אא

ישראייר מאיימת לתבוע את הממשלה בגין אי מכירת כרטיסים

סירקיס: "ישראייר סגרה את הטיסות בזמן הסגר במערכת ההזמנות כדי למנוע מלקוחות לרכוש, הנזק- 10 מיליון שקל. נמשיך להיאבק למען שינוי ההחלטה מיד לאחר יום הכיפורים"

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב
ישראייר מאיימת לתבוע מהממשלה כ-10 מיליון שקל בגין אי מכירת כרטיסים בזמן הסגר. כזכור, שלשום (שישי) הושג מתווה לפיו נתב”ג ורמון יפעלו בסגר, כאשר רק מי שרכש כרטיס טיסה לפני כניסת הסגר יוכל לטוס בזמן הסגר. מהלך שהוביל להתנפלות הישראלים על מוקדי ההזמנות של חברות התעופה והתיירות, אך מצד שני הוביל לתגובות קשות על "החלטה שגויה המהווה אפליה צורמת בין הנוסעים" וקריאות לשקול את ההחלטה בשנית ולאפשר לכל אזרח שמעוניין לצאת בימי הסגר מהארץ לטוס. הבוקר (ראשון), התריעה גם מנכ”לית התאחדות סוכני הנסיעות בישראל במכתב תקיף לשר האוצר, ישראל כ”ץ, ושרת התחבורה מירי רגב, בו טענה כי "המדינה תאלץ לשאת בהוצאה של עשרות מיליונים בגין טיסות החילוץ או כיסוי עלויות הטיסות היוצאות ריקות בחלקן”. אורי סירקיס, מנכ"ל חברת ישראייר הוסיף ואמר היום: "ישראיר סגרה את הטיסות בזמן הסגר במערכת ההזמנות בכדי למנוע מלקוחות לרכוש כרטיסים ולהיתקל במחסומים בכניסה לנתב"ג. ההחלטה על אי מכירת כרטיסים למבקשים לצאת בימי הסגר תעלה לחברה כ-10 מיליון שקל ובדעתה לתבוע הנזקים מהממשלה". עוד מוסיף סירקיס: "נמשיך להיאבק למען שינוי ההחלטה מיד לאחר יום הכיפורים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: