייה.
יריד התיירות הערבי בדובאייריד התיירות הערבי בדובאי
יריד התיירות הערבי בדובאי. צילום: עדי אזולאי לקראת היריד, חברת המחקר Mordor Intelligence בדקה ומצאה כי תעשיית התעופה של המזרח התיכון צפויה להתרחב בשיעור צמיחה שנתי של יותר מ-6 אחוזים במהלך השנים 2022-27. למרות שההתאוששות בתנועת הנוסעים הבינלאומית היא הדרגתית, חברת המחקר מציינת כי מגזרי התעופה של המזרח התיכון נותרו עמידים במהלך המגפה וממשיכים להראות סימני צמיחה.
מרכז הסחר העולמי של דובאי.מרכז הסחר העולמי של דובאי.
מרכז הסחר העולמי של דובאי. צילום: shutterstock דניאל קרטיס, מנהלת Arabian Travel Market: "ניתוח השוק האחרון מצביע על כך שחברות לואו קוסט, כמו אייר ערביה אבו דאבי ו-וויז אייר אבו דאבי, יניעו את הביקוש למטוסים צרי גוף חדשים במהלך השנים הקרובות. ענף התעופה של המזרח התיכון היה עד גם לביקוש גבוה לטיסות פרטיות במהלך השנים האחרונות, הודות לתאגידים ואנשים בעלי הון, שבחרו לבצע נסיעות במטוסי עסקים ומסוקים במהלך המגפה. מגזר התעופה של המזרח התיכון יהווה מוקד מרכזי ב-ATM 2022, הודות למפגש ייעודי של המומחים העולמיים, בתוספת מספר אירועים ופורומים לאורך האירוע", הדגישה. "מנהיגי שוק כמו קטאר איירווייס, אייר ערבייה הסעודית, איתיחאד איירווייס, אמירייטס ואחרים משקפים מסלול חיובי לטווח ארוך עבור המגזר". עוד צפוי ביריד, חברת התעופה Emirates תחשוף מחלקת Premium Economy חדשה. הביתן הענק של Emirates, תחת הסלוגן "העתיד הוא עכשיו", יציע לנציגי ענף הנסיעות והתיירות הזדמנות לחוות את מוצרי החברה בכל מחלקות הנוסעים. המושב החדש במחלקת Emirates Premium Economy, יספק יותר נוחות עם מרווח רגליים של עד 40 אינץ' ומושבים רחבים המתפרשים על פני 19.5 אינץ'. בנוסף, Emirates תציג גם את המחלקה הראשונה שלה במטוס Boeing 777-300ER שהיא למעשה סוויטה פרטית סגורה לחלוטין, את מושב מחלקת העסקים במטוס זה, את טרקלין  "Onboard Lounge" החדש המוצע במטוס A380, יחד עם מוצרים אייקונים נוספים ואת מושבי מחלקת התיירים החדישים.
אמירייטס מציעה תפריטים מיוחדים לנוסעים בפסחאאמירייטס מציעה תפריטים מיוחדים לנוסעים בפסחא
חברת התעופה תחשוף מחלקת Premium Economy חדשה. צילום: Shutterstock https://www.youtube.com/watch?v=wMovOfx8S-I&t=8s מה לראות ולעשות בדובאי? הקליקו כאן לקבלת המדריך המלא לדובאי המתחיל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאמירייטסדובאיפספורט UAE - GCC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: