אא

שמיים סגורים: קבוצת לופטהנזה מבטלת את כל טיסותיה לישראל

כצפוי, על רקע החמרת הנחיות הכניסה של משרד הבריאות לישראל מפני נגיף הקורונה, מודיעה היום קבוצת לופטהנזה הכוללת את לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן איירליינס על הפסקת כל טיסותיה לישראל מיום א' הקרוב. גם אייר פראנס ו-Wizz Air מודיעות על ביטול חלק מטיסותיהן

צילום: יח"צ צילום: יח"צ
דרמה רודפת דרמה: קבוצת התעופה הגרמנית לופטהנזה מודיעה על ביטול כל טיסותיה לישראל למשך 3 שבועות. הביטול תקף לכל שלוש החברות בקבוצת לופטהנזה: לופטהנזה, SWISS ואוסטריאן איירליינס. כל הטיסות לתל אביב ולשדה התעופה רמון יבוטלו החל מיום ראשון הקרוב, ה-8 במרץ, כאמור למשך שלושה שבועות. "כתוצאה מהחמרת הנחיות הכניסה לישראל, שיכנסו לתוקפן החל מה-6 במרץ, וכוללות, בין היתר, איסור כניסה לנוסעים מגרמניה, שווייץ ואוסטריה, יובילו לירידות חדות בביקושים לטיסות לישראל", נמסר מהחברה. עוד נמסר, "לופטהנזה רואה עצמה מחויבת לבצע שינויים אלה מסיבות כלכליות ותפעוליות, כיוון שנוסעים רבים אינם מורשים להיכנס לישראל. מסיבות תפעוליות, חלק מהטיסות לתל אביב בשישי-שבת הקרובים, כבר בוטלו, כיוון שהתקנות החדשות אוסרות גם על צוותי האוויר להיכנס לארץ. בימים כתיקונם, חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה מציעות 10 טיסות יומיות לתל אביב, ובנוסף, מציעה לופטהנזה טיסה שבועית אחת לאילת". במקביל, לופטהנזה הודיעה על ביטול כ-7,100 טיסות פנים-אירופאיות בחודש מרץ, החל מהיום. בתוך כך, גם חברת התעופה Wizz Air הודיעה היום כי בעקבות הנחיות משרד הבריאות, החברה מעדכנת את לוח הזמנים והטיסות ובהם ביטולי חלק מהטיסות בקוו וינה-תל אביב ווינה-אילת. "וויז אייר מבקשת מכל נוסעיה לבדוק את ההנחיות הנוכחיות לפני שהם טסים לישראל. החברה מעדכנת את נוסעיה לגבי השינויים". עוד נמסר מהחברה כי "נוסעים אשר הזמינו ב-wizzair.com או באפליקציית החברה יקבלו בהתראה בדוא"ל, במסגרתה יוצע להם להזמין טיסה מחדש ללא עלות, ביטול עם החזר מלא או 120% החזר מחיר הנסיעה המקורי בקרדיט החברה. נוסעים אשר הזמינו באמצעות סוכנויות נסיעות - כולל סוכנויות נסיעות מקוונות - מתבקשים ליצור קשר עם סוכנות הנסיעות לפרטים נוספים".   ביטול עם החזר מלא או 120% החזר מחיר הנסיעה המקורי בקרדיט החברה. wizz-air. צילום: יח"צ

גם אייר פראנס מבטלת

גם חברת התעופה אייר פראנס מודיעה על ביטולי טיסות. בדיוור שהוציא לסוכני נסיעות החברה כותבת כך: "לאור ההנחיות החדשות של משרד הבריאות בישראל בדבר נוסעים המגיעים מצרפת, חברת אייר פראנס מודיעה על ביטולן של הטיסות הבאות בין תל אביב לפריז: PAR-TLV      AF1620 / 05MAR (Departure 11:15) TLV-PAR      AF1621 / 05MAR (Departure 18:10) ______________________________ PAR TLV     AF1120 / 05MAR (Departure 17:55) TLV-PAR      AF1121 / 06MAR (Departure 01:00) ______________________________ PAR-TLV     AF 1320 / 05MAR (Departure 23:25) TLV-PAR      AF1321 / 06MAR (Departure 07:30)

החברה רואה בשמירה על בטיחות ובריאות הנוסעים והעובדים ערך עליון, עובדת ותמשיך לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם כלל רשויות הבריאות המקומיות והעולמיות, עד שתתאפשר חזרה לפעילות רגילה".

עוד כותבת החברה, "החברה עושה כל שביכולתה לסייע לנוסעי החברה בעת הזו, ותאפשר גמישות בהזמנות הנוסעים:

גמישות בטיסות לכלל יעדי החברה: הנוסעים יוכלו לשנות את תאריך הטיסה, ללא דמי שינוי, או לחילופין לקבל החזר באמצעות שובר זיכוי לשנה לטיסות עתידיות בחברה.

-  ההטבה תקפה עבור כרטיסי אייר פראנס (057) שימכרו עד תאריך 31.3.2020. -  ההטבה תקפה עבור נסיעות בתקופה 03.3.2020-31.5.2020. -  שינויים אפשריים לטיסות עד לתאריך 31.5.2020. -  במקרה של שינוי במחלקות הכרטוס, תהיה תוספת למחיר הכרטיס. בנוסף, נוסעים שטיסתם בוטלה יהיו זכאים להחזר כספי בהתאם לנהלי החברה. אנו מודים לכם על שיתוף הפעולה בימים אלו, נמשיך לעדכן במידת הצורך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםלופטהנזהקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: