אא

סוף סוף: קבוצת צליינים ראשונה בכפר הנופש עין גב

מדובר בקבוצה ראשונה מארה"ב המונה 35 צליינים ומלווה על ידי חברת דיזנהאוז. הקבוצה היא אחת מ-30 קבוצות פיילוט של משרד התיירות שצפויות להגיע לישראל בשבועות הקרובים. מנכ"ל התיירות בעין גב: "הפיילוט שיזם משרד התיירות חשוב להשיב את ענף התיירות הנכנסת לפעילות"

צליינים בעין גב. צילום: אריאל צור צליינים בעין גב. צילום: אריאל צור
לראשונה מאז פרצה מגפת הקורונה, קבוצת צליינים ראשונה הגיעה לכפר הנופש עין גב והתקבלה בהתרגשות. מדובר בקבוצה ראשונה מארה"ב של 35 צליינים, מלווה על ידי חברת דיזנהאוז. הקבוצה היא אחת מ-30 קבוצות פיילוט של משרד התיירות, שתגענה לישראל בשבועות הקרובים. חברי הקבוצה נהנו מארוחת דגים טרייה במסעדת הדגים ותפילה בחוף עין גב, על שפת הכינרת. חיים סתתיהו, מנכ"ל התיירות בעין גב: "צוות כפר הנופש עין גב הנרגש, ערך לקבוצה קבלת פנים חגיגית ושמחה. הן ההסברה והן הפיילוט שיזם משרד התיירות, חשובים להשיב את ענף התיירות הנכנסת לפעילות". ענף התיירות בסובב כינרת וטבריה, שאירח לאורך השנים צליינים רבים, נפגע קשות מעצירת התיירות לישראל מאז פרצה מגפת הקורונה. לפי שעה, ענף ספינות השייט הגדולות, המיועדות ברובן לתיירות צליינית, עדיין לא חזר לפעילות וסופג הפסדים של מיליוני שקלים בכל חודש של השבתה.

אתמול (ראשון) הודיעה שרת הפנים, איילת שקד, על עדכון נהלי הכניסה והיציאה מישראל. במרכז ההחלטה: החל מ-1.7 יהיו הקלות נרחבות בכניסת זרים.

נזכיר כי באחרונה משרד התיירות הודיע על הרחבת הפיילוט לכניסת תיירים זרים שהחל בחודש מאי וקבע כי תתאפשר כניסה של עד 1,000 תיירים זרים מחוסנים לישראל שיגיעו במסגרת קבוצתית עד ל-30 ביוני. עד לתאריך זה, החלטות לגבי כניסת זרים ייבחנו ע”פ מספר קריטריונים, כאשר הקריטריון המוביל הוא כי על הזר להיות מחוסן. מי שאינו מחוסן מחויב בבידוד ל-10 או 14 יום בהתאם להנחיות משרד הבריאות. כניסת ילדים שאינם מחוסנים מותרת עד גיל 6 במידה וההורים עומדים בקריטריונים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםצלייניםדיזנהאוז

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: