כנס אמדאוס: עם הפנים לעתיד

הכנס אשר התקיים בשבוע שעבר כיאה לחברת פתרונות טכנולוגים, התמקד הכנס בעתיד הטכנולוגי הקרוב ובמערכת היחסים של הסוכן עם הלקוחות בעולם הדיגיטלי. צפו בסרטון

צילום: 123rf

צילום: בועז רימון, עריכת ווידאו: עידו רימון

חברת אמדאוס – פתרונות טכנולוגים בתחום התיירות, ערכה כנס לקוחות בשבוע שעבר (11.12), בסימן חדשנות דיגיטלית בענף התיירות.
הכנס נפתח בדברי פתיחה של גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ונואמים נוספים: סאשה נאו, ישראל גבעול, לאוניד מרמר ודורון זאבי.
בכנס נאמר שכ-60% מכל חיפושי החופשה מתחילים בטלפון וכמחצית מהזמנות הנסיעות ב-2024 יבוצעו אונליין.
הדוברים התרכזו במערכת היחסים "החדשה" עם הלקוח בצורה דיגיטלית. הלקוחות היום רוצים לקבל מענה לא רק להזמנת טיסה ובית מלון. היום הלקוח מעוניין גם בהושבה בטיסה, השכרת רכב, ביטוח, המלצות על מסעדות ואטרקציות, פרטי מזג אוויר ועוד. דרך המערכות של אמדאוס הסוכנים יכולים לתת את המענה ללקוח גם בזמן החופשה וגם לאחריה ובכך לחזק את הקשר עם הלקוח גם בעולם הדיגיטלי העכשוי.

 

נושאים שמוזכרים בידיעה