לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו-Swiss מאריכות את הפסקת טיסותיהן לישראל

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
"קבוצת לופטהנזה עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות בישראל ונמצאת בקשר מתמיד עם הרשויות, גורמי הבטחון והצוות בארץ", נמסר מםעם חברת לופטהנזה בישראל
קבוצת לופטהנזה
קבוצת לופטהנזה. צילום: יח"צ

חברות התעופה של קבומת לופטהנזה מאריכות פעם נוספת את מועד הפסקת טיסותיהן לישראל. המועד האחרון עליו הודיעו החברות היה עד היום, שני ה-17 במאי, 2021.

בהודעת החברות הערב (שבת), הן מציינות כי: ״בעקבות המצב הבטחוני בישראל, אוסטריאן איירליינס, לופטהנזה ו-SWISS משהות את טיסותיהן מוינה, פרנקפורט, מינכן וציריך לתל אביב, עד יום חמישי, ה-20 במאי (כולל).

הטיסות צפויות להתחדש ביום שישי, ה-21 במאי, אולם יתכנו שינויים במועדי ההמראה.

"אנו דואגים ליידע את הנוסעים שטיסותיהם בוטלו או שמועדי המראתם שונו. קבוצת לופטהנזה עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות בישראל ונמצאת בקשר מתמיד עם הרשויות, גורמי הבטחון והצוות בארץ".

עוד נמסר מטעם לופטהנזה, כי נוסעים המבקשים ליצור קשר עם מרכז השירות הישראלי של הקבוצה יכולים לעשות זאת בטלפון 03-9058049, בימים ראשון – חמישי, בין השעות 08:30 – 17:00.

מרכזי השירות הגלובליים של הקבוצה, פועלים 24 שעות ביממה וזמינים גם בסופי שבוע:

אוסטריאן איירליינס: 431701481000+
בריסל איירליינס 327232362+

לופטהנזה: 496986799799+
SWISS: +41 848 700 700

נוסעים שטיסתם בוטלה יועברו לטיסות חלופיות ובמידה והם מעוניינים לבטל את הכרטיס, יוכלו לקבל החזר מלא.

נוסעים המחזיקים כרטיס לטיסה מתל אביב או אליה עד ה-26 במאי (כולל), יכולים לשנות את טיסתם, פעם אחת, ללא תשלום, גם במידה וטיסתם מתקיימת. תאריך ההמראה החדש יהיה לא יאוחר מה-15 ביוני.

הנוסעים מתבקשים לעקוב אחר השינויים בזמני ההמראה והנחיתה..

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

תגובה אחת

  1. לצערי לא ממש דואגים לידע את הנוסעים על שינוים שהחברה עושה אנשים מתכננים חופשה לוקחים חופש מעבודה .בנוסף הבירוקרטיה של הבדיקות הצהרת נוסע המון סידורים הכרוכים בתשלום צריך להבין שכל שינוי משפיע החברה חיבת לידע וחיבת להיות בקשר הדוק עם הנוסעים במידה ושעת הטיסה שונתה חיבים לידע את סוכני הנסיעות כדי שיצרו קשר עם הנוסעים .ללא כניסה לאתר אי אפשר היה לדעת שהטיסה שהזמנתי בוטלה החברה צריכה וחיבת לידע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.