אא

מושיטה כנף: חברת כנפיים מלווה ל-TUS כ-2 מיליון דולר לפעילות שוטפת

ההלוואה של כנפיים, המחזיקה ב-TUS כ-49.9%, תוחזר תוך שנתיים או במועד גיוס הון ע"י החברה בסך שלא יפחת מ-2 מיליון דולר. ההלוואה תישא ריבית בשיעור 4% שנתי. מה גובה ההלוואה שיעמיד במקביל בעל השליטה בחברת התעופה, איש העסקים, קנט וולי?

TUS. צילום: יח״צ TUS. צילום: יח״צ
דירקטוריון חברת כנפיים אישר העמדת הלוואה לטובת חברת התעופה Tus Airways, בה מחזיקה כנפיים כ-49.9%. Tus Airways רשומה כחברת תעופה קפריסאית שבסיסה הראשי ממוקם בנמל התעופה הבינלאומי בלרנקה. החברה הוקמה ביוני 2015 והחלה לפעול רשמית בתחילת אפריל 2016. חברת התעופה זקוקה להעמדת ההלוואה האמורה לצורך פעילותה השוטפת ולשם קידום אסטרטגיה בתקופה הקרובה ותהליכי בנייה וצמיחה שונים מחדש, בהם TUS ממוקדת מאז חזרה לפעילות בשנת 2021. תקופת ההלוואה היא לשנתיים או שתפרע, כאשר TUS תבצע גיוס הון בסך שלא יפחת מ-2 מיליון דולר. פירעון הקרן והריבית יבוצע בתשלום אחד בתום תקופת ההלוואה או עם גיוס ההון בחברה.
ירידת ערך למטוסי גלובל כנפייםירידת ערך למטוסי גלובל כנפיים
ל-TUS תעמוד זכות לבצע פירעון מוקדם של כל או חלק מהלוואה בכל עת וללא קנס. צילום: 123rf ההלוואה תישא ריבית בשיעור שנתי של 4%. קרן ההלוואה והריבית בגינה, לא תהיינה צמודות למדד כלשהו. להבטחת ההלוואה לא תועמדנה בטוחות כלשהן. על פי הסיכום, ל-TUS תעמוד זכות לבצע פירעון מוקדם של כל או חלק מהלוואה, בכל עת וללא קנס או עמלת פירעון מוקדם. במקביל, איש העסקים האמריקאי, קנט וולי, המחזיק ב-50.1% ממניות TUS, יעמיד לטובת חברת התעופה הלוואה דומה בסך של 2 מיליון דולר, בתנאים דומים לתנאי ההלוואה וזאת, ללא פגיעה או שינוי בהסכם בעלי המניות הקיים ב-TUS בין וולי לבין החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכנפייםTUS

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: