אא

אם בכלל תצליחו לרכוש אחד: כמה יעלה לכם האייפון 13 בישראל?

האייפון 13 הושק בישראל פחות מחודש לאחר ההשקה העולמית. עם זאת, השנה נראה כי צפויים חוסרי מלאים משמעותיים. בדקנו איפה תמצאו את האייפון 13 במחיר הזול ביותר

אייפון 13 פרו. צילום: יח״צ אייפון 13 פרו. צילום: יח״צ

יום חג למעריצי אפל: האייפון 13 הושק רשמית בישראל, כמעט חודש ימים לאחר השקתו בעולם. בעוד שלא נרשמו שינויים מרחיקי לכת לעומת האייפון 12, נראה כי הדגם החדש הפך ללהיט מכירות. בישראל מדווחים על מלאים מוגבלים במיוחד, לצד ביקושי שיא. ״דינמיקה מדווחת על ביקוש גבוה עם קפיצה של 62% במכירות המוקדמות לעומת אלו של ה-iPhone 12 בשנה שעברה״ נמסר מרשת דינמיקה. עוד לטענתה, דינמיקה הרשת שמכרה את כמות מכשירי האייפון הגבוהה ביותר בישראל בשנה החולפת, ותהיה זו שתספק את הכמות הגבוהה ביותר של מכשירי אייפון 13 בשבועות הקרובים. "כחלק מהצמיחה שלנו בשנה החולפת וההובלה במכירות אייפון, גם השנה אנחנו עם ביקושי שיא למכשירי האייפון החדשים. אנו עושים מאמצים לנפק ללקוחותינו את המכשירים בזמן הקצר ביותר שניתן ומבטיחים שגם השנה לקוחות דינמיקה יהיו תמיד ראשונים״, מסר אלי אדדי מנכ"ל דינמיקה, אלי אדדי.

״כמויות המכשירים שישלחו לישראל להשקת אייפון 13 יהיו נמוכות משמעותית״

הודעה דומה נמסרה מאיידיגיטל, ושם מסרו כי כמויות המכשירים שישלחו לישראל להשקת איפון 13 יהיו נמוכות משמעותית ממה שהיה בהשקות הקודמות. ״מצב זה צפוי ליצור חוסרים גדולים בישראל בשבועות הראשונים של ההשקה״, אמרו באיידיגיטל. לצד ביקושי השיא והמלאים המצומצמים שנשלחו לישראל, נראה כי מי שירצה לשים את ידיו על האייפון החדש, יצטרך להמתין שבועות ארוכים. אך כמה האייפון 13 יעלה לכם ואיפה תמצאו את הדגם הזול ביותר? בדקנו ברשתות הפופולריות ביותר את המחירים הבסיסיים (לנפח 128 גיגה-בייט). מחירי האייפון 13 במחירי האייפון 13 מיני, רשת דינמיקה הינה הרשת הזולה ביותר ומי שיזמין דרך האתר יקבל את ה-AirTag, רכיב המאפשר לעקוב אחרי צרור המפתחות, ארנק ועוד. במחירי האייפון 13, רשת פרטנר הינה הזולה ביותר, אך היא לא מציעה הטבה למעט משלוח חינם, אם תוסיפו עוד 50 שקלים, תוכלו לרכוש מדינמיקה ולקבל משלוח חינם ורכיב AirTag. במחירי האייפון 13 פרו, רשת איידיגיטל, פרטנר ופלאפון מתחרות על המחיר הזול ביותר בפער של 100 שקלים לעומת דינמיקה והוט-מובייל. פלאפון מציעה משטח טעינה אלחוטי במתנה לרוכשים הראשונים, 5 שנות אחריות ומשלוח חינם, בעוד שאידיגיטל ופרטנר אינן מציעות הטבות נוספות. במחירי האייפון 13 פרו-מקס, רשת פרטנר הינה הזולה ביותר, וגם בדגם זה היא מציעה משלוח חינם בלבד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טכנולוגיה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: