שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

לאחר שנתיים: נפתח כינוס התיירות והתעופה Air Festival Asia בסינגפור

מנכ"לית תלמה-שלמה, אייה מגן, המשתתפת באירוע החזרה הרשמי של ענף התיירות והתעופה של אסיה: ״תלמה-שלמה עמלה היום על ההתאמות ויישום של לא פחות משלוש פלטפורמות דיגיטליות במסגרת התוכנית האסטרטגית של החברה להתרחבות גלובאלית"
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
אייה מגן. קרדיט צילום: פרטי

לאחר הפסקה של שנתיים, מתקיים עתה בסינגפור הכינוס השנתי Air Festival Asia, בו נוטלים חלק למעלה מ-1500 נציגים מעולמות התעופה, התיירות וטכנולוגיית נסיעות מכל העולם. בפאנל שדן בנושא השינויים בשיטות ההפצה של חברות התעופה השתתפה אייה מגן, מנכ״לית קבוצת תלמה שלמה, יחד עם המנהל האיזורי של חברת לופטהנזה, פאורוס נקו, מנכ״ל חברת Dohop, דויד גונרסון ומנכ״ל Navitaire, חברת הבת של אמדאוס, ג'ון איטקן.

במענה לשאלה על האתגרים העיקריים עמם מתמודדות כיום חברות ניהול הנסיעות העסקיות (TMC), ענתה מגן כי העדר האחידות בין חברות התעופה בכל הקשור לשיטת ההפצה העצמאית (New Distribution Capability) הופכת את ההפצה של המוצרים האלו למורכבת מדי עבור הסוכנים מחד, ומאידך טומנת בחובה הזדמנויות לשחקנים המתקדמים.
״מספר לא מבוטל של חברות התעופה כלל לא הציגו עדיין לשוק פתרונות NDC, אחרות מציעות פתרונות חלקיים בהם התלות בהתנהלות השוטפת מול חברות התעופה גבוהה מאוד. בהינתן המצב הנוכחי, בו רמת הזמינות במענה של חברות התעופה נמצאת בשפל של כל הזמנים, הנכונות להשתמש במוצרי NDC פחותה עוד יותר״.

״כיום כשמרבית החברות מציגות מוצרים ב-NDC שזולים מאלו המוצעים במערכות ההפצה הגלובליות בהפרשים מקובעים, הפערים לא מורגשים במיוחד. עם המעבר לשיטת order-offer, שמשמעותה תמחור דינאמי המבוסס על הפרמטרים של ביקוש ותחרות, השימוש ב-NDC יהפוך להכרחי עבור חברות הנסיעות. חברות ההפצה הגלובליות (GDS) מבטיחות ללא חרף הטמעה נרחבת של NDC ברבעון השלישי, רק לא ברור של איזו שנה…" עוד הוסיפה מגן.

"אמנם הלקוחות העסקיים ימשיכו לצרוך שירותים של חברות הנסיעות בעתיד הנראה לעין, בין אם באמצעות מערכות אונליין, או באמצעות סוכני הנסיעות, אך הלחץ על החברות האלו להתקדם לשימוש מאסיבי ב NDC יילך ויגבר. טוב יעשו אלו שיתחילו להתכונן עם הפתרונות כבר היום היות ונראה כי חברות התעופה נחושות מתמיד לצאת לחירות ולחסוך בהוצאות ההפצה״. ציינה מגן.
״בדומה למרבית השינויים המהותיים שקרו והשפיעו על הענף בעשורים האחרונים, גם השינוי בשיטות ההפצה יזרז ללא ספק את תהליכי הקונסולידציה ומספר השחקנים בשוק יילך ויצטמצם." הוסיפה.
מגן ציינה כי החברה שבראשה היא עומדת עמלה היום על ההתאמות ויישום של לא פחות משלוש פלטפורמות דיגיטליות שנועדו לתת מענה לצרכים המשתנים של הלקוחות העסקיים בשווקים השונים, במסגרת התוכנית האסטרטגית של תלמה שלמה להתרחבות גלובאלית.

 

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.