אא

ללמוד מהשכנים: 126,000 תיירים ביקרו במצרים מאז ה-1 ביולי. מספר תיירים חולי קורונה: 1

בזמן שישראל מאריכה את האיסור לכניסת תיירים לארץ, מצרים שפתחה את גבולותיה הבינלאומיים לתיירים מסכמת 126,000 תיירים מאז ה-1 ביולי. שר התיירות המצרי דיווח היום כי כי עד היום נתגלה רק חולה קורונה אחד בלבד. אוליי כדאי שנלמד מהמדינות השכנות כיצד מנהלים תיירות בימי משבר הקורונה

שארם א שייח'. צילום: 123rf שארם א שייח'. צילום: 123rf
מה תגידו על מצריים, שבזמן שישראל סגורה ומסוגרת לתיירים, מציגה מספר מכובד של 126,000 תיירים שביקרו במדינה מאז ה-1 ביולי. כזכור מצריים נפתחה לתיירים ב-1 ביולי, בתחילה הרשויות המצריות איפשרו כניסת תיירים רק למספר מצומצם של אתרי נופש בהם יש רצועות חוף ובינהם אתרי הנופש שבים האדום.

כאמור, הרשויות במצרים אישרו לתיירים הבינלאומיים לבקר גם באתרי הנופש הפופולריים המרוחקים, שנפגעו פחות מהתפרצות הקורונה, כמו החלק הדרומי של חצי האי סיני עם אתרי הנופש הגדולים: שארם א-שייח’, מרסה עלאם והעיר הורגאדה (Hurghada), השוכנת על חוף הים האדום ונחשבת ליעד אהוד ומתויר בקרב אירופאים רבים שפוקדים את חופי הים ואתרי הצלילה המרהיבים שבה.

שר התיירות המצרי, חאלד אל ענני, סיפר היום לאתר החדשות "אהרם און ליין", בגאווה כי הניהול וההחלטות של הממשלה המצרית הוכתרו בהצלחה גדולה ולאחר פחות מחודשיים בהם ביקרו במדינה מספר מרשים של 126,000 תיירים נתגלה רק חולה קורונה אחד.

החל מה-1 בספטמבר ידרשו תיירים המבקרים במצריים להציג בדיקת קורנה שלילית בהגיעם למדינה.

לעומת ההצלחה הגדולה של מצרים, בישראל, כפי שפורסם אתמול בפספורטניוז, הוארך איסור הכניסה לארץ לזרים לפחות עד ה-1 באוקטובר. ממש כך ללא אבחנה, מדינות ירוקות? את מקבלי ההחלטות בישראל זה ממש לא מעניין, אין שום מחשבה לאן הולכים מכאן, לנו הישראלים מחפשים מדינות שיקבלו אותנו אבל לארץ שיגיעו תיירים? לא בשלב זה. הכי קל כנראה לקבל החלטות גורפות ללא אבחנה וללא לקיחת סיכונים, תיירות נכנסת? נו באמת.... בואו נלמד ממצרים, ירדן וטורקיה השכנות שמנהלות היטב את התיירות גם בימי משבר הקורונה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותמצרים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: