אא

כמה יעלה לכם לילה בבראשית או במצפה הימים? ישרוטל יוצאת במבצעים

ב-28 במאי רשת מלונות ישרוטל תפתח את המלונות בראשית, מצפה הימים ורויאל גארדן. היום (ה') מפרסמת הרשת מחירי מבצע למזמינים חופשה במלונות אלה ולשאר מלונותיה שיפתחו אף הם בהדרגה. כמה יעלה לכם לילה זוגי במלונות היוקרה בראשית ומצפה הימים וכמה במלון האילתי רויאל גארדן?

Shutterstock Shutterstock
באחרונה הודיעה רשת ישרוטל כי היא נערכת לפתיחה מחודשת והדרגתית של מספר בתי מלון שלה, תוך שמירה על נהלי היגיינה וחיטוי קפדניים. מדובר בשלושה בתי המלון: בראשית, מצפה הימים ורויאל גארדן אילת שייפתחו ב-28 במאי. היום (ה') יוצאת הרשת עם מבצע של 20% הנחה למזמינים חופשה בכל מלונותיה בין התאריכים 28/5-17/9 כולל שבועות, אך לא כולל מלון פבליקה של הרשת בהרצליה הנחשב למלון עסקי וטרם ידוע מתי יפתח מחדש. ישרוטל אומנם פותחת בשלב זה רק 3 בתי מלון שלה, אך מאפשרת להזמין חדרים לכל מלונותיה החל ממחרתיים, ה-2 במאי. כמו כן, ישרוטל מאפשרת למזמינים פריסה של עד 10 תשלומים במקום 3 עד כה, ללא ריבית. זאת ועוד, ישרוטל תאפשר ביטול הזמנה עד 24 שעות לפני ההגעה לחופשה בחודשים יוני-יולי, ובחודש ספטמבר עד ה-17 בחודש. ולמהירי החלטה, ב-72 השעות הקרובות מציעה ישרוטל לילה בחודש יוני במלונות בראשית ומצפה הימים באמצע שבוע למזמינים באתר ישרוטל במחיר של החל מ-999 שקל. ללקוחות ויזה cal המבצע של ה-999 שקל תקף למלונות מצפה הימים ובראשית גם לחודשים יוני-יולי ובספטמבר עד ה-17 לחודש. כמה יעלה לכם לילה במלונות בראשית, מצפה הימים ורויאל גארדן שייפתחו של ישרוטל?

מלון בראשית

המחיר: לילה לזוג באמצע שבוע על בסיס לינה וארוחת בוקר עלה לפני ההנחה 1,600 שקל והיום אחרי ההנחה 1,280 שקל. בסופ"ש המחיר עולה ל-2,260 שקל לפני הנחה ול-1,808 שקל אחרי ההנחה המדוברת. לקוחות ויזה cal ייהנו ממחירים זולים מעט יותר של 999 שקל ללילה זוגי וארוחת בוקר באמצע שבוע ו-1,650 שקל בסופ"ש.

מלון מצפה הימים

המחיר: לילה לזוג באמצע שבוע על בסיס לינה וארוחת בוקר עלה לפני ההנחה שישרוטל מציעה כיום 1,540 שקל ואחרי 20% הנחה 1,232 שקל. בסופ"ש המחיר מזנק ל-1,760 שקל לעומת 2,200 שקל לפני ההנחה המדוברת. לקוחות ויזה cal ייהנו ממחירים זולים יותר של 999 שקל ללילה זוגי וארוחת בוקר באמצע שבוע ו-1,650 שקל בסופ"ש.
חוזרים לשגרה: ישרוטל פותחת 3 מלונות בקרובחוזרים לשגרה: ישרוטל פותחת 3 מלונות בקרוב
מלון מצפה הימים המחודש של רשת ישרוטל. צילום: לינוי ודרור

מלון רויאל גארדן אילת

המחיר: תמורת לילה זוגי במלון האילתי גבתה ישרוטל 738 שקל והיום אחרי ה-20% שהרשת מציעה רק 590 שקל ללינה בלבד ללא ארוחת בוקר לזוג + 2 ילדים. בסופ"ש המחיר עולה ל-1,038 שקל לעומת 1,298 שקל לפני ההנחה. לקוחות ויזה cal ייהנו ממחירים זולים קצת יותר של 498 שקל ללילה זוגי ללא ארוחת בוקר באמצע שבוע ו-998 שקל בסופ"ש. כמו כן, לילה שלישי ב-50% הנחה. מלון רויאל גרדן אילת. צילום: אורי אקרמן "אני שמח על הצעד הראשון לחזרה לשגרה בענף התיירות, שבועות חיכינו לרגע הבשורה", אומר ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל. "מלונות ישרוטל עומדים מוכנים לארח את אזרחי ישראל, לצד שמירה על שירות ברמה גבוה נעשה כל מה שאנו יכולים ויותר על מנת להבטיח לעובדי החברה ואורחיה בריאות והקפדה על נהלי סניטציה מהגבוהים בענף".
ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטלליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל
"נעשה כל מה שאנו יכולים ויותר על מנת להבטיח הקפדה על נהלי סניטציה מהגבוהים בענף". ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, צילום: פספורטניוז  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםישרוטל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: