אא

לופטהנזה ואמדאוס האריכו את השת"פ ביניהן ב- 30 שנים נוספות

כחלק מהחוזה החדש שנחתם, מערכת Altea של אמדאוס תמשיך להיות בשימוש עבור לופטהנזה וחברות נוספות בקבוצה וכן הרחבת שיתוף הפעולה בתחומים נוספים כמו שיווק, קניות ומערכת בקרת נזקים

צילום: shutterstock|ג'וליה סאטל. צילום: אמדאוס צילום: shutterstock|ג'וליה סאטל. צילום: אמדאוס
קבוצת לופטהנזה וחברת אמדאוס הודיעו השבוע על חידוש החוזה ביניהן אשר ימשיך את שיתוף הפעולה הטכנולוגי בין החברות גם במשך 30 השנים הבאות. כחלק מההסכם החדש, מערכת שירות לנוסע של אמדאוס (Passenger Service System), Altea PSS, תמשיך  להיות הטכנולוגיה שתספק עבור לופטהנזה והחברות האחרות בקבוצה; Austrian Airlines, Brussels Airlines  ו-Swiss International Airlines שירותי הזמנות, מלאי ובקרת יציאה. בנוסף לכך, בהתאם לחוזה החדש שנתחם השבוע, קבוצת לופטהנזה ואמדאוס מרחיבות את השותפות ביניהן גם בתחומים נוספים בהם הטכנולוגיה של אמדאוס תומכת בלופטהנזה,  החל משיווק והזמנות ועד ניהול בקרת נזקים וניהול שיבושים. ג'וליה סאטל. צילום: אמדאוס "אמדאוס וקבוצת לופטהנזה הן שתי חברות, שנוסדו באירופה, ומניעות צמיחה ודיגיטלציה ברחבי העולם" אומר ד"ר רולנד שוץ' (Dr. Roland Schütz) סגן נשיא בכיר לניהול מידע בקבוצת לופטהנזה. "מערכות אמדאוס ימשיכו לתמוך בקבוצת לופטהנזה באמצעות פתרונות מובילים בתעשייה המעודדים חדשנות". ג'וליה סאטל (Julia Settle) סמנכ"לית בכירה באמדאוס לנושא טכנולוגיות לחברות תעופה: "אנו גאים מאוד להודיע ​​על הסכם הרחבת שיתוף הפעולה שלנו קבוצת לופטהנזה, השותפות שלנו מבוססת על הבנה הדדית עמוקה וכבוד, והסכם זה מהווה הוכחה לגישה האישית המשותפת שאנו מיישמים עם לקוחותינו. הטכנולוגיה של אמדאוס המובילה בתעשייה תומכת בקבוצת לופטהנזה וזאת על מנת לממש את מטרותיה העסקיות." בין התחומים הרבים בהם קבוצת לופטהנזה וחברת אמדאוס משתפות פעולה, נמצאים גם: ניהול נוסעים בזמן שיבושי טיסה (Passenger Recover) - חברת סוויס אינטרנשיונל איירליינס משתפת פעולה עם אמדאוס באמצעות טכנולוגיה המספקת פתרון מהיר ויעיל לניהול נוסעים והעברתם למטוס (וגם חברה) אחר בזמן שיבושים בטיסות. טכנולוגית Passenger Recovery של אמדאוס יכולה לנתח שיבושים בטיסה, בהתחשב בכל מסלול של כל נוסע באופן פרטי ולמזער את העלות הכוללת. בפעם הראשונה בה פעלה המערכת עבור חברת Swiss International Airlines, 100 נוסעים שובצו לטיסה אחרת בזמן של פחות מ-3 דקות לאחר שטיסתם המקורית בוטלה. מאז השקת המערכת ב- Swiss International Airlines, היא יושמה גם בחברת לופטהנזה ובחברת Austrian Airlines. בהמשך השנה היא תכנס לפעולה גם בחברת התעופה Brussels Airlines. תשלום בשדה התעופה- יעד משותף של אמדאוס וקובצת לופטהנזה הוא שיפור חוויית הנוסעים בשדה התעופה. קבוצת לופטהנזה היתה שותפה בהשקת מערכת Amadeus Airport Pay, המאפשרת לנוסעים לבצע תשלומים בנמלי תעופה ללא תלות בתשתית הצ'ק-אין. זהו הפתרון האלחוטי הראשון בתעשייה, שמקבל תשלומים באמצעות שבב EMV וניתן להשתמש בו בחברות תעופה רבות, שירותי קרקע ובנקים. כיום, לופטהנזה מיישמת את הטכנולוגיה הזו ביותר מ-170 שדות תעופה ברחבי העולם שיווק ומימוש הזמנות - הטכנולוגיה של אמדאוס מיושמת זה זמן רב באתר של קבוצת לופטהנזה ובערוצים הדיגיטליים השונים שלה. דוגמא אחת המסייעת להגדיל מכירות,  היא זו האפשרות לנוסעים לשלם על כרטיס טיסה בחלקו בעזרת מיילים מצטברים בהתאם לסולם מחירים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותאמדאוסלופטהנזה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: