אא

לא מפחדים מבידוד במלונית: מאות ישראלים טסו אתמול ויטוסו גם היום לדובאי

מי שמפחד לא מאמין בחופשה בדובאי: מאות ישראלים טסו אתמול (ג') לדובאי: ישראייר הטיסה כ-220 נוסעים, אל על כ-180, פליי דובאי כ-200 וארקיע הטיסה לדובאי כ-140 ישראלים. גם היום (ד') מאות ישראלים צפויים לטוס לדובאי

השווקים של דובאי. צילום: ספיר פרץ זילברמן השווקים של דובאי. צילום: ספיר פרץ זילברמן
הישראלים ממשיכים לטוס בהמוניהם לדובאי, זאת למרות החלטת הקבינט והאיום להכניס החל מהיום (רביעי) בשעה 22:00 את כל מי שינחת בנתב"ג לבידוד במלונית במשך שבועיים או לחילופין במשך 10 ימים במידה של נוסע שנמצא שלילי לנגיף בשתי בדיקות. על פי דיווחי חברות התעופה הישראליות, מאות ישראלים טסו אתמול (שלישי) לדובאי: ישראייר הטיסה כ-220 נוסעים, אל על כ-180, פליי דובאי כ-200 נוסעים וארקיע הטיסה כ-140 ישראלים. גם היום חברות התעופה המוזכרות לעיל צפויות להטיס מאות ישראלים לחופשה באיחוד האמירויות. בישראייר מדווחים כי עם פרסום הכוונה להטיל חובת בידוד במלונית לכל השבים ארצה, גל ביטולים הציף את מוקד המכירות של החברה שנרגע רק לאחר פרסום  הכוונה להטיל סגר כולל מלא על ישראל. הישראלים לוקחים את הסיכון מתוך הנחה שלמדינה לא יהיה מספיק מקום וכסף לשכן במלוניות את כל השבים ומתוך הנחה שאת הבידוד יוכלו לעשות בבית מאחר וממלא נכנסים לסגר כללי.
ישראייר לדובאיישראייר לדובאי
טיסת ישראייר לדובאי. צילום: ספיר פרץ זילברמן סוגיית מלוניות הקורונה אכן בעייתית. רק כדי לסבר את האוזן, באילת יש בסך הכל כ-11,000 חדרי אירוח - מספר לא גבוה יחסית למאסת הישראלים - כ-10,000 ישראלים - שאמורה לשוב ארצה רק מאיחוד האמירויות ולהיכנס למלוניות. בהנחה שלילה במלונית יעלה למדינה כ-600 שקל, כל יום כזה יעלה למדינה כ-6 מיליון שקל שהם כ-84 מיליון שקל ל-14 ימי בידוד, ועוד לא אמרנו מילה על השינוע לעיר הדרומית.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלישראיירארקיעפליי דובאי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: