אא

ישרוטל בשיא: תנאי השכר של המנכ"ל רביב ישודרגו

ההצלחה של רשת המלונות לא נעלמת מעיני בעלי המניות של רשת המלונות שתתכנס לאשר את תנאי העסקתו של המנכ"ל המוערך אשר ירוויח כ-2.176 מיליון שקל לשנה, לא כולל מענק שנתי. "רביב אחראי בין היתר להתפתחות החברה וצמיחתה, מעשרה בתי מלון פעילים לעשרים, לעלייה הניכרת בהכנסות החברה והרווח התפעולי שלה"

ליאור רביב. צילום: פספורטניוז. רונן מחלב ליאור רביב. צילום: פספורטניוז. רונן מחלב

דירקטוריון רשת ישרוטל אישר את תנאי העסקתו החדשים של המנכ"ל הוותיק והמוערך ליאור רביב. שכרו השנתי של רביב אמור לזנק בכ-10%, מסך של 1.952 מיליון שקל לשנה, לסך של 2.176 מיליון שקל. גם המענק השנתי של רביב יעודכן. עד כה הוא קיבל סך של 0.8% מהרווח התפעולי השנתי של החברה בתוספת פחת מימון ומס.

עפ"י הסכם העסקה הקיים שיעור הבונוס של רביב היה אמור לעלות החל משנת 2023 ל-0.955. בתנאים החדשים הוא אמור לעלות כעת ל-0.85% מהרווח התפעולי השנתי של החברה בתוספת פחת ומימון מס.

לפי נתוני 2018, השכר השנתי של רביב יהיה כעת 2.176 מיליון שקל, מענק בסך של 2.463 מיליון שקל, תשלום מבוסס מניות 166 אלף שקל, כאשר היו לו עוד תגמולים בסך של 515 אלף שקל, סה"כ 5.320 מיליון שקל ברוטו. האסיפה הכללית של ישרוטל אשר אמורה להתכנס ב-10 למרץ 2020 כדי לאשר את התנאים החדשים של רביב.

ועדת התגמול של ישרוטל מסבירה בהחלטתה כי: "יש בעדכון תנאי הכהונה אחרי שנים רבות בהן לא בוצע עדכון בתנאי הכהונה כדי להוות תמריץ למר רביב להמשיך ולהקדיש ממרצו וכישוריו בקידום עסקי החברה במסגרת תפקידו בחברה וכפועל יוצא לתרום תרומה רבה להצלחתה, כאשר עדכון תנאי כהונתו הולם את תפקידו, ניסיונו, תחומי אחריותו וכישוריו. מר רביב אחראי בין היתר להתפתחות החברה וצמיחתה, מעשרה בתי מלון פעילים לעשרים, לעלייה הניכרת בהכנסות החברה והרווח התפעולי שלה ולזכייתה של החברה בפרסים השונים". מלון אוריינט ישרוטל. צילום: אסף פינצ'וק

עוד מנמקת ועדת התגמול כי: "עדכון תנאי הכהונה והשכר תואמים את מדיניות התגמול המוצעת של החברה והינם סבירים וראויים בעיני ועדת התגמול והדירקטוריון בהתאם לנתוני תגמול של חברות בסדר גודל והתחום פעילות הדומה לחברה אשר הוצגו לדירקטוריון החברה ולוועדת התגמול והם אינם סוטים מהם באופן מהותי. בהתחשב בתרומתו של מר רביב להצלחת החברה בשנים האחרונות ולתוצאותיה הפיננסיות ולאחר בחינת מכלול תנאי התגמול המושלמים למר רביב, להערכת ועדת התגמול והדירקטוריון, תנאי הכהונה המוצעים יוצרים יחס סביר וראוי בין מרכיבי השכר הקבוע לרכיבי השכר המשתנים המרכיבים את סך הגמול של מר רביב. וכן בהתחשב בתפקידו ותרומתו הצפויים בהתאם לתכניותיה של החברה בעתיד, כדרך לקדם את טובת החברה ויעדיה".

מבחינת  מדיניות ההודעה מוקדמת, מנכ"ל מעל 5 שנים בתפקיד זכאי בישרוטל לתשלום של עד 12 חודשים, מענק הסתגלות למנכ"ל שעבד בחברה מעל 3 שנים עומד עד 8 משכורות. מבחינת מענק הפרישה לרביב יש הסכם שהוא יהיה זכאי למענק פרישה שנקבע  בהסכם העסקה שנתם עמו, אשר יעמוד על סכום השווה ל-0.1706% מתוך הרווח התפעולי של החברה בתוספת פחת, המצטבר עבור התקופה המתחילה ביום 1 בספטמבר 2010 ומסתיימת במוקדם מבין : יום סיום העסקתו של המנכ"ל המכהן בחברה או יום 31 באוגוסט 2027 (בנוסף לפיצויי הפיטורין על פי דין).    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםליאור רביברשת מלונות ישרוטל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: